Akik videókat küldtek be...

Haver Team Laja Bemutatja - Brothers In Arms:Hells Highway (2)

2009.09.25. 17:14

Ok, az nem gond, h reggel vetted fel a szinkront, de az elején a zene hangerejéből levehettél volna.

Othala 

 

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr161364260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B3D · http://g4mezone.blog.hu/ 2009.09.25. 17:45:07

nekem ez a játék csalódás volt.....grafikailag is, de leginkább játékmenetben...a végét sztem elkúrták, mert sok volt az éjszakai pálya és küldetésm pedig felváltha is jöhettek volna, így a játék eleje jó, a vége szar, meg a borzalmas tankos pályák....raádásul a sztori is..oké hogy fontos a sztori, de oylan baromságokat miért kellett, hogy a srác beleszeret egy helyi csajba, elszöknek, mi meg utánuk megyünk....ahelyett hogy lett volna benne egy rohadt látványos darálás, yilen érzelgős szar lett a vége

Chuck 2009.09.25. 17:51:25

A játék maga nem rossz de nem is jó mondjuk én eddig se rajongtam a Brothers in Arms szériáért de a vidi még a játéktól is rosszabb főleg a hangok hogy vetted fel mert nagyon szar lett.

#Crytek# 2009.09.25. 18:53:53

nemértek veletek egyet se a játék se a videó kritizálásába,...

haveeer 2009.09.25. 19:00:51

@Chuck: nem nagyon értelek most mi a gond a videóval? Hang? Mert ha csak igen ,akkor elnézést kérek de örülök is egyben!

haveeer 2009.09.25. 19:06:37

@B3D: Nem értek veled egyet...Szerintem nagyon is jó lett a játék vége...Most mond meg mi értelme annak,hogy most szétdarálják őket?Szerintem a sok katonai játék közül ez 1 ritkaság mert szerintem nem minden játék végződik így...Szerintem a tankos pályák kiválóak... nagyot dob a játékélményen!Igaz néha uncsi DE mégis van benne és ez + pont szerintem ....Csalódás? Grafikailag??? Szerintem ez elég szép grafika pl: Fejlővős rész...Robbantások... szerintem a grafika nagyon is jó... Szerintem ez a játék megér 4000 Ft (mert már annyi a Médiamark-ban ha jól tudom) 1 szó mint 100 én nem értek veled egyet...

Agent Mulder 2009.09.25. 19:07:33

Laja ... nekem egyetlen bajom van a videóval... nehezen fejezed ki magad..

Elképzelhető, hogy kipróbálom a játékot!

B3D · http://g4mezone.blog.hu/ 2009.09.25. 19:28:44

@Laja (HT): a tankos pályák valóban nem rosszak, nem is arra értettem, hanem a grafikára..mert amíg a játék elég élvezhető látvánnyal rendelkezik, addig a tankos részeknél papírfák, gagyi fűtextúra, nem is beszélve a kartondoboz épületekről...amúgy ha megnézed a karakterek arcát, milyen már, hogy semmi mimika nincs, mert oyln mintha fából faragták volna őket? ja a fejlövés szép, de amúgy nem egy nagy cucc, no meg az eső effekt, de nem kell hátast dobni tőle

boca12 2009.09.25. 19:43:24

nagyon jó let a videód sőt,nekem ez a játék a kedvencem,viszont annál a pályánál amit előszőr mutattál be ott szellem is van,Legett szeleme

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2009.09.25. 21:22:09

Most mért kellett lelőni a poént a gameből?! A pisztolyos jelenetre gondolok. Én tényleg hittem abban hogy ott meghal. Most aki megnézi az fogja tudni úgy már nem lesz annyira jó! Mellesleg a teszt jó, és a játék is, egyébként mért kell kiakadni,hogy ilyen a grafika meg olyan, sztem pont megfelel a gamehez, én akármilyen szar grafikával rendelkező játékkal tudok játszani ha jó a sztori vagy csak érdekel. A gagyi textúra minden játékban megtalálható valami biztos olyan, a nagy gépigényű durva grafu játékokban is van mint pl a Far Cry 2 nézze meg valaki ott a leveleket oldalról nem is látszanak még sem akadok ki. A lényeg a graf nem minden ha valami pl. a történet le tud foglalni egy gameben. A történet pedig jó, sztem mindenkit érdekelt volna az az ominózus jelenet,amit ő bemutatott. Én azt hittem ott lesz a vége. De nem és szerencsére nem,aztán még több a kaland és nehezebb is minden! A Brothers in Arms Hell's Highway egy jó játék csak a multija gagyi egy kicsit. Ez a másik játék a Wolfenstein mellett aminek a multija laggolt,PS3-on! Viszont meglepődtem amikor meghallottam a vidi alatt,hogy magyar szinkron van a game alatt! Még egyszer,jó teszt kicsit hiányos,de jó.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2009.09.25. 21:23:34

Bocs mindenkitől,de mindig kiakadok amikor valakinek a grafika a legnagyobb kritikai alapja!

Agent Mulder 2009.09.25. 21:35:08

Jól szoltál killzone2

-most- 2009.09.25. 21:43:20

Ezzel en is egyetertek...
A grafika mindegy,ha jo a jatek!

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.09.25. 22:23:15

Nekem nagyon tetsett a vidit Laja. Majd próbáld a következőnél átgondolni miről beszélsz. (ezt már úgy értem, hogy ne akadj meg) Én ált. darabonként veszem fel a hangom és minden darabban elmesélek valamit. Én 10-ből 8-at adnok

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.25. 23:13:24

Hát beszarok komolyan...A mostani játékbemutatósok minden játékra azt mondják, hogy jó pedig ez egy igen gyenge játék.A videó ettől függetlenül jó

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.09.25. 23:56:15

@Chip2: de mondjuk azért mert nekik bejött. Sok játék van ami kettéválasztja a közösséget. Ez is egy olyan. Tesék elfogadni, hogy sokan szeretik. A pcgurunál ez Év FPS lett. (azé látszik, hogy a pcguru önmagának szavazza, a gamestar pedig az olvasók szavazatára biízta és tök más lett az eredmény) a gamestar-nál pedig a far cry 2

Mathlon 2009.09.26. 05:31:07

Iszonyathalk .... végigsem nézem ...

haveeer 2009.09.26. 08:48:25

@killzone2: Teljes mértékben igazat adok! Igaz nagyon nagy hülyeség volt megmutatnia végét... Ilyenkor jön rá az ember -.-...
Igen rohadtúl halk volt
1.Tesóm aludt nem akartam hangosan beszélni
2.Nem gondoltam volna h ennyire halk lesz..
@Chip2: Nem értem... nekeed ebbe a játékba mi gyenge mond már el plz...
@Mathlon: Sajnálom ...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.09.26. 09:42:08

Őszinte leszek: Letöltöttem ezt a játékot, és nekem csalódást okozott. Én sokkal jobbra számítottam. Lehet, hogy csak egyéni vélemény, de nekem a road to hill 30 jobban bejött..A tankos pályák számomra is unalmasak voltak, és a játékélmény sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket..De a grafika szerintem nem olyan rossz, sőt, szerintem egész csinos helyenként. A videóról: Tudtam, hogy a COD4-esek után egyre jobbakat csinálsz majd, és ez ezekre is igaz. Magukkal a vidikkel semmi bajom nem volt, és a hang is egész jó..Az én fos mikrofonomhoz [és nem mikrómhoz xD] mennyország volt. Szóval csak így tovább!

4/5
Mo$qUiTo

haveeer 2009.09.26. 09:45:00

@Mo$qUiTo: Köszönöm :) Én erre a vitára hogy most rossz vagy jó játék-e annyit mondok "Ízlések és pofonok..."

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.26. 10:13:08

@Laja (HT): Hát pl nekem ez a fedezákrendszer nem tetszett, hogy átvált TPS-be.Tudom, hogy máshogy nem lehetett volna megoldani, de akkor ne legyen fedezékrendszer.Meg unalamas is volt

Álmos97 2009.09.26. 13:07:37

Nekem ez a kedvenc játékom.

Álmos97 2009.09.26. 13:20:22

Amúgy nem monoton, mert van olyan rész is, hogy ments meg valakit, segíts XY-nak.

Kolmi (törölt) 2009.09.26. 18:43:08

a játék sajna nálam nem futna el, de szerintem jó lehet, főleg az érzelgős sztorival olyan Band of Brothers-es fílingje lehet.
Mellékesen a zene ami a végen ment télleg benne van a játékban?

haveeer 2009.09.26. 18:47:13

@Kolmi: Dehogy is XD Az 1 helyi rock banda dala ahol élek xD Lazulalánc-Álom

you2ró 2009.09.26. 21:16:42

Az piros karika nem azt mutatja hogy hogyan bírnak célozni, hanem azt, hogyha piros akkor merészebbek és lőnek ezerrel, hogyha szürke akkor félnek és inkább megbújnak. Ezt leginkább a csapatirányítás miatt rakták be. Pl.:Ha van két csapatod akkor az egyiknek azt a parancsot adod ki, hogy lőjék az ellenséget, akkor a kör egy idő után szürke lesz és nem mernek feljönni, (max vaktába lövöldöznek) akkor a másik csapatot érdemes rájuk küldeni, hogy rohanják le és öljék meg őket. Apropó a parancsrendszert hiányoltam a bemutatóból:). Azért ilyen a sztori mert, mint a band of brothers-ben (magyar címen: Az Elit Alakulat, ajánlom mindenkinek) igaz történetet próbál elmesélni. Az elején még lelkesek a katonák, a végére meg már kezd depresszív lenni a hangulat ahogy a katonák is egyre levertebbek. (gondolom ezzel azt is akarták hangsúlyozni hogy a Market Garden hadművelet sikertelen volt.) ÉN 3 tankos részre emlékszem. A grafikával szerintem semmi baj mert az elődeinek a grafikája az akkori igencsak csúnyácska volt, mégis még a mai napig a kedvenceim. Számomra az előző BIA részekhez képest ez csalódás volt, leginkább a fedezékrendszer miatt. A videóval a felsoroltakon kívül semmi bajom nem volt.

Huh egy kicsit belemerültem. Bocsi:)

haveeer 2009.09.26. 22:04:42

@you2ró: Megfogtál ... Télleg a csapatmozgatása ki maradt ...Nem figyeltem föl rá ...

fodordavid 2009.10.08. 09:02:04

Kevenc játékom,az egész sorozat nagyon bejött,de sztem ez a harmadik nagyon jó lett...
süti beállítások módosítása