Akik videókat küldtek be...

luckeY gameS - TrackMania United

2009.10.05. 12:27

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr871382436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.05. 15:06:38

Kritika:

Hát ez azért már sokkal jobb az előző videóidnál az egyszer biztos :) de itt is nekem valami nem jött be...

-Lehet hogy csak nekem (és lehet hogy ezért utálni fogtok) de irritál a hangod...ezek a nyögések, meg sóhajtások...hmmm...

-Érdekes az angol kiejtésed is. Ne érts félre, nem azt moindom hogy nem tudsz angolul, hanem csak nekem feltűnt hogy az elején még jól mondtad a "United"-et (Júnájtid), de aztán rosszul mondtad ki...szval érdekes...

-Valamikor úgy látom nincs sok hozzáfűznivalód a játékhoz. Nem tom hogy csak én vettem észre de pl ilyenektet mondasz: "és hááát...jó...nah akk menjünk a..." szval nem tom érted e mi a problémám.

-és azt se tudom hogy mire volt jó a zenés betét....jah de tudom...IDŐHÚZÁS! (én már csak tudom mert én is kihasználtam az egyik videómban XD) téll nem kéne ilyeneket, jó most mondhatjátok hogy akk én se csináljak...hidjétek el nem szeretek én se csinálni, csak akk ha tényleg kell. Te szerintem simán tudtál volna beszélni a zenés betét alatt is nagyon sok mindent...

-viszont nekem tetszett a videó vége :D az a mókus hang jó volt :)

Szóval lehet velem vitázni, én örömmel fogok rájuk válaszolni. És tényleg mondom: ezeket nem megbántásból írom...

Köszönöm: Borsesz (Good-Games)

S.T.A.L.K.E.R 2009.10.05. 15:22:15

Ez egy jó videó van zene meg minden DICSÉRET luckeY!!!!!!!!!!:)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.05. 16:04:15

Egész jó vidi. Engem csak egy valami zavart csak igazán. Amikor a legelején azt, mondod, hogy csináltál új intrót de ez NE érdekeljen minket. Tudom, hogy mit akartál mondani, de előnyösebb lett volna azt, mondani pl: hogy nem ez a lényeg. Mert így olyan mintha azt mondtad volna, hogy csináltál valamit de feleslegesen, hiszen minket ne érdekeljen. De mondom a videó amúgy jó. És a felvétel minőségére külön dícséretet kapsz.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.10.05. 17:44:52

Jól vágsz. és az intró is jó. Milyen vágóprogit használsz / az intrót mivel csináltad ? :D
A videó se rossz. 7/10

luckeY Games (törölt) 2009.10.05. 19:07:21

1. Borsesz:
Köszönöm szépen a kritikákat, és legközelebb odafigyelek rá :)

2. STALKER:
Köszönöm :)

3. Rainse:
Értem mire akarsz kilyukadni :)
Értem.. köszi :)

4. Njugi:
Egy eléggé komoly, és összetett progit használok.
Intro: After Effects
Vágás: Sony Vegas

Köszönöm mindenkinek :P

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.10.05. 21:17:11

@luckeY Games: Najó, az after effects nekem bonyolult volt. :D:D:D 2 dolog még: 1. Oké, az tök jó, hogy változatos szófordulatokat akarsz használni, de néhány helyen úgy tűnt, mintha belegabalyodnál. A 2. meg félig az angol kiejtésre, félig a tudatosságra vonatkozik. Mint Borsesz is mondta, az agol kiejtésed elég érdekes, a másik, meg, hogy te játszottál már az ingyenes TrackMania Nations (Forever)-el? Mert ha jól emlékszem nem mondtad, hogy az ennek egy kicsit lebutított ingyenes változata, meg a Forever-es dologrol se beszéltél ha jól emlékszem :D

FearItself 2009.10.05. 21:43:02

Szerintem jó lett! Az introt mivel csináltad?

#Crytek# 2009.10.05. 22:00:42

@luckeY Games: megkérdezhetem hány éves vagy? :D mert hangodből ítélve nem lehetsz oylan idős viszont a videóid ahozlépest nagyon is jók szval grat!

luckeY Games (törölt) 2009.10.06. 14:43:10

@FearItself: Már az előző kommentemben leírtam, hogy az After Effect-et használom

@#Crytek#: Természetesen. 13. És.. nem szégyelem. Köszi szépen :)

t1011 2009.10.06. 15:39:11

korrekt kis vidi lett jól bemutattad a játékot. 8/10

OFF: A Gamecsászáros linketek nem műkszik gondoltam szólok

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2009.10.06. 20:11:49

Tök jó lett! Csak az angol kiejtés, ahogy Borsesz is mondta. (Engem nem zavar a hangod...)
Adsz 1 mail címet, mert fontos tárgyalnivalónk lenne!

luckeY Games (törölt) 2009.10.06. 20:33:48

Köszönöm :D
Értem.. moki10@citromail.hu -t kb. minden 3 órában felmek :)

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2009.10.08. 19:28:44

Luckey a Gamecsászár tagja lett!

luckeY Games (törölt) 2009.10.08. 20:07:58

@EJ&TJ: Jajám :)
GameCsászár : a linket megtaláljátok a linkek között :)
süti beállítások módosítása