Akik videókat küldtek be...

luckeY gameS - Need for Speed: Most Wanted

2009.07.27. 16:19

Na, hangulatos videó, csak kár, hogy olyan halk a szinkron, mert a bejátszások közben meg lehetett süketülni. Vagy a szinkront told feljebb, vagy pedig vegyél le a zenék hangerejéből. A videó egyébként tetszett (főleg az eleje), de a végére nemhiányzott a káromkodás.

 

 

UI: luckeY üzeni, hogy kicsit lassan tölti be a videót.

A videó eleje igényes volt (mondjuk azért beágyazhattál volna), viszont a többi részét valahogy nem értettem. Magából a játékból elég keveset mutattál be. Remélem a következő videódban folytatod a Most Wanted bemutatását (csak nekem nem egyértelmű, hogy mi lesz a következő videó?). Az intro alatt még mesélhettél volna a játékról. Sonnynak egy VW Golfja van, ahogy a program is írja, nem Fiatja. A káromkodás pedig tényleg kimaradhatott volna, nem volt olyan egetrengető hiba, amire káromkodtál. Ne szokj rá a káromkodásra, rossz szokás..
Értékelés: 3,5  /  5
(RockerLaLee)

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr491264230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konor94 2009.07.27. 16:42:28

need for speedből ez az egyik kedvencem

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.27. 17:16:21

Szerintem a Need for Speed Underground 2 a legjobb a sorozatból, illetve a Need for Speed II: Special Edition. A 3-4-5 kimaradt, viszont a Most Wanteddel kezdődően gagyi és nagyon klisés az összes.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.27. 17:25:23

most bocs hogy ennyire lehúzom de nekem ez a videó egyáltalán nem tetszett :(
(pedig általában mindegyik bemutatóban találok vmi jó dolgot)
Nekem ez túl unalmas volt és őszintén szólva szinte semmit nem mutatott be a játékról...egy ilyen játék mint a NFS Most Wanted, egy sokkal, de sokkal jobb bemutatót érdemel...lehet hogy sokan nem fognak egyetérteni velem de ez az én véleményem...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.27. 17:25:59

egyedül az intró ami megkapós...

powasd 2009.07.27. 17:54:00

most nem azé hogy azé de nem vagy te túl kicsi még a video készitéshez ???

veterán33 2009.07.27. 18:02:42

Nekem is meg van a NFS Most Wanted és a Carbon nekem mind a kettő a kedvencem mert a rendőrös üldözések fogtak meg benne.Érdekes hogy a Most Wanted pályái sokkal kidolgozottabb látványosabb mint a Carboné(itt az amerikai foci pályára, a busz pályaudvarra, a vidám parkra, és a baseball pályára gondolok).Kár hogy a Carbonból kimaradt a rendőrségi helikopter. Számomra a NFS az utcai versenyeket, szabad kóborlást, és rendőrös üldözéseket jelenti.Volt egyébként már olyan érzésetek hogyha megnéztetek egy jó autós filmet (pl:Halálos iramban 1-2-3-4. Taxi1-2-3-4)akkor szívesen játszanátok a NFS Most Wanteddel?

b3d 2009.07.27. 19:08:34

sztem a Most Wanted inkább áll közelebb a Tolvajtempóhoz, mint a Taxihoz vagy halálos Irambanhoz...márcsak a környezet felépítése miatt is..ugye nappal, sárgás színvilág, ami a Gone in 60 Seconds-ot is jellemezte

Teike93 2009.07.27. 19:23:00

Ebből az emberből még lehet valami xd de sajna ez még korai volt.

FullMoonDog 2009.07.27. 19:48:41

Szerintem ez a legjobb NFS de ezt többen is mondják, amúgy egy kicsit amikor beszél olyan mintha szóval olyan nem őszinte hanem olyan mint a Portal ban az a robot!

Kakaós palacsinta 2009.07.27. 19:52:03

luckey,hány éves vagy amúgy?Mert a hangodból ítélve 13-nál nem lehetsz több :D

Butterbean 2009.07.27. 21:14:21

miért furcsa hogy csehül is van rajta felirat?

vizsla91 2009.07.27. 21:23:58

Én vagy 10x kiakasztottam a játékot és csak egy dolgot hiányolok a drift-et amúgy szerintem az nfs sorozat legjobbja. Az nfs carbon is megvan de az valami oknál fogva egy idő után újraindul a gép hogyha segítenétek akkor előre is megköszönném.

powasd 2009.07.28. 08:00:51

NFSU2 AZ A LEGJOBBBB de én nekem még a carbon is bejőőőttt XD

veterán33 2009.07.28. 08:47:07

@csunyapucerpasi: végül is amit mondtál az is szerepelhetne a példáim között.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.07.28. 09:27:58

Ungerground 2 a legjobb. Nem tudom, a Most Wanted elfutna-e a gépemen, de az utána lévők biztosan nem :D
A videó egy közepesre sikeredett, szerintem.
A hanggal nem volt olyan nagy gond, megszokható, még a zenékkel sem, igaz, nem az én stílusom,de jó helyre raktad be őket, ezért le a kalappal. A játékról viszont nem tudtam meg semmit, szinte. De azért felteszem, megnézem, milyen. A káromkodás teljesen fölösleges volt én úgy láttam, hogy az útpatkához koccantál, de ha nem, akkor bocsi. Legközelebb több dolgot is elmondhatnál, szerintem még folytasd ennek a játéknak a bemutatását.
6,2 / 10

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.28. 10:40:22

@nOObitO: Fiatalabbaknak ugyanúgy van joguk a videókészitéshez, mint bárki másnak. Ez nem korfüggő, csak az az elvárás, hogy jó legyen a videó.

@Teike93: Nem, nem volt korai.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.07.28. 11:28:38

Na, látom nem vagyok egyedül az NFSU2-vel kapcsolatban!

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.07.28. 12:01:41

@Othala: Szerintem ha Reactor (UgyvanPlancsiznakEgy) visszajön a nyaralásból (Augusztus 2., ha jól tudom), vegyétek fel vele a kapcsolatot. Régebben Athemillel volt valami egyeszsége, hogy Athemil kiteszi a videóit (ha egy játékról már az össze részt megcsinálta). Az ő videói mindenképp lendítenének a színvonalon (még ha az alapból jó is) és sokaknak kedvet adhatnak a videókészítéshez.

IndaMuncher 2009.07.28. 13:03:17

@csunyapucerpasi: Pontosan! A design zseniális, szerintem máig az egyik legjobb grafika amit csináltak nfs-hez, és szerintem technikailag sem rossz.
Az, hogy maga a játék néhol uncsi, már más kérdés.
@-=RockerLaLee=-:
Amúgy az NFS 3 volt még a régi kedvencem, nagyon jó zenék voltak benne, de nem licenszelt, hanem igazi original soundtrack!

A Porsche Unleashed meg mindenkinek kötelező kéne, hogy legyen. az a francia banda csinálta a Test Drive Unlimitedet is. :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.28. 13:05:49

@Njugi: Reactort ismerem, jóban vagyok vele, ha visszatér, beszélek vele a videóiról :)

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.07.29. 08:45:41

Öszintén szólva ez egy annyira rossz, hogy...Hogy...Na szóval nekem anno egyáltalán nem tettszett...

Balazs11111 2009.07.29. 12:30:56

ŐŐŐ Sonny kocsija 1 volswagen golf... ki is van írva

Netsu 2009.07.31. 01:26:02

Háát..nekem abszolút nem tetszett a videó.Nem értem ezt az értékelést egyáltalán.Az eleje tényleg jó volt,de nem tudom,miért is lenne furcsa hogy cseh és magyar nyelvű a kézikönyv illetve a borító? Mondjuk lehet hogy azért volt neked furcsa,mert EA Classicos eredeti játékkal még nem nagyon volt dolgod a torrent mellett ;)Nah a másik dolog az epilepszia veszély:Bizony,ezt nem árt azért beleírni..világos szobába meg azért kell játszani,mert ugye a fény villanások nem olyan erősek a fényben..mindegy.Aztán szerintem a haverod stílusa is "csicska" egy kicsit már ne hari :S Vagy az a "NO rasszizmus" csak nálam verte ki a biztosítékot? Aztán ami ezután következett bemutató címszó alatt háát..én ezt bemutatónak is csak nagyon nagy jó indulattal nevezném.Semmit nem mondtál a játékról,csak a sztorit..aztán meg hogyha már véletlen rátenyereltél az időlassítás gombra akkor arról is mondhattál volna pár szót..Sonny kocsija pedig bizony egy-ahogy már elmondták páran-Volkswagen Golf.Én nem tudom,nem szúrja ki a szemedet a VW jel a kocsi elején :S? Aztán még meg is erősíted,hogy igen,ez egy Fiat...mindegy.Aztán a videó vége is botrányos volt.Nem lehet,hogy kicsit gyenge a videó karid és azért nem jelenítette meg a belsejét a kocsinak ;)? Mert nekem semmi ilyen gond nem volt..aztán az az apró kis hiba sem volt azért annyira kiakasztó..Te jó ég ennél sokkal jobbat érdemel a Most Wanted!

argo001 2009.08.03. 10:37:29

Nekem a személyes kedvencem a NFS sorozatból a NFS 3, mert az egyike volt az első játékaimnak. :)
Imádom még az Underground-epizódokat (főleg a 2-t). A Most Wanted is nagyon jó játék, viszont a Carbon erősen ráült a MW sikereire. A Pro Street meg az Undercover nem tetszett. Az Undercovernél, hogy finoman fogalmazzam, elég erős déja vu érzésem van.

Bioshock_player 2009.08.03. 19:11:25

a suffering-nek nem lesz folytatása?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.03. 19:33:15

@Bioshock_player: nézz rá a honlapjára...több hónapja nem látogatja...

$Hnorbi96$ 2009.08.06. 16:34:43

Az NFSMW az tényleg jó játék de a váltás engem is nagyon zavart:( Amíg meg nem találtam az automata váltást(beállítások)addig nekem a kb. 50 próbálkozásból egyszer se ment.Automata váltóval másodjára sikerült:).Csak sajna még sz*r gépem van ezért 640*480-as felbontásba és minden minimumom van a grafikánál akkor nekem kb. 5-17 FPS-em van:S

imre93 2009.08.14. 12:45:01

hát.. szentem kevesebbet kellett volna beszélnie a játékról és többet kelett volna mutatnia róla...De nem rossz......

Ömm nem tudja valaki, hogy mi a zene címe ami a beszéde alattt megy?
süti beállítások módosítása