Akik videókat küldtek be...

Játékkavalkád- Driv3r 1. rész Közlekedés

2009.05.27. 12:16

Megint egy első próbálkozás, páros kommentálással 

23 komment

Címkék: driv3r

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr661138993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam999 2009.05.27. 12:49:36

elég jó elsőre grat

KoI10 2009.05.27. 13:36:23

nekem van vele egykét bajom(nem akarok kukacoskodni meg szidalmazni de egykét dolgot megemlítenék) nem tom h komolyan vagy hamis hibaként vettetek pár dolgot
pl sztam h a videóban látot helyről te leugrassz a való életben eltörik a lábad...gondolom az irányítés nényleg rossz ezt nem tom én pc-n nyoomtam... a game elején a polce HQ a küldetés neve akart lenni a posztolyról meg no comment mert még a left 4 deadban is infinite ammó van eleve a pisztolyank..ja és h el ne feletsem a driv3r a gtaellensége erról betenkintést is lehet látni a gta saban is:D de a magvalósítás a hangok meg minden okés:D bár fegyókat vagy valamit még mutathattatok volna de ha ez az 1. de még lesz vidi a driverról akk nemszoltam

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.05.27. 15:04:24

Mivel nem rég-óta midnen vidire írok kritikát...Tessék:
Mostantól nem fogom nézni, hogy elsö próbálkozás vagy sem, a videó csiszolatlan, tele van hibával. Pl.(Már mondta Kol10)ha az igazi életben úgy leugranál, nagy sérülésed is lehetne. Mi a szarnak fikázod, hogy ,,nemtom mitöl ment le az élet)..
Aztán mondtad, hogy miért kell elmenni(megint)a HQ-ra.Nos. Ki mondta, hogy egyáltalán ott voltunk??? :)
Mivel pontozni is szoktam:
4/10
Próbáld beszerezni PC-re és fraps-al vedd fel.
+LUIGI+

Neptoderon 2009.05.27. 19:00:12

Az a kerítés nem eltűnt aminek neki mentél hanem kiesett. És egyet értek az előttem kommentezőkkel, hogy őrülj neki, hogy nem haltál bele abba az esésbe. Én nem hiszek nektek, hogy szar a játék. Magam fogom kipróbálni... Éppen töltöm :) 5/10 De csak mert újak vagytok. Ja, és csak akkor töltsétek fel a videótokat, ha szerintetek nekünk tetszeni fog... Mert ez... Azért hajrá! ^^

Mr.Bean 2009.05.27. 19:08:34

@Neptoderon: Hat nem is tudom en jatszottam vele...kb 20 percet de tovabb nem birtam.Amugy jatektesztek szerint sem sikerult valami fenyesre a jatek.Azert ne halgass ram lehet h neked tetszeni fog.

veterán33 2009.05.27. 19:16:57

Én szerintem ezt az alkotók sokkal ötletszerűbbre csinálták mint a legeslegelső Drivert.A régi Driverben ha két rendőrautó előröl és hátulról neked mentakor az autód a játékban tutira 30m magasra repül. Nem lehetett se ki se be szállni, autót lopni, a karrier küldetések egyre jobban elhúzódtak elején 4-5 perc aztán 10perc én már amikor már 30percen keresztül csinálom a küldetést akkor kezdtem el unni a játékot pedig ezekkel a hibákkal szerintem még el lehetett volna játszadozni ha lenne benne játék közbeni mentés de sajnos csak vissza játszásokat lehet benne el menteni.Egyébként van ebben a játékban vissza játszás?Azért még azt meg említem ezt a kérdést vajon miért csináltak a falnak jelző lámpát mert amikor jövök a lakó negyedhez látom a szorosan a falhoz épített jelző lámpákat.és ebben a játékban is vannak parafenomének akik ajtónyitás nélkül kijönnek a kocsiból és hasonló képpen bemennek a házba ajtó nyitás nélkül +poén parafenomén autóval is találkoztam +poén van olyan módszer a netten amellyel azzá is válhatsz + több autó közül is válogathatsz mint három amivel mehetsz a pályákon. Hmm... milyen hosszú a leghosszabb kommentár?

veterán33 2009.05.27. 19:19:26

Ja de legalább vissza adja a 70-es évek autóvezetői stílusát.

BlackCrow 2009.05.28. 12:23:28

Hát ne haragudjatok,de ez majdnem olyan gagyi volt,mint Metadin és Varián fogyatékoskodása.
Nagyon vontatottan beszéltetek,plusz az a kézikönyves mutogatás is nemtom,mé kellett.
Meg mikor leugrottál,mondtad,hogy:"Lement a fele életem,nem tudom mitől,de legalább realisztikus"
Mi vaaan?Ha realisztikus,akkor mé nem tudod?
Plusz az az "epikus autó ütközés"Az miért is volt hősies?
Nekem ez így nem nagyon jött be.
Úgy érzem,az 5-ödik videótok az már jó lesz,de ez még nagyon nem volt élvezhető.
Minden esetre sok sikert kívánok!

Neptoderon 2009.05.28. 19:47:44

Miután ennyien mondtátok hogy SZAR a game, ezután lehet hogy nem is akarom, hogy foglalja a gépemen a helyet... Na jó egye fene letöltöttem már feltelepítem!

pjoco 2009.05.28. 23:32:45

Máskor Fraps-et használjatok tök gáz kamerával felvenni!

zsomoka1998 2009.05.29. 14:59:53

hát nekem sem tetszett de jóval jobb mint TonyT videója meg Grand Theft Auto az autó valami olyasmit jelent szerintem hogy előkelő autó lopás mi köze van ehez a címének az anumíliumhoz és szerintem nem nagy autó lopás

zsomoka1998 2009.05.29. 15:01:10

@zsomoka1998: hát nekem sem tetszett a videó

veterán33 2009.05.29. 17:53:01

Ja azt még elfelejtetem oda írni hogy úgy üldöznek a rendőrök a Driver 1-ben mintha én lennék a Világ Legveszélyesebb bűnözője egyszóval ki akarnak nyírni a rendőrök bármi áron még az életüket is kockára teszik ép úgy mint a 24 The Game vagy az Italian Job című játékban.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.06.03. 20:31:37

@KoI10: igen, lesz még videó
Am. mint a videóban is elhangzott, Gta sa-t végigtoltam,úgyhogy tudom, mi az a betekintés :)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.06.03. 20:35:52

És sajnálom, hogy voltak, akiknek nem tetszett a videó, de eme játék kivesézése után pc játék bemutatás jön. Fraps-es felvétellel (alap).
De köszönök minden kommentet.(amíg kulturált és építő jellegű, nem bánom a negatívat sem)

nutella00 2009.06.04. 14:22:55

@playground: nem akarom védeni wangood-ot de én se őse fog pénzt költeni a fraps-re nem éri meg inkább a hyperkam próbaverziója mert ott többet enged venni 30 másodpercnél annyi a baj hogy kiírja a bal sarokba hogy nem regisztráltál ennyi

eddyvaok 2009.06.04. 15:28:24

Ha valakinek kell regisztralt hiperkam csak szoljon nekem van leltem egyszer egy oldalonnagyon jol mukszik ha kell valkinek szoljon!

eddyvaok 2009.06.04. 20:45:35

ja nem hiperkam hanem fraps

twarex 2009.06.07. 13:11:34

@nutella00: Ma már a Fraps regisztrálva bárhonnan letölthető... Én is töltöttem

KoI10 2009.06.11. 19:09:56

én megpróbálkozok a lehtetlennel:D az x-fire-vel felvenni az anyagot:D:D:D..LOL

KoI10 2009.06.11. 19:10:59

am a nyáron megpróbálok egy újabb vidit összehozni ami talán jobb mint az előző kettő...am ha vki kíváncsi rá megtalálod a jútyúbon KoI bemutatja szavak alatt

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.06.12. 14:57:46

@KoI10: Én majd megnézem.
Amúgy kész a második=utolsó Driv3r vidi, Indába írd be, hogy "Wangood" és kiadja.
süti beállítások módosítása