Akik videókat küldtek be...

Laja bemutatja - COD4 pt 2

2009.08.01. 14:13

Bemutatónak kicsit gyengus lenne, de gameplay videónak szerintem megfelel.
Ha jól értettem, amit 'sav'-nak mondtál, és kíváncsi vagy a helyes kiejtésére, az az M249 'SAW' géppuska. A 'SAW' kiejtése "szau", az 'u'-t alig ejtjük a végén. A SAW rövidítés jelentése: Squad Automatic Weapon, azaz nyers fordításban Osztagi automata fegyver. A videó vége kissé érdekesre sikeredett, mondhattad volna pl.: "ezt majd a következő részben". Ez a "most vágok egyet" nem a következő videóra kellene utaljon.
Értékelés:  3,5  /  5
(RockerLaLee)

Laja oldala

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr781275148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b3d 2009.08.01. 14:47:28

én még annyit tennék hozzá, és ez másnak is szól, hogy akár egy mondaton belül is gyakori a szóismétlés..pl itt az elején rögtön a harc...pedig van rá jópár szinóníma..harc, küzdelem, lövöldözés...jah és lehet nem jó az észrevételem, de itt irakiakkal van dolgunk sztem, nem arabokkal...:)

jah és még annyi, hogy nem kell mindent kommentálni, hogy milyen a fegyó, honnan mi repked..csak ki kell emelni a fontosabbakat, pl. hogy szar vagy jó az MI, szép a grafika, jó a fizika, ezekre kell keresni példát a játékon belül, oszt kész:)

van abban fantázia, amit csinálsz, csak sztem te rosszul értelmezed a videóteszt fogalmát..mert ez végigjátszás, vagyis pályabemutató...amúgy a hangod jó, nagyjából jól is beszélsz...de sztem nézz meg pár GT-s tesztet....ártani nem árthat

Quatroo 2009.08.01. 15:12:16

Ki az a lekvár akitől segítséget kértél? :D XDXDXDXDXD LoL

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.01. 15:42:37

nem rossz...egy gameplay bemutató mindig ugyan olyan...

Milord 2009.08.01. 16:06:48

ez inkább tényleg gameplay mint bemutato mert nem beszéltél a játékról szinte semmit.Ami érdekelne az első meghalás elött és után miért kis pisztolyal nyomtad:D? Amugy nem tudom a video hibálya de ha lehet a grafikát állitsd maxra mert akkor mi is látunk valamit.

Shaz. (törölt) 2009.08.01. 16:33:13

Én vagyok a Lekvár tőlem kért segítséget XD

haveeer 2009.08.01. 16:43:28

Igen bevallom elégé gameplay lett! de Lekvár barátom segitett nekem h ne úgy mondjam ahogy eddig hanem ahogy @d3ddy: is mondta grafikával,fizikával meg a MI-vel!Az értékelős videómat megpróbálom nem Gameplayre készíteni!
UI:Köszönet a segítségekért!

powasd 2009.08.01. 19:05:10

MÉG MINDIG SZAR VIDI NEM LET JOBB ME MOST MÁS PÁLYÁKAT MUATSZ BE ÉS OLYAN DOLGOKRÓL BESZÉLSZ AMIT MINDENKI LÁTT

haveeer 2009.08.01. 19:15:21

@nOObitO: Tudom h arról beszélek amit látunk! Engem is zavar de ahogy mondtam de kifogom javítani ígérem!Köszi a kommentárt!Azt elszeretném mondani h nem az lesz amit a végén mondtam változások lesznek!Az utolsó pálya meg 1 kis ökörködés a végére és értékelés!

powasd 2009.08.01. 20:49:07

ebből tanulsz!!!ÉN POFÁZOK ÉS ÉG VIDEOM SINCS XDDD

Teike93 2009.08.02. 13:52:35

Debil nyomorek fasszopo
, szar necsinalljatok mar ien szarokat konyorgom haynnom kell toeltek ien fost a kutyam is tud csinalni.............

S.T.A.L.K.E.R 2009.08.02. 14:37:23

Külömben ez a map a Pig War és az elején azt a két elenséges helikoptert lelehet lőni a busz mőgőti 3 RPG vel!!!!!!!!!!!
(csak egy tipp)

haveeer 2009.08.03. 10:32:25

@Teike93: Szerintem normálisan is kilehet magad fejezni nem kéne Debil nyomorék faszszopzni!Én még amatőr vagyok ebben a dologban de majd belejövök! Előbb mutas te 1 videot ha én ennyire Debil vagyok!

Lord3r 2009.08.14. 21:22:11

2dolgot látok csak rossznak ebben a vidiben. egy játékot ha már bemutatjuk akkor ne easy szinten csináljuk hanem legalább normálon, hisze akkor jön jobban elő egy játék értelme. easyn buták a botok nem halsz meg olyan gyorsan, szóval nem olyan élethű. de ez még a kisebbik gond. amit már többen is említettek a játékról szó nem esett, csupán annyi, amennyi az adott mapon történt, írtad hogy ez változni fog remélem így is lesz :)
süti beállítások módosítása