Akik videókat küldtek be...

Freeware Játékbemutató - SW: Battle of Yavin

2009.09.05. 14:56

Kellemes bemutató. Kellemes és szórakoztató. A stílusod emlékeztet Józsiéra (régi RPCJr. fanoknak ismerős lehet a név), de illik a videóhoz. A sorozatod egyébként szerintem remek hiánypótló: van már mindenféle jó, rossz, flash játékokat bemutató sorozat, de freeware.. nos tudomásom szerint te vagy az első. Ez annyiból jó, hogy a bemutatott játékot mindenki ki tudja próbálni. Jelen videóval egyetlen apró problémám volt, hogy az első felében kicsit sok üresjárat volt, de a vége kárpótol érte. Gratula, csak így tovább!
Értékelés:  4  /  5
(RockerLaLee)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr251315193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dév 2009.09.05. 15:22:22

Szerintem jó lett!
Azok a kamikáze birodalmiak rohadt nagyok :D

Butterbean 2009.09.05. 21:35:47

kicsit játéktermi stílusa van

haveeer 2009.09.06. 11:55:51

Szerintem jó vieó!:)Én nekem nagyon tetszet!Szerintem folytasd a videózást:)

JoeJoeJoe01 2009.09.06. 12:18:46

Asszem, hogy nem kell kilőni a csillagrombolót, hanem csak a TIE vadászokat kell lekapni (meg persze a lövegeket (a magasan lévő lövegek talapzatát is ki kell lőni)). Aztán jön az árpokba repülés, majd Vader, és be kell lőni a szellőztetőbe, de az nekem soha nem sikerült.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.06. 12:52:57

@Ninjaa: igen tudomd:D már csináltam is rólla bemutatót, de majd később lesz kint a blogon (ma küldtem be a linkjét). am a blogomon meg lehet nézni: www.freewarejatekok.blog.hu

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.09.09. 16:35:31

Azok nem antennák, hanem pajsz generátor-ok :D Amúgy nagyon tetszett a vidi, csak az elején sok volt az üresjárat...
süti beállítások módosítása