Akik videókat küldtek be...

Pc Játékok Elemzés: Jazz Jackrabbit 2 Episode 2

2008.12.22. 10:50

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr49836338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2008.12.22. 11:00:41

Szerintem jó a videó,a kampók engem is felhúztak xD.Athemil,ha fent lesz,tedd ki valamikor a L4D videóm,köszi:D.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.12.22. 12:08:41

am. angol kiejtés néhány helyen megint sántít, de jó kis vidi 10/7

weeez 2008.12.22. 12:55:36

Amúgy, azon a "szörf" deszkán, lehet gyorsabban is menni ;). Van valami gombkombináció amire gyorsabban megy, csak már a fene se emlékszik mi az. Talán ha a shiftet lenyomod, vagy valami ilyesmi.

Az a 2 bónuszpálya meg teljesen fölöslegesen van berakva, állíthatom, ugyanis az a kuktás jazz ikonúban egyáltalán nincs pálya, ha végigjátszod sem, a másik meg a játék demo-ja, le lehet játszani, de minek? :S ott a teljes.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.12.22. 13:18:50

már kész a köv vidim most tötöm utube ra és mondok egy pár dolgot amivel ellent mondok greeguy vidijeinek a jazz2-röl és ne higgye senki hogy azokat azért mondom mert jobb akarok lenni csak barátságosan közlöm h én mit gondolok a dolgokról

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.12.22. 13:20:36

jah és a szörf dezskásat nem tuttam köszi

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.12.22. 13:23:24

és a köv utáni vidiben megint lesz tippek és trükkök és azt mondták h ez naon másolás de hát egyszer mi legyen ha a tippeket és a trükköket akarom bemutatni?

telefonjack 2008.12.22. 15:47:32

NEKEM NAGYON NAGYON DE NAGYON TETSZETT!!!10/10

weeez 2008.12.22. 17:25:00

Hát habár nem feltétlenül volt rossz leszögezném, hogy 1-2 dolgot javíthatnál a videó készítési stílusodon.

csak néhány tanács:
-Ha már bocsánatot kérsz valami miatt, azt elég 1x. Mert eléggé balféknek fogsz tűnni késöbb, ha 20x kérsz bocsánatot valami miatt.

-Ha nem megy annyira az angol, járj utánna, hogy is kell kiejteni, megannyi oldalon van fonetikus szótár.

-Szerintem elöbb írd le, hogy mit akarsz mondani, tervezd meg a szöveged, és azt mond, mint mielött improvizálva adod elő magad. Tudom, hogy nagyjából tudod mit fogsz mondani a szinkron felvételekor, de egyszerűbb lenne ha már egy begyakorolt, kész szöveget mondanál vissza a videóban.

Ezek csak építő jellegű kritikák, nem kell majd anyázni, mint azt már tették páran régebbi megjegyzésemnél.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.12.22. 19:33:14

NEM dehogy én mindenkitöl ien kritikákat várok és köszi szépen a tanácsokat

Geri11 2008.12.23. 00:00:16

Jó a vidi, csak angol kiejtés sántít, meg az a pálya nekem is labornak tűnik, tekintve, hogy a legelején ott egy lombik, és a végén eg robottal kell megküzdeni.

greenguy: még régebben kérdezted, hogy milyen filmekhez kötődnek a pályák. Van 1 majmok bolygója, van 1 alice csodaországban, van a vissza a jövőbe, a többit nem tom, de szerintem azok is filmhez kötődnek.

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2008.12.23. 00:06:24

kösz a válaszokat.én úgy tudtam,és azt is mondtam a 3. videóban,hogy az első prince énekes(nő-azt nem toom)-re utal,a második a vissza jövőbe,a 4.ik pedig doom2.Egy angol site-on ezt írta legalábbis.

ProfA 2009.01.26. 19:50:53

Nagyon jó ez a videó, az egyik kedvencem ez a játék. De egyet kell értsek Greenguy-al, ez egy labor, hisz a pálya címe Weirder Science, és a patkányok kísérleti patkányok. A zenefile címe pedig Labrat.


De nem akarok kötekedni, inkább újra gratulálok és sok sikert kívánok :)10/10


U.I.:
Elvileg van történet is a játékhoz képregyénváltozatban, csak sajnos csak a kézikönyben, amit sehol se találtam a neten.
süti beállítások módosítása