Akik videókat küldtek be...

Pc Játékok Elemzés: The Stalin Subway ep1

2009.02.17. 17:24

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr79948916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsomoka1998 2009.02.17. 17:40:38

jó a vidi csak egy kicsit hiányzik belőle az akció

Energizer 2009.02.17. 17:48:24

Szerintem is jó csak az a gond hogy a felénél kezdesz el beszélni...Értem hogy sok az infó de ezt (szerintem) el lehetne osztani több kisebb részbe.Ettől eltekintve jó a vidi.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.02.17. 19:01:56

@Energizer: Bocsi de nem nagyon értem hogy mit akarsz mondani mikor kezdett el beszélni ő a felénél..?? Nkem is tecett 9.5/10

McKenny 2009.02.18. 01:31:16

de cinkes?:D nem láttál még shooter játékot :S pedig beszéltél benne a call of duty-rol ami szintén fps. amugy jo lett :D 8/10

McKenny 2009.02.18. 01:42:53

WTB Edit:
Utána jártam egy kicsit. Nagyon fikáztad a játékot, pedig nem lehordják, hanem inkább középszerű+osnak írják úságok. Lásd: PcGuru. WASD skilleden még javítani kell :D Na az most nem gond. Már az jó, hogy valós helyszínek vannak benne, és egy valós történeten alapul. Töltöm lefele, mert kiváncsivá tettél.

andor99 2009.02.18. 11:09:17

Jó, és most akkor miért is rossz a játék? Mert mindent hallottunk csak azt nem... Aztán az FPS, nah az a Förszt Pörszön Súter fiacskám. S-h-o-o-t-e-r.
Hogy jön a CoD orosz része ahhoz, hogy ki harcol a kommunista elnyomás ellen? Az orosz oldal volt a KOMMUNISTÁK, akik a NÁCIK ellen harcoltak. Ezek még nagyobb hülyeségek voltak, mint anno a Jedi Academy-nél. Szedd össze magad, nézz már körül a világban, meg gondolkodj mielőtt beszélsz, kérlek.

telefonjack 2009.02.18. 14:47:48

@andor99: Tudod,nem véletlenül lesz több részes a vidi.Talán abban mutatja hogy miért szar a játék.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.18. 16:40:32

Huuu...elöször is FPS tom h azt jelenti h FIRST PERSON SHOOTER de mért kell ezt igy irni BELSŐ NÉZETES SHOOTER JÁTÉK??? kicsit furán hangzik sztem,,ajáték tejjesen tele van logikai + játékmenetbeli hibákkal pl: egyik pályán leöltem kb 300 embert utána filmlejátszásban meg 2 csávo rám tarota a fegyot és elfogtak + rengetegszer mész és 1szer csak kiesel a semmie, pedig nekem ez a game erdetibe van meg mint allhattátok...CoD én imádom a Cod-ot, és ugye abban is volt orosz kampány és itt azt irja, hogy ez ritka karakter választás mivel az eddigi játékokban egy nyugati, vagyis amcsi csávo harcolt a kommunista fenyegetettség ellen @McKenny: WASD skill?? má bocs de ha ezzel arra célzol h béna vok tévecc...@andor99: értelmezd a szöveget amit a vidi alatt hallassz és utána fikázz pls ezért inkább lese irom h mire gondoltam mivel elöbb már leirtam és a vidiben is benne van @telefonjack: köszi...végre egy ember aki végig nézte a jazz2 vidimet xD egy oldal nézetes játékrol csintem 8 VIDEÓT!! akk sztetek erröl mennyi lesz hmmmm? xD megígérem a további vidikben kiderülnek a hibák... @McKenny:(mégeccer) figyi sztem NE SZEDD LE!! de te tod ha akarsz a nyakadba pár nap idegeskedést akkor rajta...JAH és Olvasd el pl a PCLIFE véleményét a game-röl...hát nagyjábol ennyit akatam kisebb regény lett de kösz h elolvastad :) jah és www.pclife.hu

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.02.18. 16:47:39

@andor99: A jedi academy-t én motattam be nem atilye mert ugye ketten csináljuk a pcje-t @Atilye: am atilye legközelebb érthetőbben ird le amit szeretnél mert kicsit érthetetlen :D Am a jedi academy elemzése lehet hogy szar lett de a következő videóm remélem jobban eccik majd

andor99 2009.02.18. 17:11:37

@Atilye: Majd ha te is értelmezted a borítót. Kicsit hosszabban, magyarról magyarra fordítva azt mondja, hogy azokban a játékokban, amikben a kommunisták ellen harcoltál, általában a nyugati oldalon álltál. Lásd Red Alert akármelyik része, CoD4, stb... Igaz, hogy ezek nem követik a tényleges történelmet, de ez van, erről már nem én tehetek... és mivel nem követik, nem vetheted össze a cod1el vagy 2vel, mert az a (félig-meddig) valós eseményeken alapul.

andor99 2009.02.18. 17:28:16

@DannyX: Bocs, legközelebb majd figyelek a nevekre, nem csak a címre:D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.18. 18:02:29

@andor99: igazad van télleg azt irja és elnézést, máértelmeztem, de ez igazábol több értelmü is lehet...sorry.. de akárhogy is szépitem borito ide borito oda ez egy FOS JÁTÉK!!!

McKenny 2009.02.18. 20:11:11

Letöltöttem a játékot, annyi a hibája a játéknak, hogy rövid. Amúgy Atilye neked több hibádvan mint a játéknak. Ha így mutatsz be egy játékot, akkor fosnak nézik. A CoD-ot is be lehet úgy mutatni, hogy szarjátéknak könyveljék el. Ez egy erős közepes.

McKenny 2009.02.18. 20:24:31

WTB Edit Re!
Nem nagyon tudtam értelmezni a hozzászólásodat, de pár dolgot értettem. Pl: "WASD skill?? má bocs de ha ezzel arra célzol h béna vok tévecc..."
Igen arra céloztam :D Amúgy tényleg az vagy, már elnézést. Látszik, hogy állandoan beakadsz dolgokba. Én játszottam vele, és nem volt nehéz a játék, nem akadtam be semmibe, és a történet is jó volt. Amúgy a magyarításba is belekötöttél. Tanulj meg angolul.
FreddyD és közted annyi a különbség, hogy ő tényleg szar játékot mutat be, igényes a videója, nem összekapja a videóit, és ha ő be is mutatta volna ezt a videót(amit biztosan nem tesz), akkor megemlíti az előnyeit, és minden mást. Ja! Tényleg! Akkor nem mutatta volna be.
Amúgy látom, hogy úgy mutatsz be egy videót, hogy keresel róla egy kritikát, és bemutatod.
Ui: 16+os a játék, vagyis 13 éves fejjel nem ezzel kéne játszanod. a Jazz jó lett, ezt meg hanyagoljuk. Mutattak már be rossz játék videót, lásd: Reactor, de nem FreddyD stílusban.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.19. 00:02:58

Hát...szted ez közepes játék és rövid??? DEMO-t szedtél le?? vagy talán a The Stalin Subway Red Veil-t mert az az uj verzio és állitolag az tök jo, és abban nagyot tévecc, hogy béna vok csak beszagatott fraps alatt nagy felbontáson :S Jah és még lesz vagy 3-4 rész úgyhogy jó dolgokat is fogok mondani (nem sokat)a magyarítást pedig nem lehetett kihagyni mee az vmi duwa xD Azt pedig nem hiszem el, hogy ennyi idő alatt végig vitted és még azt is mondod, hogy rövid ugy, hogy tegnap szedted le :S Vagy hazudsz vagy pedig a Red Veil-t szedted le Jah vagy DEMO-t és a köv. vidiben is lesz szo a magyarításrol mert az vmi hihetetlen xD nagyjábol tok angolul...de az a legdurvább h neked még tetszett is a game, nem tom akk mikkel szoktál te játszani...és én nem akarok ebböl vitát kezdeményezni

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.19. 00:04:33

tipikus ROSSZ játék szerintem jo sok buggal és logikai hibával a köv vidiben meglátjátok...Jah és a game 2007-es!!!

McKenny 2009.02.19. 11:14:40

2007ben adták ki magyarországon, oroszországban már 2004ben kint volt. Olvasni tudni kell, még akkor is ha az általános padjait koptatod. Elsőben már illett volna megtanulni ;) Nem vitatkozok, 12 óra alatt kijátszottam, nem volt egy nehéz játék, rövid volt. Lehet neked egy Jazz is 2-3 év, ezért mondtam, hogy kancsal vagy :(

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.19. 12:08:56

@McKenny: nemtom mi bajod van velem én nem csúfoltalak, mellesleg olvasás versenyt nyertem :P ugyhogy pls ezt haggyuk abba, neked teccik én rühellem ennyi... bemuatom mint rossz játékot ha nem teccik akk csinálj róla vidit, hogy jo játék nem érdekel...és 2007-es játék nekem eredetibe van meg és rá van irva...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.19. 12:11:17

Jah és korohmoz mérve JÓL jáccom CoD2 multin is szeron 1-2. szoktam lenni...összemérném veled a tudásom...

Geri11 2009.02.19. 16:21:38

andor te miről beszélsz? Mi az hogy a nyugati emberke ment a kommunisták ellen? Tudod ők szövetségesek voltak, de mind1.

Am annyi a bajom a vidivel, hogy az eleje tényleg elment a kritika olvasással, de majd a folytatás... Lehet, hogy nem kéne postolnod a vidit, csak ha már megvan legalább 3 része, és akkor egybe felnyomni.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.19. 16:57:44

mi húúha ???? @Ger11: Lehet h igazad van :S

Bocska 2009.02.19. 21:03:51

Sztem jó a vidi.
Láttam már rosszab játékot is, de ez se NB1-es(az tuti:D).

De azé a biztonság kedvéért nem veszem megxD!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.19. 23:00:45

JÓL teszed hidd el...még több vidi is lesz és meglátod

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.02.20. 14:41:50

öö csak az hogy szerintem ez a videó jól sikerült és mégis leszolnak érte am egy klánban voltam Atilye vel Cod ba és azért elég jól tolja meg én is úgyhogy ezért plz nem leszolni

sorsoska33 2009.02.20. 18:26:34

emberek!

bocs hogy ide irok de meg kel ezt velletek osztanom!
kapaszkodni!
RATYI DANI VISSZATÉRT!!!
igaz még nincsenek videóji(és imátkozom hogy ne is legyen) de már eleve az az érzés, hogy ujra itt van
a you tubon redlydeniel néven találhatjátok meg és itt a chenelle:(csak sajhát felelőségre megnézni)
www.youtube.com/user/redlydeniel

Főnök:D 2009.02.21. 10:49:09

ja és 97 éves mi? :D
am a játék nemolyan rossz

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2009.02.21. 21:10:09

bocsánat, hogy nincs videó, de úgy látszik uborkaszezon van
valaki küldött 1 colin 3-mas vidit de aztán lesezdte :/ olyat meg nem teszek ki amire nem kérnek meg( kivéve kisjátékok mert az más tészta :)

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2009.02.22. 09:14:27

@Athemil: Érdekes,máskor mekkora tolongás van:):D

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2009.02.22. 11:13:38

@greenguy747: hát igen amikor kéne akkor senki de amikor elég lenne akkor mindenki összebeszél és 20 videót küldenek hetente :D

Nelson 2009.02.23. 21:08:45

Atilye én nagyon évezem a videóidat , és ezt is élveztem . Nagyon jól csinálod ne add fel csak igy tovább! A Jazz Jack Rabbit-es vidik is szuperre sikerültek - remélem még sok videót készítesz.=)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.25. 05:40:21

@Nelson: Hát köszi szépne bár erre igen sok - kommentet kaptam :S Végra egy ember akinek tetszett...jah és köszi a bizalmat.

Nelson 2009.02.25. 19:52:03

nem tesz semmit . Ha én is ilyen videókat tudnák csinálni az nagyon jó lenne=) . És tényleg csinálj még sok jó videót közlegény :=) ez parancs xD:D .Nemtudom hogy miért kapsz olyan sok rossz kommentet ,- szerintem csak irigykednek így egymásköztszólva :D
Hajrá Atilye!

Balintkaa 2009.06.15. 10:16:12

Nekem is megvan ez a játék semmi bajom nincs vele. Na jó azt azért nem mondanám hogy egy szuper jó játék de azért annyira nem szar mint ahogy te mutattad be!
süti beállítások módosítása