Akik videókat küldtek be...

Játékkavalkád - Driv3r 2.rész

2009.08.02. 11:12

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr661273215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McKenny 2009.08.02. 11:31:18

Véres lámpát nem lehetett sajnos látni, és falon átlógó autóra sem emlékszem. A hangotokon hallani, hogy ti már tényleg elég tapasztaltak vagytok játékok terén, ezért is osztályozom 2-re(gyorsan LaLee előtt) a videót c(:

DeStRoYeR 2009.08.02. 13:08:14

Jó lenne, ha nem vágnátok egymás szavába.
Ami nem tetszett, hogy a végén 68x kellett végignézni ugyanazt az egyébként sem izgalmas derbit, ahelyett, hogy a játékból többet mutattatok volna. És indoklás sem ártana, mikor kijelentetek valamit. "a történet is szar" - aha, de miért is? Mondjátok el, hogy ami szerintetek nem jó, az miért nem jó. És több konkrétumot.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.08.02. 13:38:14

Nekem amúgy tetszett a videó, de az eleje valami borzalom volt :)
Amúgy nem kell végig kiabálni és minimum 7 perces azé legyen...De tudom, hogy ez már egy folytatás, úgyhogy ezt visszavonom, amúgy tényleg tetszett..

ben800 2009.08.02. 13:57:55

a lámpát én se nagyon látom vérezni:)
amm ps2-ön sztem jó az irányítás:D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.02. 14:01:07

hmmm hát mit is mondjak?...

-Máskor szerezz be egy Fraps-ot mivel 100-szor jobb lenen így a videó
-Én az első részt nem láttam a videótokból de ez a videó lényegesen hosszú ahoz képest hogy mennyit beszéltek (sok a szó és mondatismétlés)...Sztem ha ezt még berakjátok az elsőbe akk jobb lenne...
-Az intrót igazából nem nagyon vágom...a zene nem rossz de sztem lényegesebben jobb intrót is lehet ehez a számhoz csinálni ;)
-Én sz*rt sem láttam abból a bizonyos 'vérző lámpából'...
-És mi ez hogy "FreddyD már lefoglalta"? ezt nem így szokás mondani...
-Próbáljátok meg azt hogyha az egyik beszél akk a másik be fogja a száját (jobban nem tudom mondani) :)

Összességében nekem nem nagyon tetszett ez a videó...

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.08.02. 14:16:41

hát szerintem is kifejthettétek volna hogy miért is szar a történet mer szerintem jó persze meg se közelíti a driver 1-et de én el voltam vele.

rayder 2009.08.02. 14:28:06

MI előtt bármit írok nem akarok veszekedni.
NEm tudod az embereknek mi baja ezzel a játékkal. Nekem megvan és nagyon j emlékeim vannak vele. Szerintem egy nagoynn jó játék. JÓ a story is. Semmi bajom nem volt vele az irányítással. Szerintem sokkal jobb mint a többiben. MÁsoknak nem tudom mi vele a probléma , hogy oldalazva mozog. Így könnyű vele menni. Sokkal könnyeb volt így menni vele. Más játékokba meg kapásbol elfordul a figura. ABban mi a jÓ? MIre kimegyek a fal mögül leszednek-.- Ja hogy ha célzol akkor odlalazva megy. Hát sok játékba nem így volt. Azonkívűl nem értem milyen vérző lámpa. Nem láttam semmitsem. Szerintem az egy sima effekt lenne, ahogy meglövöd. Azt is olvastam amúgy hogy tele van bugokkal?:O 1-2 pont van ahol a játék szarul teszi be az autókat. PL az egyik kereszteződésnél, anniy van csak hogy a kimenő autó belemgy a házba meg avgy 2 utána még belemegy a kocsiba. MI ezzel aa baj? Engem nem zavar. Komlyan néha csak szerintembele akrnak mindenkép fikázni a játékba. És mielőtt jönnének veszekedni, senki nem szidtamle és nincs bajom a videó készítőkkel. Az hogy így látják hát jó.
Szerintem az egyetlen ember vagyok aki így látja ezt a játékot.

b3d 2009.08.02. 15:11:29

srácok hova érdemes videót feltölteni? a lehető legjobb minőség - HD - lenne a cél...na meg hogy lehetőleg minél hosszabb időtartamú legyen a videó...hova töltsek? youtube-n tudom hogy van HD...de másutt?

eddyvaok 2009.08.02. 16:10:05

@rayder: en is igy latom a jatekot


am nem tetszet a video mert szinte semmit nem mondtatok el a jatekrol.ez lehet h roszabb volt mint az 1. resze

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.08.02. 16:28:51

@Borsesz: Milyen Fraps? Ez PS2, nem PC!

Az intró télleg gyatra, nem tudom, hogy jön a játékokhoz a Happy Tree Friends meg a Samurai Jack! Az intró végén ez a "Ma:" felirat kissé FreddyD-től lopott ötlet!

Vérző lámpa és falon átlógó autót természetesen én sem láttam (szerintem nem is volt :S)!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.02. 16:46:49

@Millenotti: jah :D nem szóltam semmit...nem tudtam vagy nem figyeltm hogy ez ps2...sry

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.08.02. 17:59:13

@Borsesz: Még a legelején amikor a borítót mutatta, akkor láttam én is, rá volt írva!

bbankrablo 2009.08.03. 16:42:35

Ez egy jó játék csak ti nem tudtok vele játszani XD

fallerv (törölt) 2009.08.04. 16:56:25

amugy megnyuktatok mindenkit pc ugyan olyan szar amugy ne merlyétek abba hagyni a vidi készités
sokak szerint amator a kamerás de nekem bazira tetszett nem abba hagyni !!!!!!!!!

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.08.07. 16:38:16

@bbankrablo: Megnézném hogy te ezzel játszol.
Tudom, ízlések és pofonok, de szerintem ez egy gagyi játék.

szarjatek007 2009.08.08. 16:09:02

Nálam az volt a baj hogy a hangszórót maxra kellett tekernem mert néhol semmit nem hallottam.
süti beállítások módosítása