Akik videókat küldtek be...

Reactor - Red alert (17) [9-17]

2009.02.12. 19:37

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr21939676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.02.12. 19:47:38

Az egyetlen baj vele, hogy mire az ember végig nézi belehal. XD
Nagyon jók amúgy ettől eltekintve. Így tovább.


Hmmm.... ELSŐ XD XD XD

Vicc volt. XD

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.02.12. 20:10:19

űűűű azigen 17 rész?? úú megpróbálom vágig nézni mongyuk az előző részeket már láttam úgyhogy.. de mongyuk ez is elég sok

Xelos9 2009.02.12. 21:42:50

a régi chrono viszanyal taktika ahogy te hivod :D anno mikro megvolt nekem is én is használtam azt xD romanov fekete örei nétek 1 et szentem :D. Na meg még azt akkartam mondani h a Red Alert 2 Yuri's Revenge ba az USA tábornok viszatér ( mivan ? O.o) és az Aigis cruiser v mi állat anti air pl yuris revenge ba 1 védelmi pályán nagyon joljön Yuri UFO csészealjai ellen v amerika vs amerika reülök leszedése

lupcsika 2009.02.13. 15:44:13

Nem akarok okoskodni,de az "cirka száz év" ötvennek inkább kéne lennie.
A 8.pályán pedig lefelé is lehet menni.
de amúgy jó a vidi és hiába játszottam én sokat a játékkal "szemét kémes trükk"-röl stb. még nem tudtam.kösz tippet:)

Ekibit 2009.02.13. 17:41:39

szemét kémes trükkel kapcsolatban:Milyen ország az amelyik nem ad ki technológiát a saját egységeinek!!!???

telefonjack 2009.02.13. 20:49:12

Huh még szerencse hogy már láttam youtube-n '-.-....:D
De mindegyik tök jó lett !!

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.02.13. 21:07:49

az én videóimhoz mért nem kommentelnek ennyien?:D

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.02.14. 18:24:31

de az én oldalalamon még csak nem is járnak:D

gép gyilkos · http://www.mindenamicsakvan.mlap.hu/ 2009.02.14. 21:43:49

1 hiba, az utolsó videóban nem köszöntél el XD ,de hogy komolyra vegyük a témát (személyes vélemény) te vagy a legjobb Junior

ass12 2009.02.14. 22:02:32

Valaki tudna segíteni fraps működésnél??????

ass12 2009.02.15. 07:02:29

a 2007-ben (fraps) tudna valaki segíteni?

C&C 2009.02.16. 08:29:15

alig vártam már az új videót,tetszik hogy ennyi "videjót" csinálsz:) remélem egyszer majd bemutatod a yuri'revenge-t is!az sem rossz, bár szerintem mindenki ismeri;) 15/10

Sámü Duck 2009.02.28. 19:24:18

Nem lehet, hogy Tanya adams klónozta magát halála előtt

VidraMD 2009.03.23. 23:36:46

Nem rossz, volt pár jó poén és pár súlyos hiba. Sorolom:
- "Valahol Lengyelországban" Németország mellett nyilván Lengyelország van, ami szovjet fennhatóság alatt van, ezért van ott szovjet zászló és csapatok.
- Létezik Red Alert 1... Ha odafigyeltél volna az install-ra ott nem csak egy puszta Windows Wizard remekművet kapunk, hanem ez a legnagyobb install-t amit valaha láttam. Elmondja a történetet, képeket mutat az egységekről, és nem mutatja, hogy milyen fájlokat telepít, hanem ilyen vicces szövegekkel szórakoztat, hogy "Nukleáris kulcs telepítése, Chrono kulcs telepítése", stb. Többek között azt is elmondja, hogy miért van ott Einstein: Mert feltalálta az tér-időgépet, a Chronospheart, ezért lehetséges az, hogy az oroszok Stalin bácsi vezetésével lerohantak mindent. De a szövetségesek fellázadtak, és legyőzték Sztálint, odarakták Romanov-ot, akit szövetséges barátnak hittek, egészen addig, amíg elindult, itt kezdődik a Red Alert 2. A Red alert 3 meg Einstein kitörléséről szól, ami megváltoztatja a világot és berakja a Japánokat.
(Amúgy megjegyezném, hogy ha lehetséges is volna, nem lehetne olyan, hogy csak időgép meg csak teleport, csak tér-idő gép lehet. Miért? Mert tegnap a föld több száz-ezer kilométerre volt a jelenlegi helyzettől. A föld forog, a naprendszer is forog, így idővel együtt kellene ugrani.)
- A Mirage (vagy délibáb) tank nagyon hasznos a gép ellen, csak mint minden egységet, ezt is jól kell használni. Főleg veteránként pusztító. A veteránok ugye még regenerálni is tudnak. A gép előtt láthatatlan, ha nem provokálod, 1 lövéssel leszedi a katonákat és az ellenséges tankokat is pillanatok alatt ripityára szedi, még ha gyenge is a pajzsa, a tankok se veszik észre. Szóval használatát erősen ajánlom a grizzlyi tank helyett, drágább léte ellenére is.

Egyenlőre csak ennyit vettem észre, és adom mint építő jellegű kritikát, bár nem tudom, hogy elolvasod-e.
süti beállítások módosítása