Akik videókat küldtek be...

Choosen - CoD 4

2009.05.03. 20:00

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr261100051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kecsó11111 2009.05.03. 20:46:16

Elsőre nagyon kemény!;)

powasd 2009.05.03. 20:54:46

jó de mien GÁZ nem tanultá te angolt az A E=HELYES KIELYTÉS GEZ

Energizer 2009.05.03. 22:20:31

Mi a fenéért nem lehet utánanézni hogy hogyan kell kiejteni egy angol szót??? Még a saját nevét is Súzen-nek ejti

JaNiI 2009.05.03. 22:49:34

ez elég gáz :S nem élég hogy gyenge az angol kiejtése még makog is. de sztem rosszabb, hogy mindent megemlít a játékban pl.: kit érdekel hogy milyen fegyvert vesz fel stb-stb. bár ez ne vegye el a kedvét a videókészítéstől de sztem nézzen meg pár jó videót és utána próbáljon valamit alkotni :D

Raidon03 2009.05.03. 23:20:53

Hali. Elsőhöz képest jó csak arra figyelj hogy kevesebbet ŐŐŐŐ zz és hogy a mondataidat előre tervezd meg mert gyakran akadtál meg.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.03. 23:58:59

@Energizer:
Nem az a gond, hogy hogy ejti ki, hanem, hogy rosszul is írja: Choosen. Ilyen szó nincs.. ha Chosen-re (Kiválasztott) gondolt, akkor az csak 1 "o"..

@nOObitO:
Ahogy látom, neked még a magyar se nagyon megy ;) "A E=HELYES KIELYTÉS GEZ".. aki ezt érti, magyarázza el nekem, legyen szíves..

BlackCrow 2009.05.04. 00:24:56

Hát ne haragudj,de ez nem volt nagy durranás.Hadartál,plusz nagyon hülyeség volt betenni ezt a 2. pályát.Vagy legalább nem azt mondtad volna el,hogy mit láthatunk,hanem személyes benyomást,eddigi részektől való eltérést,értékelést,vagy hasonlókat.
Reméljük,ha lesz még videód,jobb lesz.Hajrá!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.04. 00:45:48

Ajjaj.. lehet nem ismered, de van egy íratlan szabály: alvó és sz*ró embert nem lövünk le.. de mindegy, lehet, hogy csak én vagyok túl jószívű..

Luc 2009.05.04. 08:51:53

igazad van LaLee még énse tudnék alvó embert lelőni ( játékban sem :D ) , elösször felkelteném és utána xD

Ekibit 2009.05.04. 12:40:29

@-=RockerLaLee=-: én csak azt a szabályt ismerem hogy senkit nem lövünk tökön XD

Laja alias Choosen 2009.05.04. 13:54:25

Köszi a tájékoztatást igen igen nagyon szégyelem magam a kiejtés miatt ..... azon kell még csiszolnom meg igen felakadtam párszor ! de oda figyelek majd lesz még a Cod4-ről videom még 2 és nagyon oda fogok figyelni ! Azé köszi a kritikát mert ebből tanulok! :)

Laja alias Choosen 2009.05.04. 13:56:23

@-=RockerLaLee=-: nagy igen ebben gondba voltam .... Mert 1ik haverom azt mondta h 1o aztán a másik 2 o ! Aztán az 1iknek hittem és pont az mondta rosszul ! Hát mostmár örülök akkor ki is kell Javitanom ! DE akkor inkább maradok Laja és nem kell a Chosen! ...

Laja alias Choosen 2009.05.04. 13:59:52

@-=RockerLaLee=-: Hát nem tom én szegényeket álmukban öltem meg! Nem éreztek fájdalmat :)

Raidon03 2009.05.04. 17:01:19

Ha nem te lövöd le őket álmukban akkor megteszi az 1ik társad. Nekem meg aztán mondhatod. Gép

powasd 2009.05.04. 17:19:56

@-=RockerLaLee=-: sorry csak hülyeségeket irok má az se lehet?!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.04. 18:43:05

Akármit lehet írni nOObitO, akármit XD

powasd 2009.05.04. 19:00:34

nem azé mondtam XD

Smileykiller (törölt) · http://smileykiller.blog.hu 2009.05.05. 13:25:08

Nekem Chosen havikám elmondta,hogy hogy vette fel:Frapsat úgy állította be,hogy mikrofont veszi fel játékfelvevés közben.Ezért makogott szerintem ennyit.Én máshogy csináltam Nosferatu videóim,beállítottam játékhangra Frapset,és kb. 1 nap után felveszem a hangot.De első pályán kihagyta az atombombás jelenetnél,hogy a bombánál a radioaktivitásjelző(vagy mi) recsegett-ropogott 1000-rel,mikor mellé ment.(halálkomoly)
De erről a "alvó embert ne lőjj le"szabály nem jutott eszembe.Féltem,hogy AK-val alszik :D

konor94 2009.05.05. 15:25:23

keveset mutatatott be az éles harcból .Mutatott egy gyakorló pályát meg egy pályát megemlített.

Xellos 2009.05.05. 17:34:11

Ő mit fűzek hozzá.
Game-play és unalmas mivel már kijátszottam minden szinten.
Angol szók nem helyesek.
Szinte semmit se mutattál be.
Sokat motyogtál.
Szinte semmit nem mutattál be.
De attól tűrhető 1 videó, azért ha jól tudom ez az elsőd és ahhoz képest nem olyan rossz. : )

Xellos 2009.05.05. 17:35:32

-szinte semmit nem mutattál be. (Fáradtság:D )

powasd 2009.05.05. 18:19:18

xtem elöszőr nem ilyen nagy játékot kéne be mutatni mert a cod 4 rohadt soket lehet bemutatni

Dízel 2009.05.05. 23:06:41

A legnagyobb hiba az, hogy egyszerűen elmeséled mit látunk a videón. Mivel a nézők többsége nem vak, a kommentárod lényegében semmit nem ad hozzá a gameplay felvételhez. "Most felvesszük a sisakot... most leereszkedünk egy kötélen" Ha nem mondod is rájövünk.
Meg amikor elkezdted mondani hogy mi fog mindjárt történni, na azokat se kellett volna sztem. Pl. "most mindjárt fejbelő" vagy amikor meglőtték a hajót és elkezdett süllyedni. Nekem úgy jött le, mint amikor az ovisok tévéznek és aki látta már a filmet azzal vagánykodik hogy mindig bemondja mi következik.
Azért mondom ezeket, mert a CoD 4 annyira nagy játék, hogy szerintem ennél többet ki tudsz hozni belőle. Sok szerencsét a folytatáshoz.

b3d 2009.05.06. 10:06:54

na üdv. végignéztem, sztem kezdésnek nem rossz...bár van hova fejlődnöd.
pár tanács

- a szöveget vázlatosan írd le magadnak, és majd a felvett jelenetek alá mondd fel a narrációt külön
- beszélj lassan, választékosan
- a játékból ne pályákat mutass be, hanem jeleneteket...asszem a COD4 minden momentuma olyan ,hogy megéri belőle csemegézni
- csak a legfontosabb dolgokra érdemes igazán kitérni bemutatva a játékmenetet
- én a jó minőségű videók híve vagyok, sztem te is próbálj jobb minőséget elérni a beállításokkal ha bírja a géped
- az intró nagyon jó lett...nem tudom te csináltad-e vagy sem, de jó
- a legjobb ha mindne dolgot, amit beakarsz mutatni akkor leírod egy papírra, és úgy veszed fel a jeleneteket

Raidon03 2009.05.06. 17:16:33

szab' csalódást kell okoznom az intróval kapcsolatban. Ez a játék saját intrója.

b3d 2009.05.06. 18:32:01

hát már nem emlékszem a játékra, de mintha az intórja hosszabb lenne....én inkább egy youtube-ról leszedett sajátkészítésű snitt-et sejtek a dolog mögött, mert bár valóban tartalmaz jeleneteket az intróból, de vannak más képsorok is benne....

b3d 2009.05.06. 18:32:57

jah de igazad van bocs....csak rövidnek tűnt...basszus tényleg, hisz élőben nyomta a narrációt, azért az első 2 pálya került a tesztbe....

haveeer 2009.05.08. 19:55:42

Nah elkészült a part2 szval nem sokára fent lesz ! :)

Boros 2009.05.14. 18:39:57

baromi jó a singleplayer, én 2x végigjátszottam, tényleg nagyon jó. szívesen csinálnék belőle videót énis, de semmi időm rá. remélem te is végigjátszod és bemutatod a legvégéig mert tényleg nagyon szertném már ujra látni:) lehet,hogy felrakom cod4-et és ujra végigjátszom:D

Covery 2009.05.15. 08:05:13

Szia

Ha valóban érdekel, hogy hogyan tudnál jobb videot csinálni, pár fontos dolgot szem elött kell tartanod. Elösször is, döntsd el hogy miért csinálod a videót!!! Mi a célja? Tudsz magadnak válaszolni pl ezzel a videóval kapcsolatban? Mert sztem nem, csak csinálni akartál egy videót a COD4-ről, hogy feltehesd ide. SZtem ezzel nincs gond,de nem árt azért ha van lényege is.

SZóval:

EZ nem bemutató volt, hanem elkezdtél vele játszani és közben mondtad azt amit mi is látunk. Ennek semmi értelme.

Akkor mi a bemutató?

Egy játékot több szempontból értékelünk jónak vagy rossznak.
-grafika
-történet
-singli player élvezetessége
-multinál is ugyan ez
-újítások, vagy koppintások
-nehézségi szint élvezhetően nehéz vagy agyatlanúl könnyű, szóval számos dolog lehet itt is
-végigjátszási idő (órában megadva),ennek a neten is utánna nézhetsz, legalább is érdemes

Ezek a lényeges dolgok nagyvonalakban. Ha ezeket betartod, akkor élvezetes lehet a videó és nem azt kell hallgatnunk, hogy szerinted fontos-e hogy a betöltő ablaknál mindíg az adott misszióhoz tartozó háttér információkat kapjuk. Mert szerinted nem fontos, sztem meg igenis a COD4 attól lett a világ legjobb FPS-e, mert rengeteg olyan újjítást tartalmaz, ami az embert odaszegezni képes napokra a képernyő elé. SZóval ha neked nem fontos a story kidolgozottsága, akkor sztem ne komoly játékok bemutatásával kezd, hanem valami gagyival, azzal kevesebb az esély hogy rossz videót csinálsz.

Nem bántaásból írtam ezt neked, hanem jó ha tudod. Az hogy néhol mások szerint makogsz, ne foglalkozz vele, ilyen a hangod, majd bele jössz. Az angol szavak kiejtését jó ha tudod, de a videódnak nem ez volt a legnagyobb hibája. Sok sikert a következő vidihez.

haveeer 2009.05.15. 16:01:48

@Noah.nr1: Ezek a tanácsok nagyon jók ! Nagyon szépen köszönöm ezeket leírom 1 lapra és mindig szem előtt fogom tartani ! Nagyon szépen köszönöm a tippet és megértem tudom h nem sértés hanem tanács és hálás vagyok! :)

Jorgam. 2009.05.26. 22:38:07

Nem tetszett. Nem akarlak fikázni vagy valami, de nem tetszett. pont


második dolog:
Arról már tényleg le kéne szokni minden rosszpcjunior-nak hogy bemutatják a menüt meg az opsönszt...
Ha annyit mondasz, hogy "szerintem a menü tök jól sikerült, nagyon visszaadja a játék hangulatát" az éppen elég.
Most komolyan. Kit érdekel hogy be tudjuk állítani a resolution-t meg ilyeneket...? o.O


P.S. Legközelebb vágj többet, és ne mondd minden vágásnál hogy "Most vágok egyet mert ez lényegtelen"...

gubera 2009.07.01. 22:55:29

csak nekem volt hogy egy rész egymás után kétszer volt?egyébként tényleg nagyon azt mondtad amit mi is látunk,inkább mást kellett volna mondani.de nem olyan rossz :D
süti beállítások módosítása