Akik videókat küldtek be...

Good-Games Kritikák: Terminator Salvation

2009.09.18. 16:00

Ez nem egy játékbemutató, hanem egy kritika. A nevében is benne van, szóval nem félreérteni...

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr211355578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A-Lister 2009.09.18. 16:47:11

Hááát őszinte leszek szerintem ez nem 1 játék bemutató volt-.- ez inkább egy ilyen "pár szót szólok róla, ilyen is van" féle mert még gameplayt se láthatunk benne.
Én játszottam ezzel a játékkal és elismerem hogy ..r, mert a videos dologgal tönkre teszik az egész menetet. De nagyon sok jó ötlet van benne gondolok itt az autos jelentre vagy amikor a nagy robotot irányítjuk. Ha fedezékben vagy nagyon sok lehetőséged van amiből választhatsz vagy 5felé mehetsz vagy fedező tűzet adhatsz hogy a társaid mehessenek. Arról se beszéltél hogy a játék törekedik arra hogy maradj és óvd a társaidat hiszen ha harc van és elakarsz menni kiírja hogy nem lehet ott hagyni a csatát...
Hiába egy nem igazán jól sikerült játék (mert ha még rásszának 1 kis időd durranos lehetett volna) ennyi idő alatt nem lehet bemutatni.
U.i az Szalvésön:D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.18. 17:19:34

@A-Lister: hát nem én csináltam a videót, hanem az egyik Good-Games tag, de azért elmondom amit a videóról tudni kell...

Ez egy KRITIKA (oda van írva :))...vagyis kritizálja a játékot a videóban (nem, nem fikázza). Nah akk mégegyszer: EZ nem bemutató, hnem kritika :P

(Nem is tudom hányszor írom ezt le XD)

Am lehet, nem sikerült olyan jól, de az én első videóm se aratott olyan nagy sikereket...

dexexe 2009.09.18. 18:42:15

én az autós résznél tátva maradt a szám,a zene is passzol alatta,én annyira szerettem volna beleélni magamat egy ilyenbe és köszönöm ennek a játéknak hogy sikerült :)
amugy rengeteg játék ugyanilyen hátsó nézetes nem csak a gears of war.hanem: dark sector,dead space,wanted weapons of fate (ők csinálták ezt a játékot is)

A-Lister 2009.09.18. 20:44:52

Elnézést én b... el:D

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.18. 20:48:48

Nem "Terminator Szalavésön" Hanem "Terminator Szalvésön". Fonetikusan leírva. Szóval A Salvation-t baromi bénán ejted. Más baj nincs.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.09.18. 20:55:50

@Wolfgang Shärfke: Nem Szelvésön? Nem mintha túl jó lennék angolból:D csak nekem így jobban hangzik:D de végülis nem lényeges csak gondoltam megkérdem:)

mynameisearl 2009.09.18. 23:14:36

ez sem a legjobb videó amit életembe láttam. rengeteg játék használ tps nézetet és fedezékrendszert, nem csak a gears of war. és nem is a gears of war volt az első ilyen. a grafika nemtom mér 10/10. sztem ennél jóval szebb játékok vannak, pedig idei. ez már a sokadik unreal engine 3-as tps. már kezdem unni őket.

DeStRoYeR 2009.09.19. 17:37:26

szar filmből szar játék...
a mozikban anno filmlegenda helyett kaptunk egy c kategóriás akciófilmet, a monitorra meg kaptunk egy újabb bugyuta menny-és-lőj játékot... no comment.

hogy maradhatna valaki is életben 2029-ben, ha ilyen eszetlen módon menne előre? terminátor játéknak egy rpg elemekkel dúsított taktikai játék menne el, nem egy újabb gears of war...

ettől persze kikapcsolódni még lehet jó a játék.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.09.20. 09:27:37

@Kull92: Jól irta le, azt szalvésönnek kell ejteni :)

And1. 2009.09.20. 11:09:44

Köszönöm az építőkritikákat :-P

Agent Mulder 2009.09.21. 19:42:00

Néhány megjegyzés:

Először is nem tudom mi a gond a Gears Of War-os kezeléssel?!?!?!

Az nem T-200 - as, hanem T-600 - as!!! Valamint nem repülőgép szerű terminátor, hanem HK (azaz HunterKiller) "Fejvadász"!

DeStRoYeR:

"szar filmből szar játék..."

Elfelejtetted odaírni, hogy "szerinted!!!"

Ugye nem várod el, hogy globálisan szarnak nevezze mindenki??

Tény, hogy a játék tényleg nem lett egy nagy pukk, bár én jól elszórakoztam vele... főleg a játék zenéje jött be.
De a film nálam simán az év filmje eddig.. ízlések és pofonok!

Ja... még egy észrevétel:

"hogy maradhatna valaki is életben 2029-ben, ha ilyen eszetlen módon menne előre?"

A játék sztorijában 2016... a film sztorijában pedig 2018-at írunk. Még sehol sincs 2029!!!

Utolsó megjegyzés:

"terminátor játéknak egy rpg elemekkel dúsított taktikai játék menne el" - ezzel abszolút egyetértek!!

DeStRoYeR 2009.09.23. 17:41:38

@Agent Mulder:

Szerintem hülyeség odaírni, hogy "szerintem", mert ez egyértelmű. Ez egy véleménynyilvánítás, tehát szubjektív.
És ez az ÉN véleményem, nem MINDENKIÉ. Tehát nem várom el, hogy mindenki egyet értsen vele.

2016, 2029... Te tényleg ennyire szőrszálhasogató vagy? Nem veszed észre, hogy a lényeg felett elsiklasz? Tudod ezzel azt akartam kifejezni, hogy a játék főhőse ilyen taktikátlan stílusban, ami a játék sajátja, kb.: az első utcasarkig húzná a Terminátor világában.

Jó ok, tudom, ez egy akció játék. Rendben. Nekem csak az a bajom, hogy régóta várok egy olyan T-játékra, ahol a karakter fejlődése, a kritikus, életbevágó döntéshelyzetek, és az a csontig hatoló halálfélelem dominál, ami a könyvekben, vagy a régi filmben. És ahol nem őrült módjára rohanunk előre a harcmezőn, hanem inkább ésszel, csapdákkal, skillekkel pusztítjuk a Skynet katonáit.

A játék attól még lehet jó kikapcsolódásnak, mint régen a Carmageddon, de nem több, és én (hangsúlyozom: ÉN) csalódtam.

Agent Mulder 2009.09.23. 23:00:27

Ebben az esetben elnézésedet kérem, és amúgy sem a beszólás olthatatlan vágya kerített hatalmába, mely post írásra készetett, ugyanis rohadtul de nem vagyok beszólogató ember... azt meghagyom a tizenéveseknek, én 24 évesen inkább vihogok ezeken!

Csupán azért bátorkodtam írni mégis, mert nem egy ember véleményét olvastam más helyeken (főleg a filmmel kapcsolatban) ahol elvárták, hogy mindenki igenis abszolút igazságnak fogadja el a "negatív!!!" véleményeket, ne pedig egyéni véleményként kezeljük őket. Valamint szerintük mindenki egy ízlésficamos barom, begyepesedett agyú szarkupac, aki azt meri mondani, hogy a Salvation jó film. Nos ez nem kicsit cseszte fel az agyam és azt hittem te is egy vagy ezen nagyon okos egyének közül. Amennyiben tényleg nem úgy ÉN KÉREK elnézésT!

BÉKE!

Gainwardion 2010.05.02. 18:57:03

Agent Mulderrel egyet értek mert tényleg sok az olyan ember aki h***e elmebeteg izlésficamos és még sorolhatnám h rám is támadtak sőt a film***i-n ki is bannoltak azért mert szépen elkezdtem védeni a filmet azóta nem is nézek fel arra a sz*rra. azért jó hogyha oda írod azt is h a saját véleményed mert akkor nem lesznek ilyen fennakadások

nekem az év filmje a T. S. , én elfogadom ha valakinek nem tetszik mert nem akarok némely kis tizenéves h***e gyerek szintjére lesüllyedni (tisztelet a kivétel) mert némelyik sz*rba se veszi az embert és az ki tud akasztani, de te Destroyer szerencsére normális emberi hangon mondtad el. ezért tisztellek is, mert manapság már ritka az ilyen ember

üdv Gainwardion
süti beállítások módosítása