Akik videókat küldtek be...

Kingpin - Life of Crime

2009.06.21. 09:58

polini46 első videója. Elég jó 

23 komment

Címkék: kingpin polini

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr731194936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luc 2009.06.21. 11:04:32

a kiscsaj visszajön , yeah lesz Kingpina 2 :D
amúgy kira lett a vidi!

GordonFreeman · http://grandtheftautoiv.blog.hu/ 2009.06.21. 11:34:12

ennk a játéknak egy kicsit GTA és Condemned feelingje van :D XD

BlackCrow 2009.06.21. 12:14:42

Szerintem ez baromira jó videó volt!!!Érdemes lenne folytatni,úgy érzem,mert nagyon jól megcsináltad a vágásokat,a végén meg mikor Kingpinnel harcoltál,és bevágtad a zenét,az nagyon fasza pörgős hangulatú volt! :)
Egyszóval király volt,köszi,én is letöltöm a játékot :D

haveeer 2009.06.21. 12:21:01

Elég jó kis videó volt szerintem ! Gratulálok! Sokat röhögtem rajta! Sok Siker a többi videóhoz!

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.06.21. 12:22:36

a bemutató jó, de ez egy régi játék és régen egy hatalmas cím volt, még multiplayere is van amibe mai napig játszanak. az hogy a Kutyánál pénz van azt az összesrégi játék megjátszotta (csak persze nem mindig kutya) sőt a mostani Resident evil 5-ben is ez volt.
a készítői télleg nem egy neves cég de szerintem a Kingpint jól összerakták (ha nem tetszenek a bugok van egy nemhivatalos patch hozzá). de azér csinálj még több videót

Wolfi24 2009.06.21. 13:03:48

Húú az én időmben amikor megjelent be is szereztem. Az volt a durva hogy néhány gépen kegyetlenül tudott szaggatni ha nem volt alatta vas. :D Én máig nagyon szeretem. De a falba eső hulla 99-ben igen gyakori jelenség volt.
De amúgy nagyon jó videó. :D

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.06.21. 13:48:09

hát igen :D jó öreg 233asomon jóvolt:D

codfun 2009.06.21. 15:28:44

Hehe!! Jó kis Vidi tegnap találtam egy oldit :www.pspandpc.mindenkilapja.hu

95attila0327 2009.06.21. 19:33:50

nagyon üres a játék.... a videó jó

Dízel 2009.06.21. 20:31:57

Legközelebb sztem jobban gondold át mit akarsz mondani. Végig a grafikát fikáztad, aztán a végén te is elmondod hogy egy 99-es játékhoz képest jó. Azt is mondtad az élvezeti faktorral sincs gond, akkor hogy érted hogy szarul lett megvalósítva a játék?

polini46 2009.06.21. 20:55:23

@Dízel: nem fikáztam végig, csak a lebegő hullán szerintem mindenki csodálkozik, meg egyik játékban sem folyik a feje az embernek.. másik, az utolsó jelenetben nézd meg, milyen szépen kidolgoztak mindent, csak játszanod kell a játékkal és rájössz hogy mit is "spóroltak ki a készítők"... jó a játék egyébként, EGY DARABIG, de addig tényleg jó ahogy a hullák szétloccsannak, jók az akciójelenetek, egy baja van: mindig ugyanazt kell csinálni. monoton. szarul lett megvalósítva mert csak gondolj bele, Life of Crime.. a bűnözés ebből áll hogy ok nélkül ránk támadó szakadt embereket kell legyilkolászni? lehetett volna sokkal-sokkal terjedelmesebb az egész játék, ezért hasonlít a Manhunt-ra, aminek tényleg az a neve mint ami maga a játék is...

polini46 2009.06.21. 20:56:07

köszönöm egyébként minden eddigi kommentálónak, készül a következő videó!! ;)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.21. 23:40:29

Xatrix Entertainment? Redneck Rampage, pl.

Amikor a két komát ütöd feszítővassal, naná, hogy nem fair, de igazából ott lopakodni kellett volna (hivatalos megoldás szerint)

A "hűtő" igazából egy széf, bár lehet, hogy csak nálunk nincs ilyen bazi vastag ajtaja a hűtőnek.

Ezen felül nem értem, miért kell lemenni kocsmaszintre.. Hál'Istennek csak az első bunyós résznél volt ez, de akkor is méltatlan a videó többi részén lévő szöveghez képest.

Illetve az örök aggályom: miért csak egy azaz 1 videó? Elég nagy játék volt a maga idejében, vannak benne elég jó részek még, nem értem miért nem mutattad be.

A végén lévő Rise Againstért viszont piros pont, remélem nem csak a legújabb albumát ismered ;)

polini46 2009.06.22. 07:59:50

@-=RockerLaLee=-: tudom, eredetileg úgy lett volna kitalálva a játék, hogy ha felhangosítják a rádiót akkor állítólag nem hallják ha mögélopózok...
1, amúgy sincs értelme mert akármit csinálok ő észrevesz
2, eleve két ember van, ha az egyiket simán csak egy ütésből elintézném (pl ha lenne baseball ütőm) a másik úgyis rámfordulna és ugyan ott vagyunk...
3, hogy öljek meg 2 embert lőfegyver nélkül lopakodva? =D
4, háát igazából nemtudom... ami olyan rész volt, az csak a befejezés, ami ott is van a vidi végén, amúgy az egész játékban ugyanaz van, tényleg nem lett volna értelme bemutatni..

;)

polini46 2009.06.22. 08:02:37

@-=RockerLaLee=-: bocsi kimaradt: ezek a hibák annak idején is aggasztottak, ezeket nem most, mai szintű gamer fejjel látom.

koska111 2009.06.22. 10:21:42

jo volt a video csináljj többet.egyépként a játék szerintem is jo a korához képes

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.22. 12:57:10

@polini46: Én végigjátszottam már, hidd el. Lehetséges. Jól mondtad: amikor felhangosítják a rádiót (és talán oda is fordulnak, ha jól emlékszem) akkor kell elosonni. Viszont nem kell megölni őket, sőt a másik fickót sem érdemes magaddal vinni, csak hátráltat. A fal mellett el kell osonni, be a raktárba.

Mindegy végülis, játékos és játékos között is vannak különbségek. Én azért még bemutattam volna a kikötői negyedben, hogy mi történt az egyik halász lányával...

Quatroo 2009.06.22. 14:23:09

Én 7 évesen kezdtem el olvasni a PC Guru-t most vok 13 XD

#Crytek# 2009.06.22. 16:43:52

1-re tökéletes vki még 10. re is gagyit csinál :D
folytasd!

Afromonkey 2009.06.22. 19:27:46

am ha eredeti a gamed és beteszed egy sima cd playerbe akkor rájössz hogy 6 Cypress hill szám van rajta....

polini46 2009.06.22. 21:44:15

@Afromonkey: gugliba nekem valami redbook-ra adott ki 6 számot... egyébként szerintem vehető eredetinek mert eleve PC guruból van, mellesleg eredeti borítója van, a cd is eredeti, crackelni sem kell..

IndaMuncher 2009.06.30. 18:42:04

Mocskosul sajnálom, hogy a Xatrix nem a Redneck Rampage-et folytatta. :(
süti beállítások módosítása