Akik videókat küldtek be...

Good-Games: Fable - The Lost Chapters (1. rész)

2009.09.15. 15:45

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr801344389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vancsi2 2009.09.15. 16:21:41

xD kicsit le vagytok maradva :) ez már tök régi :)

koszaszarjatek 2009.09.15. 16:30:57

én csak azt sajnalom hogy a 2 meg 3 csak xboxra jöttt ki

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 16:44:16

@Vancsi2: hát mivelhogy nem futnak a next genes játékok a gépemen...tőlem ne is számítsatok hogy új játékokat fogok bemutatni...

Oti 2009.09.15. 17:28:15

A játék célja az,hogy megbosszuld a apád halálát.Az egy dolog,hogy közben hőssé/rettegett gonosszá válsz.

Luc 2009.09.15. 17:28:49

2004 es neked NEM TUDOM felfogni , hogy miért TÖK régi....még az 1992 es játék se TÖK régi ^^

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.15. 18:10:47

Még ha régi is lenne... Szerintem ez egy tipikusan olyan játék aminek 50 év múlva is emlegetni fogják a nevét.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 18:13:51

@Oti: közben ha figyelsz, a videóban elmondom, hogy mi a célunk. Igazából én úgy látom mindkettő cél fontos, és meg kell említeni...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 18:14:29

@Kull92: az aztán biztos ;) ez egy nagyon jó játék!!!

weeez 2009.09.15. 18:24:12

Jó játéknak jó játék..bár rengeteg olyan f*szsága van, ami engem nagyon zavart.
Pl.:
-ahogy említette Borsesz: Miért nem szólal meg a karakterünk? Miért mindig az van, amit mások mondanak? miért tesz fel kérdéseket akárki nekünk, ha saját maga
fogja megválaszolni?
-Miért csak mi öregszünk? Pl.: az én karim volt, hogy 70 éves volt már, a nővérem meg még mindig 20 :D. A feleségeim (bizony) meg ugyanannyik voltak mint mikor elvettem őket( bár így lenne ez a valóságban is)
-Miért hiszi azt mindenki, hogy ez RPG?
Oké, vannak benne Rpg elemek, de ez nem RPG.
Rpg a Mass Effect, kotor stb... Ez max fantasy tps, rpg elemekkel.. (mielött vki példálozni kezdene a jó/rossz választási lehetőségekkel, az kevés ahhoz, hogy rpg legyen a játék [pl.:JK3])
-A boss fight-ot minek húzták olyan hosszúra?
másrészt miért nincs akkor vége a játéknak, amikor a történetünk termében (vagy mi az isten) vége a csatának?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 18:30:47

@weeez: hát elősször is köszi hogy jól mondtad ki a nevem :D
másrészt pedig én mindenhol azt olvastam hogy ez egy RPG. Hát most én akkor mit csináljak? :D

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.15. 18:43:28

@weeez: Félre ne érts, nem kötekedni akarok de...
Azért nem mindig az van amit mások mondanak:D A játék során rengeteg párbeszédnél van választási lehetőségünk. Én már isten se tudja hányszor vittem végig a játékot, de még sosem volt 2 egyforma játékmenetem, hála ezeknek a választási lehetőségeknek.:) Am te végigvitted a game-et? Csak azért kérdem mert amikor a teremben van az a csata, nah az a játéknak kb. a fele. Teljesen vége meg egyébként sincs a játéknak. Amikor a történet szerint végig viszed és végigvárod a stáblistát, utánna fojtathatod a játékot, és még utánna is rengeteg lehetőséged van:D

Vancsi2 2009.09.15. 19:06:56

Borsesz férre értesz a honlap van lemaradva
ezt irtam :
xD kicsit le vagytok maradva :) ez már tök régi :)

az oldal van lemaradva és a videó régi érted ??
amugy fasza de má láttam 3X most nem néztem meg :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 19:18:46

@Vancsi2: elnézést hogy félreértettem :)

Vancsi2 2009.09.15. 20:58:18

am Zoly (otherorldös) szerinte szar nézzétek meg a Fable 2 vidiét abba aszt szondja hogy szar és egyet értek vele mekem se tetszik (de izlések és pofonok)
Borsesz meg fög ölni anyit irtam a blogon :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 21:08:22

@Vancsi2: hmm...A Fable 2 sztem nem sikerült olyan jól mint az első rész. És most nem a grafikára, irányításra gondolok, hanem a játékélményre. Sztem lényegesebben sokkal több a "járkálásos rész". Meg az se igazán tetszett hogy a főgonosz egy lövés...nah mindegy. 2010-ben jön a Fable 3 :P én drukkolok a készítőknek...

weeez 2009.09.15. 21:33:32

@Borsesz: Valóban mindenhol azt írják hogy RPG..Tévesen.. Vagy az RPG tényleg annyiból állna, hogy dönthetsz jó és rossz közül?
Lehet én tévedek, de énis olvastam vhol, hogy ez vmi arpg, vagy micsoda(nemtudom így írták-e, régen volt), ami annyit tesz, hogy Rpg elemekkel tarkított valami(ez esetben fantasy TPS, esetleg kalandjáték).

Tisztázzuk akkor: Nálam az Rpg az, ahol minden kis döntésed kihatással van a jövőre. Itt erről szó sincs, egy példával illusztrálom:
-mert oké, nem segítesz egy öreg néninek a szatyrait cipelni, hanem hátba rúgod. Na bumm. plusz 5 gonosz pont. Ennyi. kicsit gonoszabb lesz a karaktered. Nem lesz olyan, hogy az öreg néne famíliája bosszút esküszik és a főgenyó oldalába szegődne, ezáltal nehezítve a dolgodat.

Az egészből annyi lesz a jövőben, hogy a főgonosz ellen vagy gonoszként vagy jóként állsz ki.

Asszem ezzel válaszoltam @Vancsi2: kommentjére is :D.

Nálam az rpg az:
1, ahol pl vannak válasz lehetőségeim. Pl mint a kotorban, választhatok mit válaszoljon a karakterem (pl.: igen, nem, nemtudom, késöbb, stb...).
Vagy ennek a modernebb verziója a Mass Effect, ahol konkrétan van dialógusa a karakteremnek, ergo beszél!

2, minden pici cselekedetemnek kihatása van a jövőre úgy, ahogy a példában illusztráltam. Ne csak én változzak meg a döntéseim által, hanem a környezetem is, az elöttem álló akadályok.
(most jönnek a fanok, miszerint:" de a környezetem is fél tőlem ha gonosz vagyok, vagy ünnepelnek ha jó vagyok"
válaszom rá: nem, ez csak a hírneved. ettől az elötted álló küldetések nem fognak változni).

Nade rohadtul eltértünk az egésztől.

Mint mondtam ez egy jó játék (igen, kijátszottam). De én nem nagyon értem, hogyhogy csak engem zavarnak a látható, érezhető baromságai a játéknak.
az Rpg-s dolgokba amikbe belekötöttem csak azért kötöttem bele, mert RPG-nek aposztrofálják - pedig nem nagyon az.

Valóban vannak szituációk ahol dönteni kell. Ez Rpg elem. Ettől viszont a játék is RPG lenne? szerintem nem.

u.i.: " amikor a teremben van az a csata, nah az a játéknak kb. a fele."
Oké, ezzel csak annyi bajom volt, hogy amikor ide eljutottam már magamban dicsértem a játékot, hogy mekkora ötlet már, hogy pont ebben a teremben van a fő megmérettetés.
Beleéltem magamat, hogy vége van, mert mire ide eljutottam (mellékküldetésekkel együtt) már rohadtul untam az egészet. Aztán csak néztem, hogy csak nem akar vége lenni.
Az utánna következő küldetéseket már rohadtul úgy éreztem hogy időhúzásra játszik a játék. (jól átgondolt mondat :D).

Lehet csak bennem merültek fel a negatívumai a játéknak?

u.i.2: a nagy fogalmazgatások közepette eszembe jutott mi zavart még a játékban: a karakterek mozgása, animációja. Nem az a fajta mozgás, ahogy gyalogol, hanem pl.: amikor a kissrác ráborul az apja testére sírni.. Na az rohadtul túljátszott volt szerintem. Legalábbis így éreztem. És elég furcsa ezt egy játékkal kapcsolatban leírni :D.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.15. 21:53:57

@weeez: uh...kész regényt írtál :D
Igazából nem tudok semmit belekötni az RPG-s témával kapcsolatban...
De pl abban téll teljesen igazad van hogy a főterem csatája után, az már időhúzás. Akkor már én is azt mondtam hogy "Nah ez már szánalmas". De igazából ezt a sárkányos ötletet is meglehetett volna jól oldani. Mondjuk mittomén az a sárkány védte volna 'Pengés Jack-et'. Nah mindegy...

Végszónak csak annyit mondanék hogy ez egy elképesztően jó játék (bár lehet hogy csak nekem). Mint minden játékben, ebben is vannak hülyeségek, bugok, figyelmetlenségek. De ezek ellenére is...Nagyon szórakoztató, nagyon hangulatos, és nagyon izgalmas játék...

apropó...Nemtudná nekem valaki megmondani hogy a Fable 2 főcímzenéjének mi a MŰFAJA? egyszerűen már mindenhogy rákerestem de nem találok hozzá hasonlót :(
ez: www.youtube.com/watch?v=JQ1u1m_3KbM

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.15. 22:15:21

@weeez: Végülis megértem, amiket írsz és egyet is értek velük. Valószinü az a bajom, hogy túl elfogúlt vagyok a játékkal, sorry:D Egyébként a kotor-os példádnál gondoltam bele, hogy tényleg igazad van. A fable mellett másik nagy kedvencem, még annó, full függő koromban, rengetegszer véggigtoltam és mégis mindig azt éreztem, hogy közel sem tudok mindent a játékról:D Bár a 2. rész annyira nem hozott lázba, egyszer vittem végig, de akkor is csak sokadik nekifutásra sikerült, mert gyakran meguntam és egy idő után általában le is lett törölve:D

zsomoka1998 2009.09.16. 16:28:49

@weeez: igazad van egyébként a rendes Fable-ban (nem a the lost cahpters)a főteremben van vége

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.09.16. 16:47:12

@Vancsi2: Persze, h csúsznak a videók, mikor annyian küldenek be... Kérlek szépen október 4-ig minden napra van 1 db bejegyzés....

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.09.16. 20:55:44

nincs valakinek kedve közösen csinálni egy játéktesztelős blogot?:D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.16. 20:57:56

@Torrentboy: játéktesztes blogot? mire gondoltál ez alatt? csak mert ha gondolod hozzánkcsapódhatsz ha akarsz :P

www.good-games.blog.hu

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.09.16. 21:11:05

lol egy sima blog.huból hogy lehet ilyen oldalt csinálni:D nem is tudtam hogy ilyenek is be lehet tenni :D tök jó

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.09.16. 21:15:47

amúgy persze hogy hozzátokcsapódnék:D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.16. 21:22:28

@Torrentboy: akk írd le egy e-mail-be az msn-ed meg hogy mit akarnál csinálni a blogon...

good-games@index.hu

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.09.17. 08:19:21

am nem tudom mennyire hülye kérdés de esetleg a postjaim alá nem e tehetnék be egy reklám csíkot?:D

twarex 2009.09.21. 15:32:27

@weeez: Nos tényleg igazad van az RPG-vel kapcsolatban de attól független az angol tok hátulján azt írják h: "The Fable is an RPG action adventure"... @zsomoka1998: És zsomoka a lost chapters a rendes fable csak ahogy én tudom Xboxon még csak az első csatáig tart (Főteremben Jack of Bladevel vagy ahogy ma ismert "Pengés Jack"-el)
süti beállítások módosítása