Akik videókat küldtek be...

Pc játékok elemzés:Battlefield2

2008.11.28. 15:39

Elnézést a késésért de a blog.hu nem engedett dolgozni(konkrétan a bejegyzéseknél kifagyott)

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr25793219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.11.28. 16:22:31

bocsánat a halk beszédért de szar volt a mikrofonom

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.11.28. 17:48:58

Nem bocsátunk megxd egybknt egészjo vidi 1söre

Endrow 2008.11.28. 18:24:33

Elég jó volt a videó viszont nem kéne ennyit csúnyán beszélned... A beszéde is tehet valakit naggyá, de nem ez a fajta

RiChIeE 2008.11.28. 22:31:06

nekem teccet a videó csak már egy jó páran bemutatták a Battlefield 2 őt meg nekem meg is van meg sok embernek is...egyébként 8,5/10

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.11.29. 08:10:41

köszönöm szépen mindenkinek

Auchen 2008.11.29. 20:12:23

hát ez eléggé sántítazok nem területek hanem spawn pontok hogyha a térképen rákattintasz ott éledsz újra, nem a játék nehéz hanem te vagy béna, miaz, hogy a pisztoly a legjobb!? tankra kilősz egy tár pisztoly golyót, nincs profil rendszer, nincs parancsnoki mód , és kasztok, és multiplayer (a multi a lelke a játéknak), a hangod meg untat, ez a videó 3/10 -ás

joker25 2008.11.29. 23:10:42

Nekem nagyon tetszett! Igaz hogy csúnyán beszélsz de épp az benne a poén. :D


Meg a hangod. Kicsit egyhangú de épp attól vicces :D

Gabenka 2008.11.29. 23:51:34

Hali!
1. Videónak nem rossz, de nem is jó!
A hangod nagyon halk, ha felhangosítom zavar hogy zúg ha lehalkítom az var hogy nem hallak!
A Battlefield2 egy jó játék valahogy szerintem nem ehhez mérten mutattad be!
A káromkodás se jó helyen se jól nincs megfogalmazva!
5/10

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.11.30. 00:15:01

Ö mhát mondjak néhány dolgot szentem annyi a baj hogy nem mutattad be jól a játékot és télleg nem a pisztoly a legjobb fegyo de én ismerem ezt a gyereket és naon jol jáccik AUCHEN ugyhogy NE FIKÁZD!!!

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.11.30. 10:46:26

oké igazatok van tom hogy halkan beszéltem és nem is beszéltem annyia csúnyán szerintem de az uj videóm az sokkal jobb lesz ez volt az első még sosem csinálam iet úgyhogy még bele kell jönnöm de a többi sokkal jobb lessz meg a hang is

Ruhnra · http://ruhnra-konor-sites.blog.hu 2008.12.03. 12:19:16

Nekem a halkbeszéd nem zavar,csak ne legyen ingazozó,mint eggyes videókban,hogy egyszer halk,egyszer hangos aztán állandóan kell állítgatnom,hogy hozzáigazodjak.Battlefield teljesen olyan mint az Enemy Territory Quake Wars,abban is teljesen ilyen opciók vannak játékközben.A grafikát nem hasonlítanám össze,főleg beállítás kérdése.Ha a zászló hamar lecserélődne,nehéz lenne megtartani a területet,és szerintem nyugodtan lehet területnek nevezni.És auchen,szerintem a gyereknek ténylegesen is igaza van,hogy a kispisztoly a legjobb,ezt tapasztaltam a Timeshift-nél meg a CoD4-nél,akkor Battlestrike2-nél mért ne?
Aztán szerintem olyan sok káromkodás nincs benne,mintha ugy venném észre ahol van ott sürűn,de átlagosan nem egészen.Ez a játék multiplayerre alapszik,singleplayernek,nem nagyon lehetne nevezni.(ebben nincs story mód)
A videó jó 7/10 (pláne elsőre még elnézöbbek is kéne lennünk,mert tapasztalatok alapján sikerül videó...asszem)

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.12.10. 18:23:31

ohh végre köszi szépen egy pozityv komment tom egy kicsit rossz lett de nézz fel a www.pcjatekokelemzes.blog.hu ra és nézd meg a töbii videómat is

Deddj. 2009.10.28. 19:03:22

nekem is megvolt a játék, de már sajnos leszedtem a gépről. Nekem nagyon tetszett benne minden. A játékélmény SP-ben nem olyan jó ezért nyomtam MP-ben. Nem tudom mi a baj a Sniperrel nekem az volt a kedvencem.
süti beállítások módosítása