Akik videókat küldtek be...

Burrog - Battlestrike: Győzelemre fel!

2008.12.02. 13:50

A videóval semmi baj csak 1-2 részen elhallgattál amit ki lehetett volna tölteni dumálással de ettől eltekintve jó videót láthatunk:)

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr36799680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.12.02. 14:44:18

Jó lett :D
Újra termettek - érdkes szóhasználat.
Az elején pedig sztem félremondtad. Aztmondtad a grafika és a bugok miatt nem élvezhető a gém. Nos, sztem a grafika egész jó 8bár az a "lángszóró") de ahogy így néztem iszonyú monoton lehet :D Am. nem hallottam a játék hangját, ha megoldható, azt is fel kéne venni :D

Balazs11111 2008.12.02. 15:13:21

Sztem is jó!
Made in City interactive

kacumoto 2008.12.02. 15:23:28

Ez figyelemre méltó. Ahogy FreddyD elkezdte szídni a City Interactive os játékokat, egyből ők lettek az első számú közellenségek. a szöveggel, szerintem EGY KICSIT jibban kéne foglalkozni. De az Uri Gelleres Jó volt. Meg a bamba őrök. Tök olyanok voltak, mint a mesterlövészvideókban az IQ betyárok. Ezek mindenhova beszivárognak. De összegezve, jó volt a videó. :) újratermettek hehe

Burrog 2008.12.02. 16:00:46

Hát köszönöm mindenkinek! Csak a hangal gáz volt mert nem tuttam felvenni de mostmár tudom hogyan kell! Hát igen első vidi! köszönöm mindenkitől nemsokára jön a folytatás! A beszéd hibákért elnézést kérek!
Ja és még annyit mondok a GRAFIKA BORZALOM!

DaniMan811 (törölt) 2008.12.02. 17:21:48

Amióta megvettem a Battlestrike Harc a csodafegyverért; Az Ostrom-ot azóta többet nem veszek ilyet :D

DaniMan811 (törölt) 2008.12.02. 17:23:37

Bár a térképe eléggé hasonlít a Medal of Honor- Allied Assault-hoz.

Burrog 2008.12.02. 17:41:53

Ja szerintem eléggé lecsorták! :D

Rofl 2008.12.02. 21:00:30

Uristen. Ezzel a játékal játszottam már én is meg meg is van. EMBEREK szörnyü ez a játék mikor sebezik a karaktered olyan nyögéseket csinál h az már durva. Meg az ellenfelek 324324234234 km-röl is simán le találnak gép puskával.Am meg a játék boritoján az ál h te egy elit ember vagy igy meg ugy. De akkor a célkereszt a mesterlövést puskánál miért is mozog még fekve is? :o xD

Burrog 2008.12.02. 21:02:50

Te nomád k*cs*g! Leszerlak téged meg a haverodat is és egyépként 14-vagyok! És ha nem tetszki valami akkor ne nézd meg! És nem kéne valakit lefikázni azért mert hamarabb megcsinálta! Egyépként kb 1 éve meg van ez a vidi csak nem tuttam hogy kell felrakni!

UI:Kapd be a F****m!

Burrog 2008.12.02. 21:04:10

Ez a komment Warlord-nak szólt!

Burrog 2008.12.02. 21:11:29

@Rolf

Szerintem is borzalom!
A borítót most a következő vidimbe akartam megmutatni de mind 1 ! :D

Burrog 2008.12.02. 21:25:55

A helyesírási hibák miatt : SRY :D

Warlord 2008.12.03. 14:28:24

Kezdjük az elején, városi paraszt vagyok nem nomád. A hangodból próbáltunk következtetni hogy fiatal vagy. Nem azért fikázunk mert hamarabb megcsináltad (én úgyse csináltam volna meg mer lusta dög vok) hanem a vidi minősége miatt. Mellesleg sztem 1 évnél régebb gondoltam erre. A trágár szavakat meg tartsd meg magadnak, higgadtan is lehet vitázni.
UI: Az sorry, és olvasd át csak egyszer mielőtt leírsz valamit. Vagy szedd le a firefox helyesírás ellenőrzőt.
UI2:Nem tudtam hogy mien lesz, hogy várhatod el hogy előre tudjam jó-e a vidi vagy sem, mielőtt még megnézem?O.o

Burrog 2008.12.03. 17:47:50

Na szerintem ne csesztessük egymást!
Tegnap nagyon felment bennem a pumpa!
Ezért elnézést kérek!
Ha észrevetted én nem nagyon kritikáltam más munkályát ilyen csúnyán!
Szóval szerintem mind 2-en felejtsük el ezt az egészet!

PEACE!!!

Warlord 2008.12.04. 00:11:04

Felőlem okés, ja és ha adhatok egy tanácsot: Ha valóban 1 éves a vidi és a kövi is az akkor szinkronizáld újra. Valszeg azóta valamennyit csak mélyült a hangod. És előtte jobban készülj fel a szövegre hogy ne kelljen akadoznod. A hangsúlyozást meg még gyakorold.

wertar 2008.12.04. 15:30:43

Jó lett!Grat!
Megvolt nekem ez a játék és sztm nem olyan rossz igaz a felénél abbahagytam mert unalmas volt de a grafikája türhető...De azé megérdemli a rossz pc játék cimet:)

BoCsOrKa 2008.12.22. 13:02:45

Igazándiból, szerintem rossz a videó. 10/4. Nem vetted észre az őrt a malom mögötti tisztáson, és azt mondtad hogy átlőnek a falon... Átmehetsz a járműveken...Ilyen előfordul más játékokban is... Tény hogy a MI nem a legjobb, (pl. csapattársak) de ha jól emlékszem tudsz nekik parancsot osztogatni. Másrészről ha a grafikát magasabbra állítod elég szépen néz ki.Bár alacsony szinten is megfelel a játékhoz.A bamba őrökben, és az újjáledő csávókban igazad van, de ilyen előfordul pl. Call of Duty-ban is. Mindenesetre ha videót készítesz előtte alaposan tanulmányozd a pályát, hogy biztos hogy a házon lőnek-e át. Hajrá

BoCsOrKa 2008.12.22. 13:46:13

És még mondták is neked a haverok hogy honnan jött...
süti beállítások módosítása