Akik videókat küldtek be...

Reggae Film Studio - Hitman2: Silent Assasin

2009.03.03. 18:00

TÖRÖLT VIDEÓ

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr74977460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.03. 18:29:26

má bocs de 2. percig birtam :S csinájj vmit a hanggal plssss

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.03.03. 18:29:59

én sem néztem végig nem jó a hang nem tudom mit csinálsz hogy ennyire nem jó de a videó attól függetlenül jó lehetne

DarthWhite 2009.03.03. 20:00:13

Hát, ezt a játékot nem teljesen így kéne játszani :)
Minden szintet meg lehet úgy csinálni, hogy csak a célszemélyeket és azokon kívül max 1-2 embert ölsz meg..
Ha frontálisan támadsz, és mindenkit le kell lőnöd persze, hogy nehéz a játék.
De ha okosan kikerülsz minden veszélyt és nem buksz le, elég csak 2-3 embert megölni szitenként ;)

Ruhnra · http://ruhnra-konor-sites.blog.hu 2009.03.03. 20:40:38

Hát én csak annyit fűznék hozzá,hogy nem teljes a kép mérete játék közben és egy kicsit érdekes,lehet,hogy túl kis felbontásban vágtál,ez lehet a gond,nem vagyok szakértő,de ez a tippem;vagy eleve a beállításoknál kicsi a felbontás.És láttam,hogy játéknál néha a kép...szarakodik.(lehet,hogy csakam nekem játsza le így,hogy eddig senki se szólt érte)A beállításoknál fogd vissza a grafikát,nem lesz olyan jó a kép,de legalább nem szarakodik(Pályán kívüli üres kék tér bejön néha).Ám nem biztos,hogy ez a baj.
És valóban ez egy olyan "ügyességi" játék amit akkor lehet legjobban élvezni,ha profin próbálod megoldani,mint ahogy előttem szóló:csak célszemélygyilkolás-settenkedés.
Bár a Hitman 2-ről sok hülye bugot lehet elmondani,legalább is amit megnéztem videóból nem mondtad.Hanggal nekem kevésbé volt gondom...

kriszman 2009.03.03. 21:11:49

ez de fos te se vagy több 13 de legalább nem vagy utánzógép a hagal csinálj valamit
kezdésnek nem rossz redlydanielnél jobb vagy

pjoco 2009.03.04. 01:21:09

Sztem meg aki nem ért hozzá az inkább menjen babázni.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.03.04. 13:47:33

Oké elmondom azt, ami tutira igaz...
TELJESEN mindegy a bemutató kora, ha tud, egy 6 éves is tud jó videót csinálni, csak érteni kell hozzá...Csak ez itt a baj, hogy ez a ´gyerek nagyon nemért hozzá...De azért nem kell halálra fikázni, bár igaz, hogy még maradhatna a babázásnál, mert ez nagyon nemsikerült jól...A Hitman 2 egy beszarás jó játék, bár tényleg van benne sok bug, de te a legkisebb dolgokat mutattad...Szerintem attol nem szar egy játék, hogy egy bábu figyel minket...no comment..
+LUIGI+

zsomoka1998 2009.03.04. 15:24:14

@Ruhnra: Ez a következménye ha Hypercam-ot használsz mert nekem se teljes a képfelbontás

Dennyol 2009.03.04. 15:28:11

pfff...
ezt a videót valamilyen módon meg birtam nézni :S
1.Én már kijátszottam a Hitman 2-t és igen én is találtam benne bugokat,de nem olyan sokat.
2.Te azért találtál benne ennyi bug-ot,mert te gyilkoltál össze vissza.Mindenkihez oda mentél akit láttál ls lelőtted.A Hitman egy logikai és egyben ügyességi játék.Ettől ilyen nehéz.Leginkább felhúztad az agyam ezzel a videóval,de hát mit várhatnék egy ilyen 10-11 éves től.

telefonjack 2009.03.04. 15:44:49

pff...
ezt a játékot nem úgy kell játszani hogy bemész és agyon lősz mindenkit :)
Logikára épül :)

jatekbemutatok 2009.03.06. 10:05:22

igen télleg hycamot használok de nem tudtok ajánlani valami felvevőt mivel menet közbe vettem fel a hangot is már próbáltam a frapsot de annak meg nem tom leszedni a teljes verzioját és így csak 30 mp-t tok felvenni lécci segítsetek!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.03.06. 12:25:28

Google > Registered Fraps download torrent..

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.03.06. 12:29:43

Egyébként minden - még akár a legjobb - játékokban is vannak kisebb nagyobb hibák, amikből lehet szórakoztató videót készíteni. A lényeg ebben, hogy ne legyen erőltett a dolog.. pl ha egy hulla fele belelóg a falba, azt nem kell túlragozni, majd' minden játékban van ilyen..
Szerintem minden nézőpontból meg kell vizsgálni egy adott játékot, és különösen jó, hogy ha egy mindenki által istenített játékban rávilágít valaki a hibákra. Aki imádja a játékot az is tisztában van ezekkel a hibákkal, csak nem érdekli őket, viszont amikor valaki bemutatja fel vannak háborodva. Ez is csak egy másik nézőpont.

jatekbemutatok 2009.03.09. 06:45:38

kösz télleg a tanácsokat :) és a googléba megnézem és akkor talán legközelebb jobb vidit csinálok!

jatekbemutatok 2009.03.09. 06:47:11

ja és amugy nem mondtam hogy szar a játék és ezt nem tom honnan vetted!

Turel 2009.03.15. 18:37:07

Nem akarlak megbántani, de szerintem ez nem a te műfajod. Oké hogy az apró hibákat is bemutatod, de lényegesebb hibákról is beszélhetnél, nem pedig ilyen felesleges kommentekkel rakd tele mint pl: "jó most őt lelövöm" ez jó ha párszor elmondod, de ne ez töltse ki a videó egészét. Inkább mindig ugorj a pálya azon részére ahol baj van!
hajrá! hazudtolj rá az állításomra!

Crash 2009.03.22. 23:36:34

@SnoopDogg:
Nem!
SENKIT sem kéne megölni alapból.

@jatekbemutatok:
Kérlek neee! Igazán nem szeretnélek megsérteni, de te aztán nagyon mesze állsz a Hitman lényegétől, módjától. (A madárijesztő amúgy nem hiba, hogy rád néz, ez csak egy kis slussz a játék hangulatához)
Na, akkor kezdeném, mi is ez az egész:
A 47-es ügynök, egy professzionális bérgyilkos, ami azért egy megbecsült bérgyilkos egy ügynékségnél, mert olyan profin végzi a muinkét, hogy nem kelt efltűnést, az emberek meg tudomást se szereznek róla, ez a legendája. Valójában nem is tudnak a létezéséről. Silent Assasin=Csendes merénylő, avagy nesztelen orrgyilkos, ha egy pályát úgy csinálsz meg, hogy nem riadóztatnak (ha riadóztatnak, az azt jelenti, hogy elszúrtad, ennek nem szabadna megtörténnie) és senkit se ölsz meg, csak a célszemélyt, akkor kapod meg a Silent Assasin minősítést apálya végén, és kapsz egy bónusz fegyvert.Ez így van a 3. és a 4. részben is. (4-ben pénzt kapsz)
Ez egy ún pancser megoldás hogy lősz akit látsz, ez NEM! Hitman, ez minden más lövős játékra igaz lehet, de a Hitman-re nem. Ha álruha kell, akkor se kell ölni, hanem el lehet őket kábítani.
Pls arról csinálj bemutatót, amit ismersz is, és tudod, hogy milyen, mert ez így nem bemutató, hanem félrevezető videó.
Bocs hogy igy fogalmaztam, ajánlom figyelmedbe ennek a felhasználónak a videóit:
www.youtube.com/user/taishon3946

na ez már hitman, bár ő azért tényleg durvén nyomja.

Akit érdekel, nézzen fel a blogomra:
minden Hitman-es cucc megtalálható :).
www.hitmanfan.blog.hu

Crash 2009.03.22. 23:37:07

@Crash:
UI: bocs a helyesírási hibákért, gyorsan írtam.

szami geggen 2009.04.01. 16:24:37

akik már ismerik a hitman 2-őt de csak mentek és szartak a környezetükre azoknak mondom hogy nézzétek meg a WC-zős őröket mer ki láccik nekikXD:D
süti beállítások módosítása