Akik videókat küldtek be...

Kotor Játékbemutató 1.rész

2008.11.16. 15:27

(Majd kérnék egy fedőnevet ;)

Pókember 8:10 körül :)
A videóval nincs különösebb gond, csak a harcnál kicsit lejjebb vehetnéd a felvételhangot. A KOTOR sw fan létemre nem az én viágom már a vaskard miatt is ;/

PRIVÁT VIDEÓ

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr78771951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Butterbean 2008.11.16. 15:55:08

hmm jó videó:) jöhet a 2. rész

telefonjack 2008.11.16. 15:58:14

Ez nekem is megvan!Leglább 3x végigvittem.Nagyon jó Game.10/9:)

dashed 2008.11.16. 18:51:02

Akinek van Xbox360-a annak itt a helye: xbx360.blog.hu

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.11.16. 20:21:41

Oké Athemil. Hangot a következőnél lejjebb veszem a harcnál a hangot.
Fedőnév: Darth Revan Mester
www.revanmester.blog.hu

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.11.16. 20:28:07

Bocs a duplázásért: De hogy kénne lejjebb vennem? Illetve hol? A felvétel közben vagy vágásnál? Mivel a hangot automatikusan veszi fel a felvétel közben és recseg elég gyakran. Ehhez kénne egy kis segítség.

weeez 2008.11.16. 20:52:20

A videónál veszebb lejebb, gondolom, mielött ráraknád a szinkront. Amúgy

Athemil:
Késöbb lehetőség van lézerkard használatra is, vaskard meg azért van, mert Lucas is megmondta, hogy van olyan anyag, amit a lézerkard sem vág át, és ez a vaskard ilyen anyagból van. A kotorban sokan használnak ilyen kardot, bár hogy miért, azt nemtom, sw-ben inkább a lézerpuska a jellemző :).

Revan mester:
Már a neved is spoileres :P...A videóval nincs különösebb bajom, bár egy-két helyen én mást mondtam volna, és ha szabad megjegyeznem, mivel a feliratot úgysem látja senki, javasolnám, hogy azokat a részeket inkább ugord át, ami beszélgetős. Nem kell feltétlenül elmondanod a teljes történetet, és még azt is hozzáfűszném, nem úgy indul, hogy "mi megyünk megmenteni a galaxist" . Elejnén ilyenről szó sincs, csak így alakul ki.
(és egy kevésbé nagy hiba , viszont hogyha már kötekszem: Helyesen a Bioware-t "bájövőr"-nek ejtik. De ez már csak tényleg az én kötöszködésem :D)

Összesítve viszont tényleg jó videó, jobb mint amiket itt általában látni szoktam, a hangod sem éppen irritáló :)

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.11.16. 21:09:21

Köszönöm. Nos lehet h kicsit spoileres a nevem. :)
Oda figyelek majd. A beszélgetéseket akkor átugrom majd.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.11.16. 21:13:03

Am. nem azt mondtam h nekünk kell megmenteni a galaxist. Azt mondtam, h mi vagyunk a galaxis utolsó reménye. A hátsó borítón is ez áll. De mind1.

weeez 2008.11.16. 21:32:19

hmm... érdekes...igen ilyen dolog az, amikor valakinek nem feltétlenül eredetiben van meg :D

Iggypoppp 2008.11.16. 22:27:36

Jo vidi hang kicsit rossz :D de jo 10/9.
1 kérdésem lenne.Most kezdeném el én is vidózó pályafutásom 1 év tapasztalat után de nem tudom hogy milyen vágóprogit hasznájak.Movie makert használok de vhogy nem valami tuti.Ha tudtok 1 job progit akkor pls irjátok le a nevét.

weeez 2008.11.16. 22:48:11

sony vegas, bár ötletem sincs, az hogy műxik :D

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.11.17. 10:12:33

@Darth Revan Master
A videó egész jó lett, de van pár apróbb hiba. Mint már előttem is mondták, a beszédes részek teljesen feleslegesek, ha vannak is, max nagyon kicsit legyenek benne a videóban. Beszédes résznél ráadásul nem is mondtál semmit, és ettől kicsit szaggatott lett az egész. Ha már beszélnek, akkor te is nyugodtan beszélhetsz velük együtt. Amit még szeretnék megjegyezni, az az lenne, hogy te bemutattál a játékból 1 pályát és annyi. Annak a pályának az eseményeit kommentáltad. Kicsit általánositani kellett volna a dolgokat. Ez amúgy csak részletkérdés, de javit a bemutató minőségén :)
+vágóprogiként használd a Sony Vegas 7-8 vagy 9-et. Mindegyik próbaverzió, de nem korlátoz semmiben, minden funkció működik. Mielőtt lejárna meg lehet találni hozzá kulcsot. A Vegas több hangsávot kezel egyszerre, és mindegyiknek a hangerejét tetszés szerint felveheted, és a vidóo hangján is állithatsz.

@weeez
Ha Dart Revan Master azt mondta, hogy a boritó is úgy irta, akkor ez utalás arra, hogy a játék eredeti, nem? :D

@igipopinho
Sztem is sony vegas-t használj, ha letöltötted és nemértesz hozzá, küldj nekem email-t. Amióta videózok, vegas-t használok, és csak jót tudok rá mondani.

Iggypoppp 2008.11.17. 14:56:59

Okés nagyon köszi a tanácsokat leszedem ak sony vegast :D

weeez 2008.11.17. 16:34:18

én úgy értettem othala, hogy nekem nem eredeti :)..

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.11.17. 17:04:29

@Othala
Köszönöm a segítséget. És mindenkitől. Amúgy e-mail címedet megadod? Hátha kell majd segítség a Sony Vegashoz. Köszi.
Ui: Gyakori látogatója vagyok a blogotoknak. :) Nagyon jók a vidik. :)

zsomoka1998 2008.11.17. 17:54:48

Játszottam vele és nekem is az egyik kedvencem

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.11.17. 19:48:19

Revan Master...
Nem kell feltétlen vegas... visor (retrocraze) is leszedett movie makerhez valahogyan effekteket...:D
Bár kétség sem fér hozzá hogy a mikrosoft eme remek kreálmánya (XD) nem hasonlítható a multifunkciós Vegashoz :D
Bár végülis nekünk a hangsávok a fontosak, nem épp a cifrázás (BÁR később az is lesz... XD)

NkrisszA 2008.11.18. 09:04:25

Az nem vas hanem adamantium kard.Ezt még a lézerkard sem tudja elvágni.

Jaden 2008.11.18. 14:44:57

Jó vidi. Én nem nagyon szeretem azokat a játékokat amelyekben meg kell tervezni a támadást de mindegy. Ez egy nagyon jó játék.

weeez 2008.11.18. 16:22:23

frászt adamantium :D....biztos hogy nem az , van vmi speckó neve, de az biztos, hogy nem adamantium, nem vas, nem acél, egyszóval nem létező dolognak a neve...

Endrow 2008.11.18. 16:45:01

Anakin Naver NAGYON nagy xD Bár aki nem játszott túl sokat a játékkal nem hinném hogy érti ^^' Persze én már végignyomtam tényleg nagyon faxa! Megvolt a 2 is csak formatáltam a gépem utána meg már nem volt kedvem letölteni... Amgy a videó nagy gratz!

DarthWhite 2008.11.18. 16:56:53

Na, itt ennyien végigjátszották?
Én elakadtam a csillagkohó bolygón mert azok a hülye őslakosok nem engednek be a templomba.
Tudna valaki segíteni?

DarthWhite 2008.11.18. 16:57:43

amúgy ugyan ilyen az én fejem is a játékban :)

weeez 2008.11.18. 19:00:16

hát, Malak, kicsit részhetezhetnéd, hogy pontosan miben akadtál el...mert van, hogy már nyitnák az ajtót, és úgy nem engednek be, meg van, hogy még ott sincsenek és úgy nem... mind2-re van megoldás, de te meiknél akadtál el??

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.11.18. 21:53:18

Még valami. Valszeg 4 részes lesz. 3.részben lesz az értékelés. Miért? Azért mert a 4.részben lesz a Finálé és aki nem játszott a játékkal az majd csak saját felelőségére nézi majd meg.

@Darth Malak
Use the Force :D
Am.ha az bolygó elején akadtál el: Menj az egyik őslakókhoz fűzd meg őket h segítsegenek ha segítesz nekik. Ha meg van a küldetés vissza az őslakókhoz szólnak h egyedül beengedni. Egyedül menj oda. Megy a ritálé. Jön Jolee és Juhani(ha él) és meg kell győzni a gölű szeműt hogy engedjen be.

DarthWhite 2008.11.19. 16:07:04

Már rájöttem hogy hátra kell hagyni a csapatomat hogy beengedjenek :D
Azért köszi hogy próbálkoztatok :)

Geri11 2008.11.21. 23:05:53

Ugye tudod hogy nagy fába vágtad a fejszéd? Nem könnyű egy ilyen összetett gamát bemutatni szvsz. De egyelőre jól megy

weez: Miért lenne spoileres a neve? Végig Revan nyomán megyünk, és ha ő Revan után nevezte el magát? Más kérdés hogy mi történik a végén.

weeez 2008.11.22. 20:47:30

épp azért spoileres ami a végén történik...na de nem teljesen úgy értettem hogy spoileres, ez amolyan utalás rá, hogy értem honnan van-a neve , mert énis tom , mi történik ... :). Ebben semmi kritika nem volt, a kommentemben , az csak egy megjegyzés volt :P

Wax 2008.11.25. 20:49:44

legjobb játék örökre :)
süti beállítások módosítása