Akik videókat küldtek be...

Kritikum Team - Ice Age 3

2009.07.31. 11:09

Kár a hangért, egyébként pörgős 

A hangon van mit változtatni, eléggé 'messziről' szólt, illetve ehhez hozzájön, hogy néha elég 'motyogósan' beszéltél. A videó valóban pörgős volt, nem ragadtál le egy résznél. Az értékelés is tetszett (a gragika elírás ellenére), de a végén az összegzésnél nagyon hadartál. Még egy dolog: szerintem nem kell ennyi káromkodás.
Amúgy szerintem ez egy aranyos játék  :)
Értékelés: 3,5  / 5
(RockerLaLee)

19 komment

Címkék: age ice

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr161264694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.07.31. 11:46:09

nem értettem semmit belőle ezért nem néztem végig. majd legközelebb :D

assassinscreed 2009.07.31. 11:53:12

hallod minek kell fikázni ezt a játékot nem neked való ja és szar volt hang

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.07.31. 12:32:22

Hát én is összegzek! A hang az borzalmas, káromkodsz, lehurrogsz egy jó játékot azért, mert neked nem tetszik! Meg mi az, hogy nem a te korosztályod? Hány éves vagy? 10? Nem hiszem, hogy sokat tévedek! Mert nem mindegy, hogy nem a te korosztályod, vagy nem tetszik! Mert ez neked inkább csak nem tetszett!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.31. 12:35:16

jó videó...
én is játszottam ezzel a játékkal és kb ugyan ez a tapasztalatom...
Én láttam a filmet is, és elég sok +-t raktak bele a játékba mint ami a filmbe is van...
És a másik: Az egész játék naaaaaagyon rövid...és ennek kb a fele átvezető szöveg vagy animáció...
Amígy az durva volt ahogy lenyomta a hód a mamutot XD sok pénze lehetett kondira...


ui.: Azok nem Pelikánok hnem Dodó madarak :D

Milord 2009.07.31. 12:58:26

Még hogy nem a te korosztályod? Hát szerintem ha olyan szerencsétlen vagy hogy káromkodsz egy bemutatóba akkor a szinted is ennyi lehet.

Predi12 2009.07.31. 14:22:31

Káromkodás és a játék lenézése nem kellett volna játszottál valaha már a Heat-el (Cube)? Utána biztos változik a véleményed erről a játékról.

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2009.07.31. 15:52:39

Én nem tudom hogy hogy vagytok vele de én RockerLaLee helyében nem 3,5 adnék rá hanme inkább 2-pontot mer ennél jobb videók kaptak 3,5-pontot.

de evvel nem akarok beleszólni RockerLaLee munkájába ez csak egyéni véleményem.

De jobban esne (nem csak nekem hanem másoknak is a kommentek alapján) legalább egy kicsivel több indoklás hogy miért annyit kapott ahányat kapott.

csak ennyit akartam.

eddyvaok 2009.07.31. 20:52:22

Mi az h nem a te korosztajod hany eves vagy 10-12 tobb nem lehetsz!Es azt hiszed hhogy ha karomkodsz nagy fiu vagy?Es ha lattad volna a filmet akor ertened h miert kell aokat xcsinalni amiket!ez szerintem egy 10-bol 3 teszt mert egy jo jatekot fikaztal!

BattleSoldier 2009.07.31. 22:08:40

@eddyvaok: Hagyjad már ő az ilyen gengszaros filmeket nézi meg a sok horrort (mai fiatalok :D)

eddyvaok 2009.07.31. 22:56:23

@BattleSoldier: jaaaa ertem
Mai fiatalok LOL de igaz ez van nincs mit tenni!

Milord 2009.07.31. 23:15:49

pffffff én még arra emlékszem hogy anno volt olyan szavazás hogy megválogatják a kirakot videokat. Ehez képest nem sok változást tapasztalok

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.01. 00:42:39

@milord: Ha ezt tennénk, akkor kb havonta jobb esetben 2 új videó lenne... Mellesleg még így is eléggé ki van szanálva, hogy mit rakunk ki..

BattleSoldier 2009.08.01. 01:25:42

@milord: figyelj legalább van mit fikázni meg röhögni :)

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2009.08.01. 02:21:30

Nem tom én vagyok-e a süket de vagy a a felét nem értettem. Borzalmas a hang. Sajnálom, pedig biztos jó lenne de így... :(

ChickenLover 2009.08.01. 13:05:34

Ahoz képest hogy meghaladod jóval a játék szintjét, eléggé kinyirtak azok a hódok

wolf113 2009.08.02. 11:38:08

Én játszottam ezzel a játékkal és úgy vettem észre hogy a legjobb részeket nem mutatta be, vagy odáig el se jutott?

Respector 2009.08.10. 23:41:10

Megnéztem a vidit de ez... 1. nem játszottam a game-val de attól mert iylen minijátékok vannak benne szerintem nem rosz hisz kisseb korosztálynak lett csinálva.... 2. "nem az én korosztályom" hát a hangjárol itélve egy oylan 12 éves gyerek meg a káromkodás... "gengszaros filmek" hát én 15 éves vok szeretem a rappet és a niggeres filmeket de attól nem vagyok ilyen Végeredmény: ez a .... csak lehurrogta a játékot mert kicsiknek való szal szépen fogalmazva: LOW! NOOB! (ala wow)

Lord3r 2009.08.14. 21:11:36

hát ez az egyik legborzalmasabb videó amit mostanában láttam, a vödörhang még elmegy a hajszárító effektussal, de hogy a zenéket amiket bevág ill. hangokat olyan hangosak hogy majdnem kiugrok a székből, az már durva. Más..én végigvittem a játékot. egyáltalán nem rossz, egész logikusan vannak felépítve a küldetések. 10évesen nem kellene ennyit káromkodnod egy "bemutató" videóban.Egy fiatalabb korosztálynak szánt játékba ne is várj Prince of Persia játékmenetet vagy nem is tudom mit... végszó.. a játék jól megy a filmhez, kiegészítve persze de nem is csoda, hisz ki játszana egy másfélórás játékkal ha annyi lenne bent mint a filmben :)
süti beállítások módosítása