Akik videókat küldtek be...

Mafia bugos oldala

2009.07.28. 13:02

Gyuszi első remek próbálkozása. A játékot nem cikizi ki (hogyan is tudná?) mai napig egyik kedvenc játéka. Csak hát mindenhol vannak malőrök 

 

Gyuszikám, le a kalappal! Kiváló videók lettek, tetszettek. Egy apró megjegyzés: ezek nem bugok, hanem 'glitch'-ek. A különbség az, hogy a glitchek általában csak a játék alapos ismerete mellett és nem normál végigjátszás során jönnek elő, a bugok pedig mindenhol és úgymond 'maguktól'. Ennek ellenére jó kis válogatás volt. Személy szerint a világ 3. legjobb játékának tartom a Mafiát, és tudok pár trükköt benne, úgyhogy hamarosan megosztom veletek.. :)
A videót pontszámokkal nem értékelem, mivel nem "bemutató" volt, de tényleg tetszett, szép munka.
(RockerLaLee)

19 komment

Címkék: mafia

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr41259925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.07.28. 13:25:27

FreddyD! Rosszul embedelted! Mind a kettő videó az első rész! De meg tudtam nézni a 2.-at is :D

b3d 2009.07.28. 13:26:50

az utolsó küldetés kib@szottul szivatott...mígnem rájöttem ,hogy el kell menni Yellow Pete-hez..na nála aztán megszereztem a legjobb fegyvereket, puskákat és pisztolyokat, így már ne mvolt nehéz....mert ha nem teszed, csak pisztoly van nálad, úgy meg rohadt nehéz megölni őket...amúgy sztem máig ez az egyik legnagyobb fordulat a játékok történetében....amikor kiderül, hogy Sam az áruló

haveeer 2009.07.28. 13:34:17

Nekem nagyon tetszett a videó!Az egyik legkedveltebb játékom vagy 5x végigvittem és már várom a 2-őt!Én ezeken a bugokon csak ámultam és bámultam XD

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.28. 13:47:18

@lifeguard: Most már a 2. rész tényleg a 2. rész :)

powasd 2009.07.28. 13:48:46

én azt nem értem én 20x kivittem a játékot és ilyet egyszer seeee tapasztaltam FURCSA XDDD

cryps 2009.07.28. 13:57:24

nekem megvan a game eredetiben ! és nincsenek ilyen nem töltötte be a pályát bugok :)

biztos a bemutató az nem eredeti gammel nyomult :)

ez az ára a kalózmásolatnak :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.28. 14:09:12

nekem nagyon tetszett a bemutató :D
én nem nagyon jáccottam a Maffiával csa pár pályát próbáltam ki...de látom a videó szerkesztője igazi Maffia guru :P

cryps 2009.07.28. 14:18:49

az tényleg jól ismeri a pályákat és tud minden kis dolgot a játlkban és ez szép dolog :)

az már kevésbé h ilyen nagy múltú játékot sz*rrámodeolt.

ezt a modeolást remélem csak a videó kedvéért csinálta ,meggyőződésem h a legtöbb bug az miatt és a nem eredeti game miatt van .

zolee144 2009.07.28. 16:22:01

Nagyon igényes videó grat ;)

DeStRoYeR 2009.07.28. 20:17:32

Fiúk-lányok!

Nagyon megköszönném, ha valaki ajánlana egy oldalt, ahonnan le lehet tölteni egy normálisan működő Fraps-et. És némi instrukciót is szívesen vennék videószerkesztés ügyben.

Az emil címem: zombieface@freemail.hu

Előre is nagyon köszi mindenkinek, aki ír!

cryps 2009.07.28. 22:05:00

DeStRoYeR

van 1 régi sa-mp oldalam

bsgclan.extra.hu

regizel és a letöltések :)

**mayer** 2009.07.29. 09:03:00

Hy!Ez a videó nagyon komoly lett!:D Főleg az a rész a jó ahol TOM lelövi saját magát!!xD

JigsawPuppet 2009.08.13. 15:11:57

Én találtam még ugyanebben a küldetésben egy bugot ha annak lehet nevezni: Mikor az intronál Sam besétál a 2. emeleten, egy pillantra (úgy 2 másodpercig) látható Sam mögött "Sam" ahogy a hasát fogja. Ha megnyomjátok az ESC-pet tisztn lehet látni.

A videóhoz pedig GRAT szép munka! :)

Crash 2009.08.21. 11:30:51

Én eddig csak ilyet csináltam, hogy a fal mögül kidobtam egy gránátot és előrerohantam, Sam meg akkor jött elő, ésa robbanástól halt meg, és akkor jött a bejátszás, hogy meglőttem

Gyuszi:
Az, hogy megya játék az intro alatt, nekem is feltűnt, tudod amikor előszőr vittem végig, kemény 1-en volt az életem, úgynyírtam ki Sam-et, és állandóan azvolt, hogya végén, mikor előugrott, jött a bejátszás, de közbe haldokolt Tom is, és egyszercsak, a bejátszás közbenkiírta, hogy ajáték vége..meghaltam, mert a videó előtt kaptam lövés Samtől is.

Az is érdekes, hogy az intro-ban a házaknak van teteje,de ugye a mafiában nincs repülő, helikopter, így valójában egy nagyobb épületnek sincs teteje. Nagy mod-os ugratásokból kiderül.

És az nem igaz, hogy csak tölténynövelő modot használtál. Ezzel nem versz át, túlságosan emlékszem az idegesítő célkereszt rázkódására, te osztottad a Tompsont, de a cékereszt egy helyben maradt, nem ment fel a plafonig

Csibgangsta 2009.08.21. 13:07:37

Nekem is volt 1 ilyen bugom vagy hogy is mongyam.A "you lucky bastard" küldetésben üldözni kellett sergiot és én időelött utolértem kilőtem a sofőrét. Ők félreálltak és a kocsimellé baktattam komótosan 1 2 tárat a kocsiba eresztettem sergiot kiszedtem a földön lelőtem.. És az istenért nemvolt vége a küldetésnek mondom lehet ez egy alternativ módja sergio likvidálásának de egyáltalán nem ez valami bug vagy tudomisén...

Geri11 2009.08.28. 22:07:57

Mivel nem szeretek rangsorolni, jó dolgoknál, ezért azt mondom hogy ez a világ egyik legjobb játéka. Még ezzel a sok marhasággal is. Maga a történet mint egy film, imádom, a sok szereplő, (talán csak Ralph van kicsit elhanyagolva, nem tudunk meg róla semmit, mert még ugye Luigiról is annyit h lánya van, akihez közünk lesz). Vido bejött. Nem kicsit, nagyon
süti beállítások módosítása