Akik videókat küldtek be...

Pc Játékok Elemzés: The Stalin Subway ep2

2009.03.19. 22:49

22 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr771013041

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.20. 06:11:16

Az a baj a videóval, hogy túl sok időt vesztegeltél a küldetésnek az elemezgetésével!!!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.20. 11:38:43

tudom, tudom de ezzt nem hagyhattam ki!

kacumoto 2009.03.20. 13:26:49

Nekem nagyon testzett a videó. Jó pörgős. Nekem nagyon tetszett. Az a tárgyas rész is vicces volt:D, csak az volt a gondom vele mint tomilionnak. Túl sokszor mutogattad a betöltőképet. Én ugyanezt a hibát elkövettem a mortyr 2 bemutatójának első részében a borítóval.

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2009.03.20. 16:34:22

A videó jó viszont a címmel van egy kis bajom. nyelvtanilag helytelen xD ( ha még nem hallottad volna suliba elégszer:P).
Pc Játékok elemzése lenne a helyes de nem kötök bele ezt csak úgy elmondtam, de az is lehet hogy én vagyok a hülye.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.20. 22:57:22

igazad van Csabi xDDDD most látom , Dehát jo van az ide Magyarországra xDDD

kriszman 2009.03.21. 13:42:25

ez az 1-ik leg szarabb videó amit láttam fejezd be mert égeted csak a pofádat te csicska geci

dj keresztapa 2009.03.21. 14:30:27

Csak gratulálni tudok ehhez a színvonalas kommenthez!

Amúgy a vidi nem rossz,bár sokat vacakoltál a küldetés ki elemzésével!

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.03.21. 14:43:12

Kriszman te annyira hüe vagy -.- mért lenne a legszarabb ... -.-

Iggypoppp 2009.03.21. 15:09:43

Nekem tetszett a vidi nagyon.föleg ez a hiperaktiv beszéd stilus :D kriszman téged nem értelek.mért nem lehet kulturáltam leirni hgogy nem tetszett a video?

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.03.21. 17:07:04

Nehogy abbahagyd!
Jó a vidi nagyon!
Kriszman kinyalhatja a hájas anyja seggét, is, neérdekeljenek az ilyen bunkók!
Nekem tényleg nagyon tetszett, csak annyit nemkellett volna filózni a töltő képen :D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.21. 17:46:01

Köszi mindenkinek, tom hogy sok ideig sz*rakottam vele de nemhagyhattam ki @kriszman: köszi a megjegyzást, bár haez a legsz*rabb vidi amit láttál akkor elég kevés vidit láthattál eddig...GRATULÁLOK!!!

@playground: köszi szépen :)

andor99 2009.03.22. 17:44:15

Komolyan nem értem, miért kell belekötni ennyi baromságba, ami nem is hiba. Annyi hiba van a játékban, te meg olyan dolgokkal foglalkozol, hogy mi van a betöltőképen. Ami mellesleg kicsit magyartalan, de gond nélkül értelmezhető. A tárgyról valószínűleg mi sem tudjuk, hogy micsoda, mert TITKOS, szóval a tárgymutogatós résznek nincs is értelme. Aztán azt mondod, a fizika tök jó a játékban, erre a következő képek a röhejes pózban meghalt katonák, és a falból/földből kiálló kezek. Halló! Valami nem illik itt össze.
A legnagyobb hibád, hogy ha egy játék rossz, akkor onnantól kezdve neked minden szar benne, és mindenbe belekötsz, a legutolsó szerencsétlen pixelbe is. Minek?? Ami meg tényleg hiba, azt meg észre se veszed. És akkor most csak súroltam a felszínt.

Az a helyzet, hogy kriszman egy retardált barom, aki nem tud értelmesen kommunikálni, viszont azt kell mondjam, fontold meg, amit mondd. Vagy csinálj sokkal átgondoltabb, sokkal színvonalasabb videókat, vagy hagyd abba.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.22. 23:14:49

@andor99: igen tudom, hogy sok hülyeségbe belekötöttem de azt nem tudom honnan veszed, hogy nem látom meg az igazi hibákat majd azokat is láthatod a további vidikben.

és az a helyzet, hogy én nem fogom abbahagyni a videózást mindaddig amig lesz olyan ember akinek tetszik a videóm, aztán ajáték fizikájának semmi köze a hülye halálokhoz pl: a HL2 is a fizikájárol hires mégis haltak meg benne furán az emberek :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.22. 23:16:22

jah és a szövegben nincs szó arról, hogy a tárgy amit őrzünk TITKOS lenne, valamint attól, hogy titkos magának az ŐRZŐNEK azért tudnia kéne, hogy mit őriz

andor99 2009.03.23. 09:15:34

@Atilye: Szóval annak nincs köze a fizikához, hogy én most átnyúlok a falon? OK.
Én személy szerint nem egy olyan ebben az időben elhelyezett történetet hallottam, ahol az őrök nagyon őriznek valamit, de nem tudják micsoda, mert nem tartozik rájuk. Elvileg ők csak szimpla katonák, én se mondanék meg nekik minden hülyeséget, csak hogy éppen mit csináljanak. A "titkos" dolgok a vezetőkre/tudósokra tartoznak.
Egyébként onnan veszem hogy nem veszed észre, hogy "a játék fizikája jó.". Vagy nem ismered a kifejezést, vagy nem tudom. Ez van.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.03.23. 10:49:43

Megnéztem a videót, és sajnos az én első videóm legnagyobb hibáját fedeztem fel benne: túl sokat voltál egy helyen (töltőképernyő). Sebaj.. hogy mit őriztek oda betehettél volna valami baromságot, paint-be beraksz az asztalra valami hülyeséget, nem csak ami a játékban van, akkor nagyobbat szólt volna a poén. A falon átnyúlás a fejlesztő korábbi játékaiban is jelen volt (pl HellForces), ami a játék ütközésmechanikájának a hibája. Egyébként ezt lehet, hogy csak én gondolom így, de szerintem sokkal jobb, hogy ha egy több részes videóbemutatót egyszerre raksz ki. Szerintem így sokkal esztétikusabb az egész.

Geri11 2009.03.23. 13:10:08

@kriszman: A olyanok miatt, mint te tart ott ez az ország, ahol tart.

Vidi: Télleg sok idő elment az elején, de a végén pár dolog (pl: a kezek) nagyon bejött. A leírást elintézhetted volna annyival, hogy semmi értelme.

Nero98 2009.04.08. 21:53:12

A Video jó télleg csak nagyon késleltetted a játék bemutatását amugy télleg jó videó. Ami Kriszmant illeti ahogy igy elnézem nagynak képzeli magát.Namár most üzenem ennek a Kriszmannak ha azthiszi igy kritizálhatja a másikat akkor mutassa be az ő video műveit. De ha nem akkor ezzel Kriszman te magadat égettedle és nem a srác.Legalább ez az ember aki csinálta a videót legalább van ichlete és tehetsége! köszönöm.

Csibgangsta 2009.08.29. 20:53:29

VIdeo hangulata kellemes...
Amm az a szöveg full érthető szerintem ha elolvasom 1x már megértem..
AMM sztem sokidőt fecséreltél erre a szövegre xD
süti beállítások módosítása