Akik videókat küldtek be...

RLTP-Dave Mirra Freestyle BMX 2/2

2009.05.09. 11:32

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr261111259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackCrow 2009.05.09. 17:32:23

Ugye ez volt az első videód?Ha igen,akkor jó kezdés volt szerintem!
De a hangoddal és a kép felbontásával sürgősen csinálni kéne valamit,mert alig lehetett látni valamit,plusz érteni is alig,mert még hadartál is.
Meg ahogy vibrált a kép az instrukcióknál meg a rekordoknál,az nagyon rossz volt.
Ugyanakkor az tetszett a videóban,hogy elég szépen elmondtad,hogy miket lehet a játékban csinálni,és nem csak egy pályát mutattál.
A csalásokat viszont kihagytam volna,mert én nem sok értelmét láttam sajna.
Egyszóval nem rossz,hajrá!

Ekibit 2009.05.09. 19:12:10

Szerintem ez tipikusan egy olyan játék amit 5 perc alatt megun az ember.

Energizer 2009.05.09. 22:20:48

Nekem megvolt sima ps-re nagyon régen és akkor ez volt a kedvenc játékom:D Nagyon szerettem

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2009.05.10. 13:21:24

kössz minden elismerést...lehet h folytatom a videógyártást...majd meglátjuk

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.10. 22:13:11

Nos, tényleg nem volt rossz. Nekem is a képfelbontással és a hanggal volt bajom csak. Próbálj nagyobb felbontású videókat feltölteni, a YouTube amúgy is leszokta rontani a minőséget kicsit, illetve próbálj meg nem belefújni a mikrofonba, vagy legalábbis ne olyan sűrűn :)

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2009.05.12. 17:14:29

rendben de a videó első részében mondtam h nem énvagyok a hibás a játék csinálja...felvétel közben is vibrált de mostantól jó minősígűt alkozok majd...megigérem.Következő videóalanyom szerintem az Infernal lessz.

Balintkaa 2009.05.29. 16:24:35

Nekem is megvan ez a játék :p szerintem nagyon fasza :D Én szinte minden nap játszok vele .

dgeri9 2009.09.05. 20:16:32

Szeva! Nem nagyon szeretem más munkáját kritizálni de most ezt teszem.:D Eléggé láccik hogy nem tod mi az a jó játék. Mert ez nem az. Én már játszottam vele PC-n sőt még PS1-en is (azon annyira nem csodálkozok hogy szar) de teljesen ugyan azok a hibák voltak benne SŐT! Olyan érzésem volt hogy PS1-en jobb volt a grafika mint PC-n.Én szerintem nem sokat játszhattál azzal a játékkal mert olyan hibákat nem vettél észre...(pl 1kis kreativitással és ügyességgel végiglehet menni a falon,a zárt termes pályánál én felmentem belülről a tetőre...)Elhiszem hogy a képminőség nem a te hibád de szerintem 1 kicsit azon is lehetett volna alakítani.Sok sikert a további videókhoz!

By:Đ3v!Ł
süti beállítások módosítása