Akik videókat küldtek be...

Pc játékok elemzés:Viper Racing

2008.11.29. 10:54

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr13794382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SkyDroW 2008.11.29. 13:01:36

×) Kicsit tévedtél... ez a játék 1998 as :D:D Am nekem is meg van nem tom te hogy játszottál vele de én nagyon sok versenyt megnyertem benne... nah mind1 egész jó lett am a vidi... De azért remélem a köv vidid kicsit jobb lesz.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.11.29. 15:42:19

bazz ez eredetiben megvan, csak besz*rt a Cd, úú de szerettem ezt a gémet, be is mutatnánk, ha jó lenne még a CD.
A bemutatót még nem néztem végig, egyelőre csak a témára reagáltam :D

.oS, 2008.11.29. 23:01:28

Nekem tetszett. Jót nevettem az irányításon :)

Gabenka 2008.11.29. 23:53:20

Hali!
Mivel nincs meg a játék így annyira nem tudom, de a grafika asztmondtad egész jó, én láttam , h 640x760 vagy valami iesmi felbontáson alapokon játszottad, szerintem rakd fullra és ugy is nézd meg a gammát!
Itt is zavar a káromkodás és hogy halk vagy!
7/10

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.11.30. 10:48:20

tudom hogy halk vagyok de nem tehetek róla üvölteni meg nem fogok de a következő vidim a delta force sokal jobb lesz

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2008.11.30. 16:21:44

Helló!
Valaki nem tudja hogyha a frapset rehisztráltatom akkor az pénzbe kerül?
Mert ha igen akkor valaki nem tudna egy ingyenes felvevőprogit?

Gabenka 2008.11.30. 19:12:14

@gémóver
Igen a fraps regisztrálás pénzbe kerül, kivéve, ha egy warez oldalrol vagy torrent oldalról töltöd le, mert ott adnak hozzzá serialt, vagy ha nézel annak serialt amit te leszedtél!
Google a barátod ;)

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.11.30. 19:55:09

az előző komment gémóvernek szólt

MOST PEDIG a vidiről :
- 1998ban ez nagyonis cool grafika volt!!!
- be lehátt állítani a kocsit és azt is hogy ne törjön, meg hogy kevésbé csússzon
- én nóban voltam az irányítással, szerintem igenis JÓ!
- A repülő viszont tényleg irányíthatatlan, de hogyha már repülőt raktak bele, akkor nem ártott volna az épületeket szilárddá tenni
- karrier módról nem szóltál semmit, se egyebekről

Inkább nem értékelem a vidit, egyik kedvenc gémem volt, csak besz*rt a Cd !!! wáááá de örülnék ha működne wááá! (ha ennyire nem tetszett, eljuttathatnád hozzám ;))

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.11.30. 20:19:47

de nem rossz, 2004ben jelent volna meg, kb. én is így venném :D

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2008.12.01. 00:33:22

Köszönöm szépen Gabenka és Njugi

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2008.12.01. 01:34:43

EZAZ!!
Végre tudok használni egy felvevőprogit.
Úgyhogy a jövőhétre próbálok csinálni egy vidit a quake 4-el.

Krisztian5 2008.12.02. 22:20:21

A maga idejében nagyon szép grafikáju stuff volt és jól is futott az akkor sem túl erős gépemen.
Csúszik a kocsi? LoL Csak nem NFS-en nevelkedtél? Picit valósághűbb a dolog és már irányíthatalan? Miért nem mentél karrier módot. Ott lehet rá venni mindenféle tuning cuccot, amivel lehet a Vipert gyorsítani és stabilizálni (és nem mellékesen TrackMania szerűen saját kasznit festeni :) ).
Jah és a repülő a Hacks menüpontban volt elérhető, tehát nem tudom mit vagy kiakadva egy cheaten?

"Imádom" az ilyen "átfogó" felszínese "teszteket". Nembaj, egyszer csak lesz jobb is :)

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.12.03. 14:45:52

persze jobb lesz csak sajnos alig ismertem a játékot és nem volt időm hogy átnézzem a beállításokat de a köv jobb lesz

Sarg3 2008.12.04. 10:27:32

@gémóver
Quake 4 az marha jó játék,csak néha kicsit nehéz :)

wertar 2008.12.04. 16:00:18

tájszolással beszélsz...Ez tetszik;)

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2008.12.04. 22:30:02

@Sarg3
Bizony bizony a quake 4 nagyon jó játék!
A grafika valami eszméletlen de már dolgozom a videón és remélem sikerülni is fog.
A mikrofonom eléggé gagyi de azért megprószálom kihozni belőle a legjobbat.
Na meghát a windows movie maker is köcsögösködik.XD

Hypasonic 2008.12.08. 17:12:10

hmhm... a videó úgy kb. 3/10. Nem akarlak elkeseríteni, de ha nincs rá időd, nem érdekel az egész -se, hogy minőséget próbálj kezeid közül kiadni, se maga a játék- akkor minek teszteled le? Beállításokat nem állítod feljebb, és nem tetszik a grafika. Brávó. Gondoltad volna, hogy egy 98-as játék, min. grafon csúnya? A mi pedig a legjobb: elismered, hogy szartál az egészre "lusta voltam még utána nézni is..." vagy valami ilyesmi, de a lényege ez. Nem játszottam vele, de ekkoriban jelent meg a Sports Car GT ami máig egy isten játék. Akkoriban a szimulátorok jobban érvényesültek, nem csak az arcade. Tanuld meg vezetni, és nem fogsz kicsúszni. Na mindegy, 1-2 dologról, meg inkább szót se ejtek.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2008.12.16. 15:32:13

Leírom, amit YT-n.
Nos...
Ha Easy-n nem tudsz nyerni a gép ellen, akkor a Career mód nem fog nagyon menni. Azért csúszkál az autó (amit szerintem túlzottan is erőltettél...), mert a Viper hátsókerékmeghajtású. Nem lassú az a kocsi, Career módba lehet tuningolni. A közönséget nem nagyon kellene "leszidni", mivel ez egy 1998-as játék. A repülővel lehet nyerni versenyt, nekem sikerült, irányítását szerintem nem kéne szidni túlzottan. Amúgy is, poénként rakták a játékba. Az épületeket hagyjuk - nem az a lényeg egy autós játékban szerintem!
Az Exotic (amit te Sportnak mondtál) kocsi direkt nehezen irányítható, mivel így lett belőve az autó. Ez a játék nem szar... 1998-as játék. Aztán, beszélhettél volna a SÉRÜLÉSRŐL, illetve a SZIMULÁTOR módról. A kameranézeteket bemutathattad volna. A Career módot teljes mértékben elhanyagoltad. Az összes pályát megmutathattad volna. A hangokról se beszéltél. Én azt mondom, ogy kicsit komolyabban is vehetted volna, mert én élveztem a játékot 2k3ban...

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.12.16. 17:52:29

oksa tom hogy gyenge lett nézz fel ide www.pcjatekokelemzes.blog.hu és nézd meg a többi vidimet azok jobbak lettek

epeficam 2009.01.08. 16:20:39

Üdv! Valaki nem tud egy (több) oldalcímet adni, ahol cuccok szedhetők le ehhez a gamához? Másrészt, nincs valami tippetek arra, hogyan tudnék valamilyen lejátszóval a játék alatt zenét hallgatni? Ugyanis ha elindítom már a főmenü alatt kikapcsolja és csak akkor jön vissza a hang, ha alttabolok, vagy kilépek. Próbáltam külön hangkártyáról is, de azt is kilövi. Ráadásul alapjáraton baromira recseg a játékban a hang. 1.1-es patchem van és rippelt. Légyszi ha tudtok, segítsetek! Köszönöm:)

malkolm00 2009.02.07. 21:38:45

Hello!
Én elindítom a játékot de amikor beadja a pályát és lefagy:S a menübe visszatok lépni de az autóval nem tok menni. PLS segítsen valaki mert már szeretnék vele játszani :)

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.02.08. 13:46:19

bocsi de nem tudok rajtad segíteni nekem jó
süti beállítások módosítása