Akik videókat küldtek be...

Reactor - 2. évadzáró videó

2009.02.16. 15:36

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr9946636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vakty 2009.02.16. 16:15:29

Jó kis videó gratula!!!!!!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.02.16. 17:03:02

Ez a videó nagyon tanulságos volt!!!!
Csak azt szeretném mondani,hogy valamikor én is szeretnék egy sorozatott indítani,de mivel ezt elmondtad hogy a tapasztalatlan kis pöcsök ien videókat csináltak,akkor én is vigyázni fogok arra,hogy én ne kerüljek fel erre a kispöcs listára !!!! :) Klaszak a vidik.

telefonjack 2009.02.16. 17:12:59

Ez a vidi nagyon állad!olyan volt mintha egy Jó filmet néztem volna meg :D
Ja és ne halgass a kis pöcsökre mert a te videóid igenis nagyon jók!!:)

killzone291 2009.02.16. 18:05:00

Ez is olyan profi videó volt mint az eddigiek.Személy szerint köszönöm az eddigi évadokat a 3. évad is ilyen jónak ígérkezik a játékok alapján. Mellesleg egy haverommal is indítottunk egy oldalt a www.maximumgames.tk/ .A csapat Rage-ből, killzone2-ből (belőlem) és Greenguy-ból(nyártól teljes jogúként) áll. Megpróbálunk majd minden erőnkkel a te szintedre felnőni(illetve a többi jó videó készítőjére) ! Köszönjük az eddigi évadokat amelyeket példaként állítottál elénk.
Plusz szerintem nem baj,hogy a Red Alert 2-ről ilyen sok videót készítettél mind nagyon jó volt és mindig vártam a következőt. A néhány trükk amit elmondtál érdekes volt. Köszönöm

szappan 2009.02.17. 12:36:55

Reactor.a videoid nagyon...ugymond Cool-ak és te is tök jófej vagy a videóid alapján.Nagyon sajnálom hogy a videósok mint freddy D vagy mint te hogy az én észrevételeim szerint vagy egyre kevesebb időtök van vagy egyre komplikáltabb megcsinálni egí videót, és ezt most kérlek ne úgy értsd hogy sértésnek szánom csak észrevettem.amugy azt is nagyon sajnálom hogy vége a 2. évadnak de reménykedek hogy hamarosan itt a harmadik.Sok szerencsét.

Aláírás:SWGever

UI.:A helyesírási hibákért elnézést kérek

Raven- 2009.02.18. 15:56:33

Nagyon jó az összes vidid és tudom, hogy a többi is az lesz :)
Csak így tovább!!!!!

Atis28 2009.02.18. 19:55:05

Nagyon jók a videók, várom a harmadik évadot.

C&C 2009.02.20. 07:31:20

csak nem?? ( szem dörzsidörzsi ) dee weboldal az összes műveddel együtt! gondolkodam hogy megint megnézem egy két videódat, vágytam már egy ilyenre, szóval köszönöm:)ami meg az "egy játékban sok videót" illeti, szerintem ez tesz leginkább egyedivé! persze ez az én saját véleményem kinek mi tetszik. sok új évadot kívánok, és soha ne hagyd abba! és amit telefonjack mondott, azt én is tanácsolnám, és igaza van!

Shaz. (törölt) 2009.02.22. 14:13:33

grat! Teljesen igazad van, és remélesz lesz még vagy 10 évad.XD
Én is próbálkozom játékok bemutatásával, csak nem szarozom le őket ok nélkül...
u. i.: vft1.blog.hu

RiChIeE 2009.02.23. 23:33:09

Jó a vidi nagyon várjuk a kövi évadot! hogy ne unatkozz megkérdezném mivel szerkesztetted a végén a vidit meg amugy ?:)

imre93 2009.03.07. 20:02:35

Őőőőő nem azért mondom mert!Van egy olyan progi a (nem mondom meg nem akarom elrontani a film vásárlást!)amivel a Youtubéről le lehet tölteni az összes videót!Tehát szerintem ne a Youtubéra töltsd fel mert azt írgy könnyen lelehet szedni:S Én a zene klippeket szoktam így.
Na ennyi csak írni akartam neked, hogy van ilyen!:)
Várom a 3. évadot!

fehér kenyér 2009.08.24. 14:48:04

Ez a videó nagyon hiányzott!
valóban nagyon idegesítő ha az ember bemutatóvideót keres a kedvenc játékáról, de csak felidegeli magát,az ilyen kis pöcsökön, akik semmit nem tudnak róla..

Nagyon teccenek a vidóid, és nekem is sok kedvenc játékom van, amiről még nincs videó,
de ahhoz, hogy én csináljak videót kellene valaki, aki jól bánik a felvételekkel mert én ehhez hal vagyok! :)

Sok sikert a következő évadhoz,és ha teheted, próbálkozz a Red Alert 3mal,úgy hallottam jó játék!
süti beállítások módosítása