Akik videókat küldtek be...

Cube Játékteszt + RPCJFan Videói: A Mesterlövész

2009.09.11. 14:02

Ma 2 videót láthattok két különböző videóstól. Azért tettük ki egyszerre őket, mert mindketten olyan játékot választottak, amit már freddyD bemutatott. 

A második videót szerintem nem nagyon lehet besorolni a bemutatók közé, szóval ne is nézzétek olyan szemmel. Először is rövid, másodszorra pedig max kiegészítésnek jó. A videó készítője ezt üzeni nektek: "Elkészült a videóm. Ez az első videóm, tehát a hanghibákért (főleg) elnézést kérek és a kommentekben nem fikázni, hanem konstruktív kritikát kérek."

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr101339760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.09.11. 14:54:35

Othala, az elsőt nem mutatta be FreddyD. Az egy nagyon jó ingyenes Multi FPS (Assault Cube és nem Cube/Heat) Nem értem hülyegyerek mit fikázza. Nagy hangulata van. Majd ha újra nekiállok a videózásnak - ha lesz ilyen, az tuti be lesz mutatva, mert Nagyon JÓ JÁTÉK!!!

iSamyR 2009.09.11. 15:42:59

te hülye! a ACube ingyenes játék, szal fogd be! Nem mondom, nekem se jött be de INGYENES!!! bocsi, de ez volt az első véleményem amikor elkezdted fikázni a Cube-t...

Luc 2009.09.11. 17:15:00

engem nem az zavart , hogy fikáztad hanem , eléggé unalmas is volt :S

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.09.11. 18:33:26

Hát ha azt mondjátok, hogy ingyenes biztos az, így az egész videó alaptalan lesz, ha még fikázod is a játékot, szal végignéztem, de nem érzem úgy, hogy elrettentettél volna ettől az Assault Cube-tól. Ha Ingyenes, bizony nagyon is jó, és ezúton kérem, hogy a freeware játékbemutatók szerzőjét, hogy mutassa be normálisan, korrekten ezt a játékot. Igazából, az egész videód alatt csak mentél, lőttél, meghaltál aztán ugyanez megint. Közbe meg mondtad alá ugyanazt: Ez a játék szar. Ez a játék fos. Ez a játék egy szemét. Szóval végignézhető, de unalmas videjó volt. Láttam 1000X-szer jobbat, meg 100X-szor szarabbat is. A másikat nem néztem meg, de a fraps feliratot láttam a képernyő tetején :D

Szóval. Pozitívum: Bár az egész szinkron alatt gyakorlatilag ugynarról beszéltél, az legalább választékos volt. De mondjuk ezt is lehúzta a kb. 15000 "hát".

Negatívum: ingyenes játékot fikáztál-állandóan-, sok volt a gémpléj. Unalmas részek.

Mathlon 2009.09.11. 20:27:36

Egyél sok sok jégkrémet mikor videot készítesz ... hogy kicsit elviselhetőbb hangod legyen XD....

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.09.11. 21:15:57

@Mathlon: Estenem... még mindig itt tartunk? -.-... egyébként egyet értek az elöttem szolokkal...

A-Lister 2009.09.11. 23:50:36

A legjobb, köszönés meg van aztán nem merted kimodani a játék nevét vagy mi:D
Nem tod a készítőket? FreddyD mindig rágooglezik-.- tedd te is ezt... másik részről nem vmi sokat tudtam meg a játékról csak azt hallottam a játékostársak buták:D

Burrog 2009.09.12. 15:15:53

Úr isten :kill lista xD
Ha kill listának akarod mondani akkor legalább tudd kimondani!Egyszerűbb lett volna ha azt mondod STAT list!
Am.. Ne szapuld ez a játékot mivel ingyenes és tovább fejlesztett cube motorram megy, és ráadásul hangulatos!Meg elmondanám neked hogy ez netes játéknak lett kitalálva!
Szerintem ez a game majdnem egy szinten van a cs1.6-tal!
Szóval ásd magad mélyre! 10\2

#Crytek# 2009.09.12. 19:43:02

@Burrog: ássd magad mélyre xD ez jó am igazad van :D

#Crytek# 2009.09.12. 19:43:45

a mesterlövészeshez meg senki nem írt kommetet :D

Burrog 2009.09.12. 22:12:38

A mesterlövészes videóval nincs gond 10\8,5... Csak ezzel a kis fit*ma huszáral van!xD Aki a Cube Assault-ot Bas**a, és azt sem tudja miről beszél!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2009.09.12. 22:54:45

2-es kp?!Elsőnek azthittem 2-es kézpénz utánna leesett pedig az assault cube nem is annyira szar mint a cube sőt jó játék .a mesterlövészes videó pedig egész ötletes lett :D

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2009.09.12. 23:00:18

meg én nemcsodálkozok ha a csapattársaid igy TK-zod 1 medickitért utánna ők is jol otthagynak egyedül az 5 ellenség ellen

Bocska 2009.09.13. 08:39:02

Hááát nekem is meg volt, de letöröltem... A multija tök hangulatos csak lehetnének nagyobb pályák!
Most mit vársz egy BOT-tól? Azért Counterbe se olyan okosak a botok szal:S
Egész jó játék am főleg mert INGYENES!:D

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.14. 21:57:05

Sajna az A.C. vidinek csak az elejébe tudtam belenézni mert le van lassulva a netem. Mióta fent van a vidi (ill. Mo$qUiTo komija óta) elkezdtem tesztelgetni a játékot és, hogy őszinte legyek nekem ez a játék tetszik. Sokkal jobban le tud kötni mint a Counter és szerintem bemutatót is fogok rólla csinálni.
Viszont alig várom már, hogy meg tudjam nézni ezt a vidit mert mostmár nagyon érdekel, hogy a srácnak mi baja a játékkal.

wszm 2009.09.14. 22:03:16

én szeretem a Cubeot :) olyan kvékszerű és nekem az AC is bejött, nemértem miért kell minden játékot fikázni...

FEkeSz 2009.09.17. 21:13:36

ok lehet én vagyok ilyen hülye hogy csak nekem nem tetszik.De nekem nem inkább cod 2 zök azt szeretem mmeg a többi játékkal is rendbe vagyok.Nem tom a negatív kritikák egy kicsit fájtak.De ez van ez fos lett majd lehet lessz jobb.

FEkeSz 2009.09.17. 21:15:48

ja még annyit a hangom miatt boccs ha nemtetszik a hangom vágd ki a hangszálam bazd én tehetek róla ?

Bandi1.2 2009.09.18. 13:28:21

Háttal nem kezdünk mondatot. Egy. Kettő, nem is mondsz normál kritikát a játékról, csak annyit, hogy milyen fos meg milyen szar. (Olvasd el a kommenteket, sokan nem értenek egyet veled.) Különben is milyen bemutató már az, ahol csak annyit csinálsz hogy mész a szaros pályán oszt lövöldözöl?

HÁROM: MIÉRT VAN AZ HOGY EZEKNEK A VIDEÓKNAK A FELÉT OLYAN ÖTÉVESEK CSINÁLJÁK, AKIKNEK OLYAN A HANGJUK MINT EGY KIHERÉLT KANDÚRNAK?! HE?!

ennél már csak jobb lesz! ;)

FEkeSz 2009.09.18. 21:42:44

kössz. Jó ezt én basztam el ennyi.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.18. 22:11:12

FEkesz, talán próbálj meg olyan játékot bemutatni, ami tetszik és arról pozitív véleményt mondani + megemliteni a hibáit, ha vannak neki (nincs hibátlan játék), hátha az jobban sikerül. Sok sikert hozzá:)

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.18. 22:12:41

Jah és a pozitív vélemény alatt nem csak annyit értek, hogy elmondod, hogy neked ez a játék tetszik, hanem hogy azt mondod el, miért tetszik:D

FEkeSz 2009.09.19. 19:44:09

köszi csak egy gond van nincs játék :DD:
süti beállítások módosítása