Akik videókat küldtek be...

Quake Live Bemutató

2009.04.11. 17:31

geEfkA első próbálkozása. Hangot feltekerni 

8 komment

Címkék: quake

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr331058151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FEkeSz 2009.04.11. 21:09:08

sztem jó lett a videó én is még csak most kezdem el ezt a videózást.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.04.12. 08:24:04

Kedves geEfkA!Néhány jó tanács:
1-Vegyél egy mikrofont, nem vészes, én 2999,-FT ért vettem, és teljesen jó,
2-Próbálkozz inkább a fraps-el(ha kell segíség szólj itt),
3-Mutass többet a játékból, mert ez így együtvéve még semmi. Amúgy a képminöség teljesen,
4-A movie maker-rel csináld a vidiket, egyszerü és jó.ott beállíthatod, hogy a játékot vagy téged lehessen jobban hallgatni :)
Sok szerencsét!
+LUIGI+
(Amúgy nem olyan rossz, elsöre naon jó) :D

Sportszelet 2009.04.12. 09:02:22

szerintem is nagyon jó volt elsőre:)
nekem ami feltűnt, hogy az msn hangok beindultak a videó alatt. :DD igaz nem nagy hiba, de nagyon irritáló lehet, ha sokszor előfordul.. :) szóval rakd be magad videó készítés alatt elfoglaltba. :D sok sikert. :)

Dennyol 2009.04.16. 10:33:30

Nekem is tetszett a videó.Csak amit hiányoltam,az pedig az akció volt:S
De első próbálkozásra jó! :)

Kenny95 2009.04.16. 17:00:36

jo volt nagyon és szerintem is a Fraps et probald meg megéri.

Killermuchine 2009.04.17. 16:57:00

Nekem is tetszett! Hol lehet megszerezni ezt a játékot? Én is csak most kezdtem el a videós témát még noob vok, de majd menni fog! Na meg a hangom is... Még csak most kezdtem el mutálni és eléggé fura a hangom a mikrofonban... am vegyél fel msnre pls.
Zsolt.er.14@hotmail.com

Reconka 2009.04.21. 17:27:58

jó lett grat hozzá.. tényleg igényes.. de egy két tanácsot adnék
- Q3 hoz volt kiegészítője Q3 Team arena innét vannak az új pályák amik nem is ujjak :)
- Felveheted a játékodat és utána nyomhatsz utószinkront.. ez szerintem sokkal korrektebb
- Ulead videostudiot ajánlom neked, egyrészt mivel elég könnyű kezelni és sokkal többet tud mint zegény movie maker

Nitram 2009.05.05. 20:04:56

A fegyverek modelljeit benthagyhattad volna :D Egyébként jó videó.
süti beállítások módosítása