Akik videókat küldtek be...

Good-Games - Legacy of Kain: Defiance + Nyár végi különkiadás

2009.08.17. 07:38

 

Korrekt kis videó volt, bár több pályát bemutathattál volna. A játék nekem is egyik nagy kedvencem és úgy gondolom, minden lényegesebb dolgot elmondtál róla.
Kis kijavítás: Eidos (ejtsd: Ájdosz). Örülök, hogy áttérsz a Movie Maker-ről egy másik szerkesztőre, sajnos itt a képminőségen meg is látszott, ezen próbálj javítani kicsit. Ettől függetlenül fenntartom azt, hogy a Good-Games a mostanság legjobb (viszonylag még) újonc. Csak így tovább!
Értékelés:  4  /  5
(RockerLaLee)

A különkiadás, háát.. Jó az ötlet és a játékok is tényleg majdnem minden iskolai gépen ott vannak, bár egy kicsit lehetett volna részletesebb is a bemutatásuk. (Nem ANNYIRA részletes, csak ennél egy kicsivel részletesebb). A videó végét meg leharapta valaki ;)

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr201291803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chuck 2009.08.17. 08:57:17

Hát először is ez is elég szar vidi lett,de a hibákból tanul az ember reméljük a köv. jobb lesz. Maga játék nekem is nagy kedvenc a történet se olyan bonyolult csak ez a sztori már 1997 óta érlelődik ugyanis Blood Omen: Legacy of Kain majd Legacy of Kain Soul Reaver majd a nagy sikerű Blodd Omen2: Legacy of Kain és bizony ezek után jönn a Legacy of Kain Defiance de még van még1 Legacy of Kain Soul Reaver 2 sztem ez annyira nem lett jó de azért ajánlom mindenkinek. Na ha ezt a történelmet át tanulmányozod akkor bizony kitünően megérted majd Kain és Raziel történetét.
(és ami enegem a legjobban zavart a vidiben az a sok morgásod)

#Crytek# 2009.08.17. 10:24:27

ajjunkcsakmeg counter strike meg quake 3 arena az iskolai gépeken? :D :O?! mivan?
Én tudom hogy egy tanyasi általános iskolába jártam de ilyen játékokat iskolai gépeken? :O Hol van olyan? :D mer akk odamegyek...
Nálunk ezek voltak:Márió,Tesco rally xD,Moto racer demo(!),meg béna freeware játékok

szarjatek007 2009.08.17. 10:50:42

@#Crytek#: Figyu, én gimnáziumba járok és ott minden gépen van CounterStrike. Ezen kívül még WarCraft, HalfLife, éc Mario. :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.08.17. 10:54:54

@szarjatek007: A mi giminkben egyetlen játék sincs fent xD Sztem ha már meghallják a játék szót, akkor is agybajt kapnak xD

Chuck 2009.08.17. 11:14:51

Nálunk is megy a cs half-life érdekes mód a mario szaggat

eddyvaok 2009.08.17. 11:44:37

Nalunk a nagy kedvenc az elasto mania,mario meg Starcraft!De van meg counter strike meg Quake!

#Crytek# 2009.08.17. 12:04:42

@szarjatek007: hát engem ez sokkol :D
mármint nem azé mert nem lenne jó hame azért mer annyira jó lenne xD

Lord3r 2009.08.17. 13:12:37

mi is sokat cs-ztünk a suliban, am. a Terep2 a legjobb game :D annyit hülyéskedni nem sok játékkal tudtam mint azzal régen, több pályája is van de sajna nekem nincs meg pedig jó lenne :P

the kid 2009.08.17. 13:51:06

Mit mondott? Mivel csinálja mostantól a videóit? Nem értettem.

eddyvaok 2009.08.17. 14:02:40

En se tom!De a legjobb az Adobe Premier

Bugport 2009.08.17. 15:46:20

Jó lett a videó.:D

A játékot 3x kipörgettem anno.:D


A franc mindjárt vége a nyárnak . :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

JCGross 2009.08.17. 16:46:54

Chuck: Pedig a Soul Reaver 2 a legjobb mind közül. Nem csak játékmenetileg lépett nagyot az 1-hez képest (pl: az iránytű amit az egyből is hiányoltam, és a gondolkodtató részek is könnyebbek) de szerintem ennek a legjobb a történeti vonala. Igaz a Blood Omen 1 is jó volt történetileg (egyébként is), de a SR2-ben nagyot halad előre a sztori (ami a SR1-ről nem nagyon mondható el, nagyjából csak az elején és a végén haladt a szori, kivéve a harcot Kain-el és a sarafan sírt). Most is épp a SR2-nél tartok, mivel megint végigtolom a történetet, hátha most megértem (múltkor össze-vissza játszottam velük, ezért szart se értettem, de így egész jó). A Defiance meg önmagába nem érthető sztem. Ha jól tudom a SR2 a Blood Omen 2 előtt van. A Blood Omen 2 viszont sztem kihagyható. Igaz azt is végigtolom majd, de annyira nem nagy titkot árul el.
Egyébként az Eidos-t szerintem nem szokták "Ájdosznak" ejteni, ha nagyon akarod, akkor inkább "Áidosz" (a j csak ejtéskönnyítő). Egyébként mindenki simán "Eidosznak" mondja magyarországon (legalábbis én csak így hallom).

JCGross 2009.08.17. 16:50:09

Ja, és ha kontrollerrel játszana a tesztelő, akkor mindjárt nem panaszkodna az irányítás miatt.
A magyarítást meg tényleg csak azoknak ajánlanám, akik nem tudnak angolul, mert ennek az egyik legnagyobb erénye a fennkölt nyelvhasználata. Komolyan, élvezet hallgatni a dialógusokat.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.17. 17:27:20

nah akk próbálok válaszolni :)

@JCGross: am téll élvezetes magyarítás nélkül, de mivel hogy már 3-szor végigvittem gondoltam kipróbálom így...

@RockerLaLee: kössz a kritikát sejtettem hogy ez lesz...téll nem sikerült ez a kettő olyan jól...de tanultam a hibákból :)
Jah és foggalmam sincs mért van lerövidítve a videó...megint szarakodik az Indavideó? :O

@Chuck: Igazából a a történet téll elég zavaros...már nagyon régen játszottam a Legacy of Kain régebbi részeivel és ezért fordultam a WikiPédiához...szval akk ott sincs minden rendbe :)

@#Crytek#: Én sajnos Budapesten lakom és voltak ilyen játékok bizony :) de persze a pestieknek minden szar van...én se vagyok itt szívesen :(

@eddyvaok: azt mondtam: Power Directort fogok használni. Sztem ezerszer jobb a Movie Maker-nél...eszméletlenül felhúzott múltkor...

@bencebence97: majd lesz még nyár :)

@JCGross: hát igen elég érdekes az "Eidos" kiejtése...vki így...vki úgy :)

Köszi a kritikákat és a dicséreteket...én is éreztem hogy nem igazán klaffol minden ezekben a részekben...de már van egy kövi bemutatóm is amit ha jól tudok a hó végén kint lesz...apropó...köszi Lalee a "a Good-Games a mostanság legjobb (viszonylag még) újonc." mondatod :P

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.17. 17:28:12

@JCGross: jah most olvasom mégegyszer...hát kontrollerem nincs...de igazából a PC-vel való irányítást akartam éreztetni veletek...

belike 2009.08.17. 18:49:54

Borsesz grat!nagyom jó lett!(CS-FOREVER)

Chuck 2009.08.17. 20:10:35

@JCGross: Nekem pl. pont az nem tetszet benne h könyebbek lettek a gondolkodtató részek azok fel dobták a játékot rendesen

Cyrax 2009.08.17. 20:25:21

:O a soul reaver az egyik kedvenc játékom volt és nem is tudtam hogy a defiance kijött pc-re, ezt be kell szereznem

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.08.17. 22:18:57

Bosesz, én arra lennék kíváncsi, hogy milyen kép szerkesztő progit használsz?

B3D · http://g4mezone.blog.hu/ 2009.08.18. 09:06:51

srácok valaki. hogyan tudom megcsinálni a blogomnál azt, hogy a fejlécbe ne kelljen a BEállításoknál szöveget írni, hanem pl. úgy mint itt, valaki csinált a Junioroknak egy bannert, és elég arra kattintani ha valaki a Főoldalra akar jutni...de itt sincs kiírva a blog neve, nekem meg a Beállításoknál nem engedi hogy üresen hagyjam...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.08.18. 11:14:02

Ezt csak bizonyos táméknál lehet megscinálni... pl ennél

Mr.Bean 2009.08.18. 12:08:27

Az introban levo szamnak mi a cime?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.18. 12:38:55

@Mr.Bean: Theory of Deadman - Bad Girlfriend
Nézd meg a videóklipjét ;) nekem bejött

Mr.Bean 2009.08.18. 21:41:50

@Borsesz: Ok megnezem,a szam az biztos jo lessz:D

pjoco 2009.08.19. 23:21:48

Nálunk anno Mortlak Kombat, Doom, sőt még NFS is fenn volt! :D
süti beállítások módosítása