Akik videókat küldtek be...

And1 - Harry Potter és a Tűz Serlege

2009.08.04. 08:24

Harry Potter fan lévén el kell, hogy mondjam: a 4-es rész nekem abszolút nem tetszett. Borzalmas volt az egész, nem is bírtam végigjátszani. Számomra az 1-2-3-as részek a legejobbak, egyik későbbi rész sem ér fel a szintjükig.

Videóhoz: Kérlek ne jelentsd be előre, ha vágsz, főleg ne annyiszor, mert zavaró. Csak pályarészeket mutattál be, és azokat kommentáltad. Legközelebb alkoss egy összefoglalóbb képet a játékról és a játék menetéről. Ne olyan részeket tegyél bele a videóba, ahol bénázol, mert akkor nem kell mindig elnézést kérned :) Legközelebb olyan részeket vágj össze, ahol szinte tökéletesen megy minden, ugyanis lényegesen javítani fog a minőségen.

Othala

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr301273242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andersen007 2009.08.04. 09:21:49

Háát nemtom szerintem a 4. rész rémesen sikerült az irányítástól kezdve ami egy katasztrófa, pl sokszor gondjaim voltak ha egy csigalépcsön kellett felmenni, meg hogy nem mindig tudtam bekapcsolni Ront és Hermionét a varázslásba, aztán folytatva azzal a borzalmas dologgal, hogy kivették belőle Roxfortot, igy hiába akarnál ottmászkálni, szarnak a pofádba. Szerintem pedig pont az a lényege, úgy tudod igazán átérezni milyen igazi Roxfortos diáknak lenni, kb mint az 5. részben. Játékélményileg se valami nagy szám, monoton az egész épp a Roxfort oly fájó hiánya miatt. Meg én még vlmi olyasmire is emlékszem hogy a 3 alapvarázslaton kivül sose tudtam hogy tudok mást csinálni dhe ebbe nem vok tökéletesen biztos. A videó készitöjének a fentieken kivül amit Othala irt ajánlanám hogy ne féljen jobban kritizálni, nézzen utána elöször a játéknak amiröl beszél, és ha neten is többé kevésbé hasonlóképp gondolkodnak a játékról, akkor mondja el nyiltan ami nem jött be neki, nem harapunk :)

argo001 2009.08.04. 09:42:44

Szvsz sem a filmek, sem a játékok nem érhetnek fel a könyvek zseniális hangulatával. Harry Pottert a legjobb olvasni, aztán csak játszani. :)

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.08.04. 10:17:13

- Tudjátok miért utálom a Harry Potter filmeket???
- Mert kurvára tönkreteszik azt, hogy én hogy képzeltem el a szereplőket. Ha megnézem a filmet és aztán olvasom el a könyvet akkor sajnos csak a film szereplői jönnek be :@
---
Most pedig a videóról (Pro-Kontra):
+ Egész hangulatos kis videó, és érthetően beszélsz
+ Nem gameplay, és vannak vágások
0 Kiejtésnek kicsit utánanézhetnél, vagy egy 'németesítésnek', mivel magyarítás tudtommal még nincs.
- Ha olyan jó az irányítás, akkor miért bénázol?
- Ne mondd mindig, ha vágsz, zavaró, és a bénázásokat tényleg kivághatnád
- Ha a kedevnc részed az ott a végén, miért mondod szinte rögtön utána, hogy nem szereted?
---
A játékról:
Kérdés: - Van benne kviddics? Ha van, azt azért bemutathattad volna :P
Nekem elég gagyi-butának tűnik a játék, a grafikája nem rossz, de így a bénázásokat nézve az írányítás nem jó.
---
Szerintem a videó:
6/10 >>> Lehet ez még jobb is. Vagy youTube-osan : Worth Watching.

argo001 2009.08.04. 10:24:47

Ha igazán kviddics élményre vágysz, szerintem próbáld ki a Quidditch World Cup-ot. Nem egy világverő játék, de szerintem marha hangulatos.
A videóról: a vágást nem kell mindig bejelentened. Észrevesszük mi azt magunktól is. :)
Kicsit több pályát is bemutathattál volna. 6,5/10

zsomoka1998 2009.08.04. 11:10:07

@Njugi: úgy emlékszek hogy nincs és tényleg nem annyira jó a játék

a videó még elmegy

útólsó előtti résznél 29-szer haltam meg

Chuck 2009.08.04. 14:31:04

A videó nem rossz de az h ez 1 jó játék enyhe túlzás én is harry potter fan vagyok de ez nem jó játék még olyan sincs mint az új pedig az is elég szar.

Bugport 2009.08.04. 16:02:01

Jó lett a videó vannak benne kisebb malőrök de azért jó . Igazából a játékkal van rohadt sok bajom:

Szerintem ez a játék egy szar nem jó az irányítás,rossz a kameranézet,stb...

Én személy szerint ott hagytam abba mikor a sárkány elől kell menekülni lehet hogy én vagyok béna de tényleg rohadt nehéz.

Zomb!eboy 2009.08.04. 18:20:34

Én letöltöttem a demóját ennek még régebben, és kb. 5 percig volt fent mert nem tudtam irányítani, valami borzalom ez a játék.

Burrog 2009.08.04. 18:46:49

Bakker Gameplay a javából!!!:D
Szerintem ez a játék egy nagy trágya...xD

winternight.snowflake 2009.08.04. 22:51:45

Az első 3 játékot imádtam, de ez nagyon szar lett. Ugyan ezt is végigvittem, márcsak a hagyomány miatt is :P de nem volt élvezetes. Ooo és az 5. na az a legborzalmasabb. Még meghalni se lehet.. milyen játék az ilyen??? 6.-at még nem próbáltam, de valahogy nincs is kedvem.
A videoról meg annyit, hogy gameplay az egész, próbáld meg összefoglalóan bemutatni a játékot.

powasd 2009.08.05. 08:46:58

HÁT EZT ELBASZTAD ME MÁ A LEGUJABB BOOK IS KINT VAN LÁÁÁMAAAAAAA

And1. 2009.08.05. 08:57:19

@nOObitO: Tudom a Halál Ereklyéi olvastam csak valamiért azt ki hagytam :-P

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.08.05. 09:52:29

Nekem ez annyira NEM tetszett, hogy örület...
Milyen magyar vagy te, nem tudsz ragozni vagy mi a szar?
IZÉKAT?Megáll a Szlovákiai eszem...

Laci1992 2009.08.05. 16:41:16

Ezaz szidjuk le rögtön ha vmit elront.Éljenek a magyarok.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.08.05. 21:14:56

Hogy lehet KIHANGSÚJOZNI azt, hogy IZÉKAT?

Victor 2009.08.06. 16:33:47

@playground: nem elrontotta, csak így hívta azokat a valamiket

Pirate · http://piratevideostudio.blog.hu/ 2009.08.31. 10:45:26

playground jó beköpés megál Szlovákiai eszem Én is ezt mondhatnám, mert én is ott élek. A Játék egy negy katlan sz.. Ahogy Othala írta az 1,2,3 volt a legjobb. Ja és tanulj meg ragozni.
süti beállítások módosítása