Akik videókat küldtek be...

Good-Games: Painkiller Overdose (Mature)

2009.08.28. 07:41

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr831306689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jatekbemutatok 2009.08.28. 10:04:58

Jó lett! Várom a következőt!

#Crytek# 2009.08.28. 10:13:30

Nagyon jó lett!És igazad van hogy tényleg nagyon jó és élvezetes a hangulata+a játékmenete de pár pálya után már egy kicsit monoton, hogy csak ölni kell és semmi mást.Valóban egy jó játék és persze horror fps-nek különösen.

Mr.Bean 2009.08.28. 11:37:38

Hat mondjuk az nem kobold fej,hanem 1 letepett demon feje.A fohos (Belial) volt bortonorenek a feje...

Mr.Bean 2009.08.28. 11:38:13

Jah es jo video,csak igy tovabb:D

imre93 2009.08.28. 11:42:05

Szentem az intró túl hosszú :S de mind1

a régi Painkiller sokkal jobb volt igazi zombi ölős...

de a vidi király! 4/5

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.28. 11:46:27

@imre93: csak azért hosszú mert belevágtam a régi introból is...igazából az is 35 másodperces...

@Mr.Bean: most mondom el 5-ödszörre :D
Csak egy poén miatt mondtam koboldfejnek!!!

De eddig köszi mindenkinek aki megdicsérte a videót :)

Watchman21 2009.08.28. 12:29:09

na szal vágjunk is bele...bocs hogy leszóllak titeket de nem bírtam ki(a többi viditek amúgy tetszett:)minek vagytok ketten?!mert úgyis csak egyikőtök beszélt a másikotok meg se szólalt.amúgy a játéknak az elő része az jó de a másik rohadt uncsi semmi jó nincs benne...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.28. 13:31:58

@Watchman21: hát köszi a kommentet és a kritikát...azért csináltuk ketten mert így tudtunk bele rakni néhány pojént...és mert azért is mert ez az új szériánk és eldöntöttük hogy az első videót mindig ketten kommentáljuk. am meik másik része? honnantól kezdve?

Chuck 2009.08.28. 14:01:48

Hát én nemtom mit esztek ezen a painkelleren??? sztem ez minden csak nem good-game

DarthWhite 2009.08.28. 14:07:36

@Chuck:
Ízlések és pofonok.
Nekem se jött be :)
Ettől függetlenül a videó jó lett ;)

#Crytek# 2009.08.28. 14:20:18

@Chuck: a kategória egyk legjobb játéka attól hogy neked nem tetszik attól még jó játék.Mondjuk annyira nekemse tetszett de azé elvoltam vele...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.28. 14:53:16

@#Crytek#: valakinek tetszik, valakinek nem...én sem csipázom a horror játékokat, de azt kell hogy mondjam...EZ EGY JÓ JÁTÉK!

Teike93 2009.08.28. 15:23:47

Ezvan ha noobok csinalnak bemutatot:S Kicsit utanalehetett volna nezni a fejlesztő csapatnak meg hogy ez a játék pontosan hogyan is lett eltervezve, merthogy ugyebár ez alapból modnak indult... Szoval nemneveznem folytatasnak. A másik meg hogy a Painkiller mindigis agyatlan hentről szólt, szóval nem értem miért raktak volna bele bármilyen extra küldetést, de ha nagyon hiányzika motiváció akkor ottvannak a tarott kártyák amiknek amegszerzése egykisebb kihivast jelent aktivalasuk pedig megdobja a játékélményt... De hát mit is várjunk a nooboktól mint egy ilyen gyatra semmirenemjó videót...

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.08.28. 15:51:31

Jesszus emberek, mi van itt xD Annyi videó van beküldve, hogy szeptember 15-ig minden napra van bejegyzés betáplálva xD

Chuck 2009.08.28. 15:58:38

Na várjunk várjunk először is azt nem mondtam a vidi rossz lett az jó. másodszor a horror játékoat én nagyon szeretem főleg azokat nyomom de ez NEM HORROR ezt vagy Akció/Fpsnek mondják vagy First-Person, Shooter vagy csak simán Fps. Ez nem horror játék attól mert annak készült még nem az a mestertlövészt is jónak szánták aztán még se lett az. a horror az alone in the dark, az obscure, a resident evil, és a dead spacenél kezdődik és ezek legalláb tényleg good-games

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.28. 16:01:17

@Teike93: öhöm...hát köszi a kritikát de nem értem miért kell fikázni + noob-nak nevezni...szerintem te nem ismersz annyira hogy így nevezzél. Ez csak egy bamutató volt...nem kell véresen komolyan venni. Én sem beszélek így másokkal, én is csak kritikát mondok...szerintem neked is elég lett volna ha kritikálsz...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.28. 16:02:46

@Teike93: csinálj te is bemutatót ha annyira jobban tudod...meglátod én is ott leszek a kritikusok között :)

Luc 2009.08.28. 19:36:46

ezaz én legalább úgy kritizáltalak , hogy én már csináltam bemutatót xD ( amúgy béke )

#Crytek# 2009.08.28. 22:40:39

@Borsesz: igen valóban jó játék :D
Még az is talál benne valami jót aki egyébként nem szereti az iylen tipusú játékokat.

Teike93 2009.08.29. 13:40:20

@Borsesz: csinálnék én csak sajna időm nem engedi + ez alapján a videó alapján nyugodtan nevezhet bárki noobnak...szvsz (ha így jobb).

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.29. 14:04:50

@Teike93: figy...nem volt kötelező megnézni...én nem szoktam senki lefikázni akk engem se fikázzanak...nem tetszett...kész...beírod kommnetbe...de ilyen hülyeségeket hogy "noob" ne irogassunk...am sincs semmi értelme a szónak...vmeik hülye kocka kitalálta és most ez a "trendi"...baromság...

Teike93 2009.08.30. 02:05:01

Hát ez a szó nem mai találmány, max neked és van értelme a szónak méghozzá annyi hogy: KEZDŐ. noob newbie leet 1337 ahogy tetszik szal plz ne nooboskodj es fogadd el hogyha ien publikus oldalakra pakolgatod a vidijeid akkor az szolja le es kritizalja aki akarja akarmit is erzel jogosnak , de ha nagyon megerőlteted magad és nemsirod el magad egy kis oltás után , máris talalhatsz " építő jellegű tippeket " a kommentemben... csak gondolkodni kell egy kicsit:S bár látom az nemmegy.

mynameisearl 2009.08.31. 19:35:20

anno nagyon be voltam fosva a painkillertől. a BOH-t is végignyomtam.(húbazze eszembe jutott a vidámparkos pálya)bár (ha jól emlékszem) az overdosehoz nem volt szerencsém, imádtam a painkillert. és a videó teljesen jó nem tudom mi bajotok van vele.
@Chuck:a painkiller igen is horror, a hideg tud kirázni hogy azt hiszed hogy tiszta a terep, erre megüt valaki hátulról. az hogy ez nem látszik a videón csak az hogy hentel az egy dolog. azt viszont belátom hogy nem a legijesztőbb horror, mert annak ott a condemned meg a doom3 (meg az undying, aki ismeri)
@Teike93: te mekkora óvodás vagy...

Navajonki 2009.09.02. 22:58:46

@Teike93: a "noob" már nema zt jelenti amit kéne. Kérlek szépen, a noob mostmá kőkemény sértésnek számít. Ha én téged köcsögnek hívlak, akkor énis arra gondolok, hogy te egy cserépedény vagy? kétlem -.-

Másfelől: a fikázás és a kritika között egy Óperenciás tenger van (ha nem 2), és had ne mondjam te melyiket csináltad a 2 közül. Ha már eldöntötted h leírod a videóról a véleményed, tedd azt kulturált módon, nem mint egy őstulok. Köszi!

OldHerold 2009.09.08. 17:58:11

nem Paintkiller hanem Painkiller... az a T soakt jelent...
süti beállítások módosítása