Akik videókat küldtek be...

Néma "Climber Girl" bemutató

2009.04.09. 10:54

Ferenc hangját nem vállalta, de feliratozta 

10 komment

Címkék: girl climber

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr981055427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.04.09. 11:01:44

Nemtudom Atemhil miértnem teszi ki a videómat... :(

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.09. 11:52:15

Olvasni nincsen kedvem. XP
(Ezt csak poénként írtam. Nem rossz a videó.)

weeez 2009.04.09. 13:51:00

Énis ilyesmire gondoltam először, hogyha valaha csinálok egy videót, akkor sem szinkronnal, hanem felirattal, mert hangomat énse szívesen adnám hozzá. De elvetettem magamban, mert nincs rá se időm, se kedvem, se energiám, se videókészítési jártasságom.

De valami ehhez hasonló elképzelésem nekem is volt :).

A videó viszont remekül lett kivitelezve, megkockáztatom sokkal jobb, mint a szinkronos juniorok összessége. Nálam legalábbis mindenképpen piedesztán van.

BlackCrow 2009.04.09. 13:57:10

Hát...nekem ez a szinkron hiány nem jött be annyira.
Szerintem az nem gáz,ha valakinek nem kemény férfias hangja van,ha jól el tudja magyarázni,hogy mi van,és nem beszél össze vissza hülyeségeket.
Ráadásul néha,a nagyobb szövegeknél előbb ugrott,mint elolvastam volna.És én nem fogom azért le pauseolni a vidit,hogy elolvassam.
Szóval én inkább maradnék a szinkronnál.
Mindenesetre jól csináltad a videót!

weeez 2009.04.09. 17:14:58

nem feltétlenül a férfiatlan hang miatt nem vállalta. lehet, hogy egyszerűen csak nem akarta, hogy a hangja alapaján azonosítsák :)

Csak úgy hozzáteszem, lehet vkinek túl mély hangja is, nem csak túl magas, BlackCrow. :D

Luc 2009.04.09. 20:30:40

aki szeretne hallgatni annak ittvok :D lehet kérdezni a chatben xDDD

www.ustream.tv/channel/luchulyesegei

IndaMuncher 2009.04.10. 09:59:55

Hali, Én csináltam a videót, szerencsére teljesen normális hangom van, :) de nem tudok élőszóban olyan frappánsan fogalmazni, és ami nem megy azt nem erőltetem. Amúgy majd megpróbálom hosszabbra állítani a feliratokat, hogy aki lassabban olvas az is boldoguljon vele, ezért is nagyszerű találmány a "video annotations", hogy később is bele lehet nyúlni.

BlackCrow 2009.04.11. 17:20:36

Hát szerintem a túl mély hang kevésbé gázabb,mint a nyekenyóka buzis,amiből manapság egyre több van :D

koszaszarjatek 2009.04.22. 14:52:03

ez olyan mint a tomb rider csak a csajnak sárga a haja és a grafikája kicsit szarabb

DeStRoYeR 2009.07.02. 13:35:48

anyám, ennél én is hamarabb felmegyek a falra. de ha nem, akkor csak megnézem a csaj mászótechnikáját, és garantáltan falnak rohanok...

Ez sem Gollamtól tanult hegyet mászni. (Gyűrűk Urások érteni fogják. :D)
süti beállítások módosítása