Akik videókat küldtek be...

CrashGameShow - Worms 4 Mayhem (2)

2009.08.13. 20:22

A maszk (konkrétan az egész) kísértetiesen emlékeztet valakire.. ez egy kicsit túlzás szerintem. Az első részben NAGYON sokat voltál a menüben, elég lett volna az érdekesebb dolgokra koncentrálni. A töltőképernyőket (ha ennyi ideig tölt) nyugodtan vágd ki, nem érdemes húzni vele az időt. Az értékelő viszonylag egyszerű volt de nekem tetszett, látszik, hogy igyekeztél valamennyire igényesre csinálni. Erre most megadom a 3-ast, de ez inkább egy erősebb 2,5.
Értékelés: 3  /  5
(RockerLaLee)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr241281961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silverwolvy 2009.08.13. 20:55:41

Hát lényegében mindent bemutattál. De legközelebb mellőzd ezeket a béna poénokat és gondold végig mielőtt mondasz valamit...

Bugport 2009.08.13. 21:28:43

Jó lett a videó. :D

Mi a számok neve az első részben?

Soz 2009.08.14. 02:05:59

www.indavideo.hu/video/Dream_Pictures_-_GTA_San_Andreas_part_1

Ezt ha kiraknátok megköszönném és ha egy apro kommentet valameik kedves szerkesztő biggyesztene aztismegköszönném;D

powasd 2009.08.14. 05:57:25

ÉN SZERINTEM OLYAN A HANGOD MINT EGY ROSSZ B.ZINAK

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.08.14. 09:17:44

@Soz: Már tegnap írtam neked emailt, hogy kitesszük. Felesleges a türelmetlenkedés.

Soz 2009.08.14. 09:41:35

Ja bocsika;) Csak azt hittem én szúrtam el az emailt és nemkaptátok meg;D Bocsiiii.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.14. 12:02:40

@Soz: írtam neked kommentet...olvasd el ;)

A videóról: nekem annyira nem jött be...ha ez már a harmadik bemutatód akk igazán javíthattad volna ezeket:

-ne tölts ennyi időt a menükbe..de komolyan elképesztően untam magam annál a résznél...a helyedben azt csináltam volna hogy max 3 perc menü és a többi pedig játékbemutatás...
-az első videóhoz nem kellett volna az a zenés betét...abba is beletekertem de addig tekertem míg vége lett a videónak XD
-az intró téll kicsit túlzás...legyél egyéniség ;)
-a 2. videó téll jobb volt...végre kommentáltad a játékmenetet is :)
-én mindig is hülyeségnek tartottam ezt az értékelős cuccot...nem tudom mért...nah de a kritika: a feliratok elég kuszák...sorba is rakhattad volna :P és miaz hogy a Pc játék teszten? te lennél itt a Pc guru aki már mindig játékot ismer és pontoz?
-furcsáltam azt is hogy nem köszönsz el a videó végén...nah de mindig te tudod...

Nos ennyit találtam...és mégegyszer: ez nem fikázás hnem építő kritika :P

szarjatek007 2009.08.16. 12:52:42

Hi all!
Nem lett rossz a vidi! a végén az a pontozááás.... háát..... szóval lehetett volna kicsit szigorúbb is. :) A játék maga egyébként jó, de én nem tudtam vele sokáig játszani, gyorsan meguntam. :)

UI: a Worms minden változatával játszottam a Worms Blast megjelenése óta, annak mondjum még más jellege volt mind a mostaninak. Jah, és a telómon is megvan a worms. :D

Navajonki 2009.08.16. 23:31:28

hát, van még mit csiszolnod rajta:
Ha nem töltöttél volna közel 8 percet a menüben, talán 1 videó is elég lett volna!
Nkem bántja a fülem, hogy egy fejlesztőcsapat nevét félig angolul-félig magyarul mondod (team tizenhét... naigen)
Mi értelme volt felsorolni az összes csapatot amit cisnáltál? O.o
ugyanígy a sapik, szemüvegek, stb.
a menüpontokat/fegyvereket bemutatod azzal hogy elolvasod a nevüket... olvasni mi is tudunk!
az értékelés meg igencsak elfogult... minden 5/5 és a végén adsz egy A*-ot... na ezis érdekes. ugyanis 5* meg A+ létezik, de A* nem! Apró baki, de akkoris!
az introról meg anynit, hogy a Mestert utánozni nem szép dolog! legyél kreatív...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.08.19. 19:27:13

A többiekhez hasonlóan, én is azt mondom, hogy a sorolgatást, meg a magyangolt mellőzhetted volna, és bár ez egyéni vélemény, de a végén az a tuc-tuc zene megőrített. A szókincsedhez sem ártana letölteni egy patch-et, mert például a fegyó szerkesztésnél, azt hogy milyen kategóriájú fegyó legyen így kellett volna elmondani:
"Itt kiválaszthatjuk, hogy kézifegyver, gránát, vagy pedig légicsapást szerkesszünk"
Mint az új vididnél is elpofáztam, az intród tetszik, de a mestert valóban nem illik koppolni... Nem rossz videók, de van még csiszolnod rajta. Legnagyobb pozitívum: Kedvet kaptam újra ehhez a játékhoz:D Hála annak, hogy egy végignézhető, ne rossz videót hoztál össze. Negatívum: magyangol, sorolás, sorolás, sorolás.

3/5 Mo$qUiTo

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.08.19. 19:29:27

ja, és még1 pozitívum, a sok, tényleg rossz vidihez képest igényes anyagok, és látszik, hogy dolgoztál velük...
süti beállítások módosítása