Akik videókat küldtek be...

Luc - Flight Simulator 2004 bemutató

2008.12.31. 11:29

Bocsánat,hogy eddig nem tettem ki,de ha csak a youtube-sra küldöd akkor lazán elfelejtem,mert ott a leveleimet nem szoktam nézegetni :/

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr47850047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luc 2009.01.01. 00:47:07

ja oks semmi thx..BUÉK!!! :D

Mathias94 (törölt) 2009.01.01. 15:14:07

Jó lett a videó, így tovább!
Egyébként az FS2000-hez képest az FS2004-nek a helikopter irányítása gyerekjáték! :-)

Gabenka 2009.01.01. 22:40:07

Amugy ez a video már volt kint ha jol emléxek!

Luc 2009.01.02. 11:58:53

akkor rosszul emléxel :)

telefonjack 2009.01.02. 14:46:12

Az egy kicsit fura hogy egyből a közepébe vágsz,de lehet hogy csak nekem :D

zolee144 2009.01.02. 15:36:17

Most nagyon kritikus szemmel néztem ezért előre is bocsánatot kérek :P
A videó szerintem rossz lett....elmondom miért. Egy olyan játékot bemutatni amihez nem értesz eleve baromság, ugyanis ez egy REPÜLÉS SZIMULÁTOR. A helikopter gyorsasága nem attól nő hogy te max sebességre teszed, hanem attől hogy a propellert beforgatod a megfelelő irányba...ha játszottál a GTA San andreas-al akkor már tudhatnád, (bár annak könnyeb az irányítása) hogy így működik. A repülőgépek nevét is mondhattad volna amivel éppen mész. Ahogy láttam (bár lehet rosszul) a grafika sem volt maximumon. A sikló repülőnél lehet gépet váltani, vagy hívni ezt már nem tudom amivel fel lehet magad repíteni. A helyedben talán a víz részletességét is bemutattam volna és egy két beállítást.
Lényegében számomra ez tartalmatlan és pontatlan volt :S

Mathias94 (törölt) 2009.01.02. 19:35:28

bár mondjuk telefonjack-nek igaza van, de végre valaki aki ezt a progit mutatja be :D

Burrog 2009.01.03. 01:09:16

Hát nem lett rossz visziont egy kicsit fáradtnak tűnsz!!! Buék! 10\8

Luc 2009.01.12. 17:42:11

Postal 2 végégjátszási videóim ( hülyéskedéssel persze ) ide fognak felkerülni akit érdekel:

www.youtube.com/user/Luccsacso

Első részt aki teheti fejhallgatón , mert elszúrtam de a többiben nemlessz játékhang ...de azé ezt is lehet hallgani rendesen sztem

Moriarty_J 2009.02.03. 17:11:02

Bocsánat, ha én is kritikus leszek, de igazat adok Zolee144-nek. Ez egy rossz videó. Az elején van egy nagyon csúnya nyelvhelyességi hiba, nevezetesen: "tudnák" - a nákolás szarvashiba!

A kritikám nagy része a játék bemutatását érinti. Ugyanis a videó a címével ellentétben jórészt egyáltalán nem a játék részleteiről szól. A címben az áll: bemutató. A játék helyett azt mutatod be, mennyire nem érted a helikopter-repülést, és általában nem mutatsz be felszállást, leszállást, történelmi gépet stb. Repülő gépeket látunk - nem hiszem, hogy ettől sok kedve lesz repülni annak, aki most találkozik először FS-játékkal. Ne azt mutasd be, mit nem tudsz egy szimulátorról, hanem azt, eddig mit tudtál meg róla!
Hiányolom az olyan alaptájékoztatást, amely hasznos lenne, mert kezdők, vagy érdeklődők gyakran kérdezik: milyen joystick-ot érdemes venni, élvezhető-e billentyűzettel a játék (szerintem nem) és egyéb ilyen kérdéskörök.
Ami még hiányzott nekem, hogy ugye a játék alcíme: A Century of Flight. Magyarul játékban helyett kaptak a repülés történetének nagyjai (egy mondattal elintézed ezt). Bemutathattad volna, hogyan kell felszállni a Spirit of St. Louis-zal, vagy hogy milyen történelmi utazásokat lehet végigrepülni, vagy szimplán az egyes gépeket röviden. Ez mind beleférhetett volna, mert szerintem az FS2004-ben ezek fontos dolgok, és nem a helikopteres szerencsétlenkedés.

Bocsáss meg, ha nyers voltam, de ha egyszer bemutató valami, akkor mutasson is be valami lényegeset. Csinálj még videókat, mert nem rossz ez, csak kicsit jobban gondold át szerintem.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.02.04. 11:17:55

Ez szimulátor, nem játék. Jelentős különbség.

Luc 2009.02.04. 14:38:37

Moriarty_J: azóta már átgondoltam ez régi ( tényleg nem annyira jó vidim )

immortalis:

Ez szimulátor??? lehet...de attól függetlenül elég játékosra sikerült :)
süti beállítások módosítása