Akik videókat küldtek be...

Mafia 2 gameplay bemutató

2009.07.22. 13:01

14 komment

Címkék: mafia

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr401243375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsomak15 2009.07.22. 13:55:17

hát neked honnan van meg a Mafia 2? már megjelent volna?

rozsomak15 2009.07.22. 14:29:38

jaa már mindent értek, bocsánat :D

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2009.07.22. 14:29:42

Egyébként ez a gameplay több mint fél évvel a megjelenés elött jött ki, szóval még le húzzuk le az irányítást, meg a többi hibát...szerintem :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.22. 15:58:47

sztem ez egy jó kis bemutató lett...bár ha megengedsz egy megjegyzést: csak akk beszélj a játék "hibáiról" ha már játszottál vele...sztem egy gameplay videóban nem nagyon lehet megállapítani...de ez az én véleményem. Am én is kíváncsi vagyok ha kijön a játék. Nekem az első rész is nagyon tetszett...

gtakondi 2009.07.22. 16:40:44

Én sokat játszottam a Mafia 1 el és pár dolog még kérdéses, hogy lehet bekapcsolni a szirénát és nem tujátok a 2. rész gépigényét??

Brúsz 2009.07.22. 16:46:40

LoL!2010 elején fog megjelenni.Nem nagy cucc leszedni egy preview gameplay videót a gametrailersről,elmondani amit látsz a képen+még hozzáimprovizálsz valamiket,és aztán eladod "játékbemutató" címen.
Fail.

b3d 2009.07.22. 20:43:40

nem néztem meg a videót, mert ismerem a játék történetét, de nekem semmi bajom azzal, hogy még egy ki nem adott játékról csinálsz videót...csak akkor a videó elején ejts el oylan infómorzsákat, hogy mikor jelenik meg, rövid történet, hogy minek is a folytatása, és a videóban beszélj úgy a játékról, hogy majd mi fog belekerülni...tehát ne kezeld a dolgokat tényként egy még nem ismert programmal kapcsolatban...de sztem nincs ezzel semm gond, igaz nem annyira ide való bemutató, inkább ismertető....de pl. egy csomó gameplay-t adtak ki a játékból...na azokból össze lehetne állítani egy pörgős, és minden részletre kiterjedő előzetest....ez amúgy nem gáz...rengeteg fejlesztők által kommentált demo volt az e3-on....sztem attól még jót csináltál....persze sztem ne legyen ebből rendszer....hisz van egy csomó játék...és sztem a blogban nem tiltott oylan játékot bemutatni, amit már más megcsinált....játékokból megvan dögivel...

Navajonki 2009.07.22. 22:42:17

Az MI-t "emi"-nek ejtjük nem "emáj"-nak, am sztem hüyleség bemutatni egy még ki nem adott játékot, mert.. mit tudsz róla? pontosan...

Netsu 2009.07.23. 19:23:02

Pff...ki se jött de már fikázod..Gratulálok ;) am csak elárulom,hogy amikor az üveget szidtad hogy nem csak darabokban törhetne;Elárulom neked,az a fajta üveg VALÓBAN így törik..Kicsit utánajárhatnál mielőtt hülyeségeket beszélsz..Keresztapa 2höz meg nemtudom miért hasonlítgatod..Keresztapa2 nyomában sincs a Mafia2nek,már csak így "látatlanba" se..Amúgy meg 2010ben fog kijönni,szóval a fegyvercsövön is lesz idejük javítani,nem gondolod....? És amúgy meg nem értem,miért kell neked az a vértócsa..biztos roppant fontos elem az is..ezt hívják lassan már szőrszálhasogatásnak..

Teike93 2009.07.23. 21:45:20

ja az üveges rész télleg röhej mert azok ien üvegtéglák vagy mik amik külön darabokbol allnak, meg minden baromságot lefikazott amikor még nincs is kész a játék és már mostis, de mind1 mert latahtolag a godfather 2-t probalta naon istenite ami viszont egy elég gyengusz játék szvsz.

$a$ koma 2009.07.24. 01:55:37

Nem gáz ha olyan játékról csinálsz vidit ami még nem jelent meg,de ahogy már mondták előttem könyörgöm ne úgy mintha épp játszanál vele,mert ez a korai gameplay vidi még semmi a 2010-ben megjelenő változathoz képest. Jah és az viszont baromi idegesítő hogy minden második vagy ötödik mondatod a Keresztapa 2-höz kapcsolódik,nemtudom miért hype-olod ennyire,annyira nem lett nagy szám(ettől függetlenül jó,csak vége felé unalmas kezd lenni). Amúgy meg ez jobban néz ki mint a keresztapa 2,sokkal jobb is lesz mint a keresztapa 2 és HUD az lesz ne aggódj,CSAK NE ÉLD BELE MAGAD EGY PRE-ALPHA VAGY BETA VIDIBE mert ez bocsi de ez a video szánalomra méltó.Csak pár apró hiba: Mafia 2 nagy ellenfele Battlestations Pacific?és azt jobban várod?:D ez itt már kajra 2 hiba xD egyáltalán nem ugyanaz a kategória és már kijött kb fél éve legalább."Szintén" nagy ellenfele? A Mafia szériának csak 1 azaz EGY vetélytársa volt van és lesz,ami pedig a GTA sorozat. Könyörgöm én az ilyenektől hanyattvágom magam,hogy ilyen alapdolgok nincsenek meg ráadásul még hülyeségeket is mondasz. Az üveges példánál is a felettem szólóknak van igaza,tényleg így törik jól:D De ha példa kell Stranglehold-al játsz kicsit;)Kérdezz rá másoktól(anyu,apu,papa,mama vagy extrém esetben szaki:D)vagy google-n írd be üvegtégla:D jobbat nem tudok

Béke

CrAzY 2009.07.24. 11:06:18

Szerintem sem kéne fikázni a játékot amikor még csinálják :S

Simön 2009.07.26. 15:35:33

Láthatóan fél percet nem játszottál az eredeti 2002-es Mafiával, ha a folytatását a Keresztapa 2 című moslékhoz hasonlítgatod.
süti beállítások módosítása