Akik videókat küldtek be...

Skate2 bemutató

2009.10.03. 21:59

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr261379944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.03. 22:33:25

Előszőr is a videó hangja elég halk de nem vészes. Másodszor, voltak olyan részek amikor beszéltél valamiről, de mást mutatott a videó. Szerintem célszerűbb lenne arról beszélni amit éppen látunk a videóban. Vagyis azt mutasd meg, rakd be a videóba amirő beszélni akarsz. Aztán valamit többszőr is látni a videóban. Végűl az értékelésnél a játék nevét elírtad. Nem Skate 2 volt, hanem Sakte 2. Az ilyenre azért ügyelj. De mivel ez az első videód, ezek még épp hogy beleférnek. Viszont lehetőleg a következőben az ilyeneket kerűld. Egyébként nem rossz a vidi.

#Crytek# 2009.10.03. 22:45:56

Egy kicsit nekem olyan hangod mintha unottan vagy mintha "kényszerből" csináltad volna

Steve-N 2009.10.03. 23:37:36

Nekem, az volt az érzésem, hogy ezt a videót nem is te vetted fel, hanem a cynamite.de-ről van. Ha tévedek, akkor elnézést.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.04. 00:05:26

Kritika:

-Hát a hangodon téll lehetett hallani hogy mondjuk fáradt vagy, vagy korán keltél vagy nem tudom...de máskor figyelj erre...

-A videó anyagot egészen biztos máshonnan szedted le. Ezért máskor próbálj magad felvenni. Én a Fraps-et ajánlom hozzá

-Ez az elköszönés meg..."Kössz hogy megnézted...kommentelj...na hello" hmm...öh ha te így köszönsz el akk nem szólok bele csak nekem kicsit fura :)

Lényegében nem lenne rossz ha a videóanyagot te vetted volna fel de így szerintem lerontotta...
Nem szeretném elrontani a kedved ezzel a kommentel, mert hát én is úgy kezdtem még anno a videózást hogy lehordtak a sárgaföldig. Abba is hagytam úgy 1 évre...de nem adtam fel...szóval neked is csak ezt tudom ajánlani. Ne hagyd hogy elvegyék a kedved, és ne add fel :)
További jó videókészítést kívánok: Borsesz

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2009.10.04. 01:16:03

Szerintem azért szedte le máshonnan a vidit, mert ez a játék pc-re nincs és így elég nehéz volna fraps-el felvenni, és gondolom x-box-ról meg nem tud felvenni mert nincsenek meg neki azok a cuccok amik kellenének ahhoz hogy felvehessen az x-box-ról.
Ettől még a hangod nem az az igazi "alá kommentelős" hang, de ez még úgy ahogy nézhető. Ha tudsz és csinálsz mé vidiket akk ezeket javítsd ki. ;) :D

adam999 2009.10.04. 08:43:19

Igen xboxról nem tudok egyenlőre felvenni videokat azért töltöttem le youtube-ról néhányat, legközelebb megprobálom több lekesedésel felmondani a szöveget :D

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.10.04. 09:23:01

ez egy toni hók utánzat szerintem a vidi meg vidi :)

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.10.04. 09:47:16

Vidi jól sikerült a hibákat már felsorolták úgyhogy én már nem fogom.

@ROw2: Bocsi de ha egy Játék a deszkásokra épül akkor az már tony hawk utánzat? akkor a Mat hoffman játék egy Dave Mirra utánzat? :)

Crash 2009.10.04. 16:38:44

@Borsesz:
Nem sajnos, az illető és nagyon sokan mások valamiért hajlamosak éccaka hajnali 2-kor vagy 0.0-kor videót csinálni, és akkor ugye nem beszélhetnek hangosan.

Nem értem, ez divat? Mert szerintem elég hülye szokás. Azért az a videó megérhetne egy jobban összevágott kommentárt. Esetleg valami forgatókönyvféle szöveget :(

-most- 2009.10.04. 22:42:41

En nem tudom,de ezekbol a videokbol,nem csak ebbol,hanem az osszes tobbibol hianyzik a HANGULAT!
FreddyD videojaban (a Mesterlovesz:Ujratoltve) van egy resz mikor megfordul es ott van mogotte Stella...az a zene ami akkor van az nagyon jo,es mikor jon a a filmbevagas es utana ahogyan stella beszel...haat mar csak azert is megerte megnezni a videot...nekem mar attol jo kedvem!
Ezt a kreativitast,ezt a humorerzeket es jo bevagasokat hianyolom ezekbol a videokbol!

RolandD 2009.10.08. 19:04:21

Nagyon jó lett. Annyira, hogy én is meg akarom venni a gamest.
süti beállítások módosítása