Akik videókat küldtek be...

Darth Revan Mester: Max Payne Játék Bemutató 1.rész

2008.12.23. 16:40

TÖRÖLT VIDEÓ

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr16838622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zombieboy5 (törölt) 2008.12.23. 17:04:17

Ennyi lopás egy videóban? Ez szomorú.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.12.23. 17:19:00

tök jó lett 9/10 annyi problémám volt hogy túl hangos volt a játék hangereje és néha nem lehettett érteni mit mondtál jah és amikor mondtad azt az eltorzított ondatot a metrónál akkor közben belebeszéltél ha nem lesz több ien akkor 1/10 és ne utánozd freeddyd akkor király lesz

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.12.23. 17:46:46

Nem akartam freedyd utánozni. Csupán egy kicsit lazábbra vettem az egészet. Ennyi az egész. Am. meg csak úgy érzésből spontán mondtam egy-két résznél a dolgokat. Szal az hogy loptam az talán egy hangyányit durva. Azért köszönöm a hozzászólásokat. Am. mitől tűnt úgy hogy utánozom? Csak hogy tudjam mit kerüljek el legközelebb. Előre is köszi.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.12.23. 18:15:23

bocsi nem azt akartam hogy 1 a 10 ből hanem hogy 10/10 amúgy mint mondtam a hangra ügyelj nekem csak a kitaláltátok hogy ki az?? nekem csak ez volt a freddy utánzás lécci ne csináld mert ezt már nagyon sokan elsütötték de mondom íyg tovább király lett

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.12.23. 18:23:05

@DannyX:
oké értem de konkrétan mire gondolsz? Sejtem hogy hol tűnt annak de azért leírnád, hogy mire is gondoltál? Melyik részekre?

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.12.23. 18:32:25

arra amikor mondtad hogy neked ismerős ez a faszi és mutattál róla képet

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.12.23. 18:33:48

Ja hogy összvissz annyi. Azt hittem több is. OK. Akkor ezt mellőzni fogom.

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2008.12.23. 18:44:38

Nem tudom engem személy szerint megnevettettek a poénok.Ahogy Athemil is mondta,jótól lopni nem szégyen:P

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.12.23. 19:48:49

am valaki igazán elmesélhetné hogy amikor a szöveget mondjátok alá van valami megszokott sorrend amiről beszéltek?:D fegyverek pályák grafika meg ilyenek mert nem tudom hogy a vidimben hogy is kezdjem el xD köszi előre is aki segít :D

Sharkhunter 2008.12.24. 11:25:41

Ez egy irtó jó játék, egyszerűen imádtam,kb 4x kijátszottam
bemutató: hallatszódik rajtad, h piszok feszült vagy, ez abból látszódik, h sokszor nem tudod, h mit is mondjál következőleg, és így szóismétlésekbe bonyolódsz. lazulj el! ;) továbbá figyelj arra, h hangtalanul vedd a levegőt, mert lagzi lajcsinál emlékszem ilyen hangra :P
am nem volt rossz, de az egyáltalán nem odaillő zene és hangbejátszásokat inkább hanyagold (de a végét nagyon jól megcsináltad!)

telefonjack 2008.12.24. 11:30:39

Szerintem jó vidi 9/10,és engem nem is zavart hogy ott azt csináltad mint freddyD!

Effecta 2008.12.24. 11:41:18

Őszinte leszek, nem tetszik a videó, mert nagyon kuszának érzem. Zavaros kissé, és valahogy hiányolom az összefüggő mondatokat. A plusz hangeffektek meg elég zavaróak voltak

Crash 2008.12.26. 08:52:25

Szerintem nem volt olyan rossz, a hasonlítós poént kár lett volna kihagyni, mert téényleg kiköpött mása :D, bár el kell árulnom, hogy Tom Green egy beteg gyökér állat, akinek gumiszobában lenne a helye. Amit szerintem ne hagyj ki a következő részben, azok a hibák. Mondjuk a "vércsíkos" pályán szerintem minden ember majdnem bedilizett, amikor a sötétségben a vércsíkokon haladva nem találta, hogy hova kell tovább menni (egy ugyanolyan ajtó, és rohadt nehéz volt nekem megtalálni).
Nekem egyébként azóta a kedvenc bejátszásom ebből a játékból származik, amikor a robbanó házból a liftből kilépve rohan ki és robban mögötte össze az egész ház. Na az nagyon kész :D.
Van egy hasznos hiba a Max Payne-ban, mégpedig: amikor vetődünk, halhatatlanok vagyunk szó szerint, hiába lőnek ránk, vagy robban fel valmi mellettünk, a minimumon az életünk, de nem halunk meg. :)

weeez 2008.12.26. 13:55:54

háát nemtom....sztem ezeket a star warsos utalásokat hanyagold inkább :D.

DeStRoYeR 2009.01.05. 16:41:15

A MAx Payne az egyik kedvencem. Nem tudnám megszámolni hányszor vittem végig. Egyébként tudtátok, hogy 3 titkos szoba is van benne?

A videó jól kezdődik, pörgősen mondod az infót, közben pörög a játék. Az englishman in new york piszok jó választás volt a nyitó jelenethez. Viszont ahogy halad előre a videó, egyre vontatottabban beszélsz, kevés infót mondasz, és ismétled magad. Ez sokat elvesz a mondandód értékéből. Erre figyelj oda! Különben jó lesz.

Ja és tényleg gáz volt az a fénykép berakósdi. Akármit mondhatsz, Te is tudod, hogy koppintás. :P Jó vidi készítést!
süti beállítások módosítása