Akik videókat küldtek be...

Dream Pictures - GTA San Andreas part 1

2009.08.24. 10:19

Sajnos nagyon halk lett a videó, úgyhogy jobb ha feltekeritek a hangerőt (de ne az elején, mert akkor szívbajt kaptok). Nagyon szépen kérek minden egyes videókészítőt, hogy ügyeljen a hangerőre... Ha nem tudja, hogyan tekerje fel jobban, akkor kérdezzen minket, de ne küldjetek be plz halk videókat.

Othala

Othala már említette a hangszekció problémáját, igaza van. Ejha..
Becsöngettek, angol óra lesz:
Grand = grend ; delete = dilit ; higher flying = hájör flájing ; user player = júzör pléjör ;
RPG = ár pí dzsí ; sawn off = szó(v)n off, stb...
Az intro bemutatása szerintem egyrészt felesleges, másrészről nem volt valami élvezetes másfél percig a teljes csendet hallgatni. Vagy el kellett volna mondanod a történetet pár mondatban az intro alatt, vagy játék közben, vagy kommentáltad volna az intrót. Vagy az intro alatt legalább a hangot meghagytad volna. Elhiszem, hogy könnyebb improvizálva kommentálni, de a végén, ami volt az egy epic fail. Ha nem jut eszedbe valami, azt ne jelentsd be, hanem gondolkozz és ha eszedbe jutott, akkor mondd a videó alá. Lehet, hogy nem figyeltem és kedvcsinálás volt a célod ezzel a videóval, egyfajta promo a többi videónak, de ha a többi videó is ilyen lesz, akkor nem nagyon fogod bemutatni a játékot.
Értékelés: 3  /  5 
(RockerLaLee)

 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr571306649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

#Crytek# 2009.08.24. 12:05:44

Nos ez a videó igen gyenge lett...És a angol szavak kiejtésére tényleg jobban oda figyelhetnél.Az intrót igy valóban fölösleges volt megmutatni.És ha a további videókban is ilyen minőségre számíthatunk akkor inkább ne strapáld magad!!!

haveeer 2009.08.24. 13:20:30

Ez nem bemutató hanem rejtet fegyverek meg tippek kavalkádja! Nekem attól függetlenül tetszet meg érdekes volt de nem bemutató!Sok sikert a többihez
UI: A Halk hang miatt feltekertem a hangerőt és úgy megijedtem mikor bejelentkeztek msn-en meg xfire XD

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.08.24. 13:32:17

Pro / kontra:
+ A saját intród nagyon jó
+ Elégéég jól ismerheted a játékot
0 A videó sajnos eléggé halk
- Aki ilyen intrót tud csinálni, az igazán kivághatná a bakikat
- A játék intrója alatt elmondhattad volna a történetet, és akkor már a mentésre, és az otthonunkra is rátérhettél volna.
6 / 10 - Elsőre egész korrekt kis munka.
Egyébként minden tiszteletem, hogy ennyire ismered a játékot, én valahogy sosem szerettem. Vice City forever!

Sarg3 2009.08.24. 14:58:51

Ehh..szerintem így a nézőid felét elveszted,nem hiszem hogy sokan nézték végig azt a részt,amikor halál kussban vagy.Az indának hála tekerni se lehet..
Lalee,amúgy az RPG-t szokták magyarosan mondani :)

Tonyx 2009.08.24. 15:57:53

Én is most csinálom a San Andreast egy tanácsom lenne a cheatereknek!!!Ne cheateljenek ha felakarják tölteni internetre a 100%-os eredmény mert ha cheatelnek akkor csak 99,9%os lehet max és nem engedi feltölteni ha ezt már mindenki tudja akk elnézést!!! Am a videó nekem tetszett kivéve az SA intrója alatt lévő kussolást, bevághattál volna egy zenét :) Am köszi hogy megmutattad a fegyverek helyeit én sose tudtam :) 8,5/10

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.08.24. 20:35:11

Nekem tetszett a vidi, csak több dolgot is bemutathattál volna...Mondtad, hogy a kövi videók nem ilyen feelingűek lesznek, de akkor is eléggé gameplay volt. Az angol kiejtés sok helyen hibás, mint mondta LaLee, de azért volt ott több hiba is...Jó volt, mondhatni tetszett, de már vártam a végét. Persze egy 17 perces vidinél könnyen lehet hibádzani. Ez viszont nem mentség afelől a több mint 2 perces szünetről az intrónál.... Szóval: Pozitívum: Végül is, amit az első részben be akartál mutatni, megtetted. Negatívum: ratyi angol kiejtés, sok üresjárat a szinkronban, amin látszik, hogy csak úgy mondtad a vidi alá...

3/5

Mo$qUiTo

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.08.24. 20:38:28

Ja, és tisztában voltál a játék történetével...Sok olyan vidit láttam, ahol az ürge még azt se tudta mikor jelent meg.

fallerv (törölt) 2009.08.24. 20:41:20

hát felszeded a láncfűrészt és a pajzsot de az 5 méterre lévő fegyvert mért nem ? és azt hogy mit lehet csinálni carl al azt se a legjobban mondtad és mért így kell kezdeni ???
szerintem elöször a házhoz kell menni én utána ezeket és az intró is minek kellet és elsőre nem bisztos hogy ien hosszunak kell lennie és mondtad hogy a fraps belasitotta és a vonat .... de ha az autó lelassul a vonatnak nem kell ???
és ha ennyire akad a fraps akkor ne csinálj iet (levágott csövű sörétes puska) jah és mér bringával tökölsz ha nem megy ott volt KB 1500 kocsi jah és amin átmész hidon az alatt van egy mikro uzi (2. vegyver amit kihagysz) 10:25 amugy és a gyúrásnak mi a franc köze van a futásnak szerintem az állóképességet kell (stamina) ennyit menni egy vegyverért mikkor az smg ami a legjobb ott van a láncos után és az a w nyomogatjuk xD ugy kezdi a játék hogy azt irja 2X is xD
(De a jószándék a lényeg kis csellel én ezt nézés közbe irom amikor megpördült az autóval most ott tartok és egyszerüen olyan fölösleges és akkorákat kerülsz IGEN TE NEM TUDSZ VEZETNI !!vagos ?? az nem vegász ?
de jót nevett user player fajs xD 6-7 videó :S jah és a tech 9 azért kb 4 percet utazás mikor az a melletünk lévő háznak a tetején van (mármit a jonsons háznak a tetején)
(Bocs hogy ien hosszu lett de mit san andreas mániás igy muszáj volt)

fallerv (törölt) 2009.08.24. 20:45:42

télleg bocs de nem birtam ki amugy télleg nem kevest tudsz de nem túl sokat az bisztos amit mutattál azt én kb 5 perc alatt felveszem máshol és jobbakat és most jöttök azzal hogy hülye vagyok megminden meg jár a szám NEM én 4 éve san andreasozok szóval még egyszer bocsi

cryps 2009.08.24. 21:35:58

nem értem minek kell felhozni azt ha sz@arul ejti a szavakat mellesleg nem szó(v)n off,

hanem szavn off mivel a fegyó eredeti neve sawen off és nem ameriki igy ejti

az RPG mehet magyarul simán

most tegyük fel a hot szót ugye úgy ejted h hát de Angliánban úgy h hot (á nélkül)

szval elöbb utánna kellene olvasni

DeStRoYeR 2009.08.24. 22:30:17

Nem tudom, hogy most játékot elemzel, vagy megmutatod, hogy hol találhatók a játékban a fegyverek? Totális Őskáosz tapasztalható a játék lehetőségeinek bemutatásában. Nihil. :)
Pedig a game nagyon interaktív, félelmetesen sok a lehetőség, de ebből nem sok derült ki. Nagy probléma, hogy miközben játszol, nehezen alkotsz mondatokat, ezzel mind így vagyunk. De ezért kell egy utólag kidolgozott, átgondolt és igényesen kivitelezett kommentárt rakni a videó alá.

Kapd össze magad! :D

DeStRoYeR 2009.08.25. 14:55:34

NA valami ilyesmire gondoltam benceray! Ez egy nagyon jól kitalált bemutató. Érdekes, élvezetes, elmondja a sztorit, elemzi a külcsínt, és a belbecset. Szupi.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.08.26. 09:19:58

Nekem tetszett ez a videó. Lehet, hogy akkor mondta alá a szöveget, amikor gamelt, de ha Ő így akarja, akkor csinálja így. Azt viszont tényleg nem értem, hogy minek ment 'nyócméfődet' a Tec 9-ért, mikor ott van a kb. 20 m-re lévő ház tetején... De ezen kívül jó lett és tetszik a moddingolt kocsi ;) 7,5/10

McKenny 2009.08.26. 09:45:50

Antihero, nem rosszak az értékelések, de azt, hogy rpg szerintem nem kötelező ár pí dzsínek. :)
Ha sorolnék, akkor a Luger-t is lehetne Lugernek ejteni. Uzi-t is, Kar98-at, de a Windows 7/95/98/2000et sem ejtettük anno angolul. Itt vannak még a Fifa, NHL, NBA game-ek. Oké, nem enbéa, meg enháel, de a számot még sosem hallottam angolul.
Nem bántásként írom :) Csak megjegyzés.

Krisztian5 2009.08.26. 15:20:38

"RPG = ár pí dzsí"

Persze már... A CD-t meg mindjárt "szídí"-nek fogom mondani. Ez teljesen felesleges kiejtés mód, a többivel egyetértek.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.26. 15:49:30

@Krisztian5: Kinek hogy.. Nekem az erpégé a szerepjáték, az árpídzsí meg a Rocket-Propelled Grenade 7)

Dj.Pk 2009.08.27. 15:51:48

Faszom a szádba, zenét üvölteted, a beszéded meg: mijhfkdj...djkyhdk...!!!

haveeer 2009.08.27. 16:14:40

@Dj.Pk: Úristen -.- Nagyon szánalmas vagy ez a kommentár rohadtúl fontos volt -.- Nem itt kéne kiadni a meleg hajlamokat ! ... (faszom a szádba pfffff -.-)

benceray 2009.08.28. 01:54:52

ja amúgy nem én csináltam a vidit. de nagyon jó szerintem. :)

Bandi1.2 2009.08.28. 21:06:09

Az angol kiejtés nem az erősséged. :D Még van egy ak és egy snájper amiről tudok, de semmi egyéb említésre méltó.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.03. 17:34:41

Tényleg nem bántani akarlak, de szerintem aki jól ismeri a játékot annak nem igazán volt élvezhető a vidi. Szerintem is, először a házhoz kéne menni mert pl. ha felszeded ezt a sok cuccot és mondjuk elkapnak a zsaruk akkor cseszheted mert nem volt, hol mentened a játékot. Hogy őszinte legyek elég unalmas is volt (ismétlem, csak annak aki már ismeri a game-t), sokszor már előre tudtam, hogy mék fegyóért mész és helyenként fogtam is a fejem, hogy mért nem a ahoz mész amék közelebb van. Nah mind1 azért látszik, hogy szivvel, lélekkel csináltad, sok sikert a többi vididhez:D

Crys1s 2009.09.14. 07:37:55

Csak hogyha szeretnétek élni a lehetőségekkel itt van pár csalás:
aezakmi = Nincs körözés
baguvix = örökélet
yecgaa = jetpack
wanrltw = fegyver csomag (vagy öröktöltény)
kjkszpj = öröktöltény (vagy fegyver csomag)
hesoyam = jármű megjavítása (amiben ülsz), pénz, golyóálló mellény

Ui.:mentéskor nem maradnak meg, kivétel a fegyver

Üdv.: Crys1s
süti beállítások módosítása