Akik videókat küldtek be...

LaLee's Games: Battlestrike - Az Ostrom (2)

2009.05.21. 00:58

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr81134707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.21. 05:39:46

Végre, hogy ide is felkerült, Lali legújabb videója.
Igaz, hogy több 100-szor elmondtam, de HAJRÁ LALI !!!!!!!!!!!!!!!!

43Csabi43 2009.05.21. 13:24:51

Sziasztok.:) Igen Lali,tetszett a vidi.:) Hát,elég gáz ez a játék valóban.:D

bbali52 2009.05.22. 16:36:49

hát igen...
mondjuk egy Medal of Honornak vagy egy Call of Dutynak tényleg jobb a hangulata, mégpedig azért, mert pl COD-ban nem ismétlődik ezerszer egy pályatípus

b3d 2009.05.23. 00:30:12

jó teszt...tetszik....jó hogy nem estél át a ló túloldalára, és nem majmolod freddyD-t...

amúgy magyarázza már meg nekem ,a city miért csinál egáltalán játékokat oylan címek mellett, mint a cod...vagy a moh...ezeket a játékokat a 8 éves korosztálynak szánjék? hisz épeszű ember nem veszi meg őket...vagy az a marketingstratégiájuk, hogy a szülők úgy sem értenek hozzá, megveszi ka szart a kis pistikének...??

bbali52 2009.05.23. 07:19:12

@szab': LOL hát ez nagy, de mégis van benne valami logika

amúgy nem tudom írtam-e már RPCJS-en de azért elmondom, hogy én elmentem játékot venni gépre, és majdnem megvettem az Ostromot
de helyette inkább a COD5-öt vettem meg ;P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.23. 13:06:53

@szab': Örülök, hogy tetszett a videó. Érdekes megközelítés. Ennyi erővel vehetjük, hogy a kínai boltban miért árulnak cipőket a FILA meg Adidas mellet.. vagy például miért árulnak más 'kóbászt', mikor ott a PiCK szalámi.. Mert nem mindenki engedheti meg magának a drágábbat, sajnos, másrészről meg mindenki meg akar élni valahogy. Próbálkozik a City is, és mondjuk az elképzelés jó, hogy egy nyerő stílust (2. vh-s FPS) válasszon, akkor páran megveszik. Harmadrészt, hogy ha nem venné senki a City-s játékokat, nem hinném, hogy lett volna pénzük licenszelni a F.E.A.R. engine-t, illetve újabb játékokat fejleszteni.

Kos 2009.06.24. 11:27:32

Nem azért de volt olyan csapatszállító amin 4 db gépfetyó volt.(Én makettezem ezért tudom de ha beírjátok ezt:M16 halftrack akkor ti is láthatjátok)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.29. 20:04:29

@Kos: Nem azért, de gépfeGYó. Egyébként utólag rákerestem és valóban volt félhernyótalpasokon is ilyen. Eddig még nem láttam 4 géppuskát csak könnyű páncélzatú légvédelmi tankokon.
süti beállítások módosítása