Akik videókat küldtek be...

Burrog - Pet Soccer

2008.12.24. 14:00

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr52839740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2008.12.24. 14:26:42

bocs d ez nagyon gyenge lett hát először is a papagály abban igazad volt egy idő után már idegesítő de ha szétnézétl volna a beállításoknál akkor láthattad volna hogy ki lehet kapcsolni a papagály beszédét a csapatokat bemutatthattad volna alig mutattál be csapatokat amúgy nem tom neked miért nem teccik a játék nekem felejthetelen élményt nyujtott nem tom mért nekem nagyon tecett a játék a bajnokság felosztását is bemutathattad volna bocs de ez gameplay lett nekem egy 6/10 bocs de ez csak építő jellegű kritika ne vedd anyira komolyan amúgy a dead mans hand vididhez képest ez nagyon rossz eltt de a dead nagyon tecett várom a folytatást

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.12.24. 14:42:32

Nekem megtetszett a game... Érződik a hangulata, a papagáj az pedig a kommentár, olyan van hogy 0 : 1 ja és nekem így videón keresztül feltűntek a vicces csapatnevek... Lions Lyon helyett (Lions = oroszlánok)
Fc Turtelonna Fc Barcelona helyett (Turtle = Teknős) Robots Roma helyett... Utanánanézek majd... Hátha valahol félr

telefonjack 2008.12.24. 17:39:15

Bocs de én majdnem elaludtam.Több dolgot is elmondhattál volna.6/10

Burrog 2008.12.25. 00:11:04

Tudom hogy ez a vidi nem lett jó! De azt nem mondom hogy ez a játék jó! Mert szar! UNALMAS!

KOKO96 2008.12.25. 02:25:51

Gyerekek, arra ügyeljünk már pls, hogy ne írjunk 8 sort mindenféle írásjelet mellőzve, mert szinte olvashatatlan, értelmezhetetlen :S

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.12.25. 17:16:33

@telefonjack: Adtál már vkinek 5/10 alatt XD :)?

telefonjack 2008.12.25. 22:13:15

@Njugi: nem,2 okból
1.:jó szivü vagyok :P
2.:eddig nem találkoztam olyan vidivel ami annál rosszabbat érdemel :P
De ha ennyire akarod majd neked adok 5/10 alatt XP

RadixX 2008.12.26. 22:26:11

Nem játszottam a játékkal ezért a bemutatót teljesen szüz szemmel tekintettem meg.A video elöadásmódja még az első 30 másodpercben nincs probléma akkor még reménykedtem, hogy egy igényes bemutató lesz.Csalódnom kellett.Tömény gameplay.Nem tudtam meg hogy a beállitásoknál mik a lehetőségek.Ha vannak különbözö játékmódok akkor azok mik(végig azon gondolkodtam, hogy csak bajnokság van e).A különleges képeséggeket nem vágtam le, hogy az hogy is van.Mien különleges képességek vannak még azt sem tudtam meg.No meg hogy mivel irányitom, hogyan?Mennyire kezelhető stb...rengeteg kérdés merül fel bennem mert tömény gameplay-t kaptam.Sokat kell még tanulnod...de szerintem ha vennéd a fáratságot akkor egy igényesebb BEMUTATÓ-t is tudnál csinálni.

Geri11 2008.12.27. 18:49:23

Hát, tőled nem ezt vártam. Érveid a játék ellen nem igazán vannak, bár szubjektív vagyok mert nekem bejött a játék, és csak akkor vállik unalmassá, ha az összes (!!) bajnokságot végig vitted. Mert a csirkék bénák, de pl a jegesmedvék ellen sokszor vesztettem. Ja és az nem a teknősök hazai pályája, csak úgy szólok. Remélem legközelebb jobb lesz.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.12.28. 01:07:21

@KOKO96: Nem tom te mért nem tod elolvasni mert én 1-öre értelmezni tuttam

Smileykiller (törölt) · http://smileykiller.blog.hu 2008.12.31. 11:13:48

Szerettem ezt a játékot,naon jó.Egyépként a papagáj engem nem idegesített(kit érdekel?) mert a legtöbb focin van kommentár.Örüljünk neki,mert a Football Generation kommentárjánál 1000-szer jobb.Imádom ezt a játékot!

Mathias94 (törölt) 2009.01.02. 20:49:45

az osztálytársam nem rég szerezte meg és szerinte nyomi, de nem rossz értelemben mert kb arra használja hogy betegre röhögje magát XD

imre93 2009.03.01. 10:09:59

Nem olyan rossz játék n amikor tavaj fagyit vettem ahoz adták:D 7.5/10
süti beállítások módosítása