Akik videókat küldtek be...

LaLee's Games: JFK Reloaded

2009.04.08. 15:01

Megjegyzés: minnél többször külditek el annál később teszem ki. Tanulság: elég egyszer elküldeni, majd kiteszem

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr231053969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacumoto 2009.04.08. 15:42:57

Azért tízezer dollár komoly összeg ezért a kis online játékért. Az elején az a dokumentációs film nagyon tetszett. Sokkal alaposabban mutattad be a játékot, mint az a másik. Jót röhögtem a koa jani poénnál.
Nagyon király a videó!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.04.08. 16:36:45

Örülök, hogy tetszett :)
Megjegyzésre válaszolva:
NEM türelmetlenségből küldtem el annyiszor, csak az e-mail rendszer nem mindig küldi el a leveleimet, (vagy nem kapom meg őket ,erre volt már példa bőven). Nem azért küldöm hogy "na tedd már ki oké oké oké?", hanem, hogy biztos megkapja a címzett a levelet.

xhalapex 2009.04.11. 09:40:00

szeva!
Én vagyok az "ÖCSI"
Jó lett a videód sokkal jobb mint az enyém.
Én még zsenge kezdő vagyok.XD Az angolos javításon nem sértődöm meg mert én nem tudok angolul.csak németet tanultam eddig.
Inkább köszönöm. Várom a többi videódat.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.04.11. 11:27:34

@xhalapex:
Üdv! Örülök, hogy nem sértődtél meg, nem is ez volt a célom, hogy sértegesselek. Ha érdekel a többi videóm is: rockerlalee.blog.hu

Burrog 2009.04.12. 10:22:21

Jó lett a videó!10\10 :D

Edu 2009.04.16. 15:46:06

@xhalapex: válaszz másik nevet
OK?

süti beállítások módosítása