Akik videókat küldtek be...

Freeware Játékbemutató - SW: The Battle of Endor

2009.10.06. 16:45

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr521386583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weeez 2009.10.06. 17:53:48

Néhány plusz infó:
az ezeréves sólymot ebben a jelenetben Lando vezeti ;)

A játékról:
Láttam videót, hogy hogyan állította meg egy srác a kék csillagrombolót...kilőtte az összes lő tornyát, onnantól kezdve élő céltábla volt csupán...

Másik dolog, ami inkább Cheat..
Ha a legelső életedben nem lősz bele semmibe, ergo nem is nyomod meg egyszer sem a lövést, és kinyíratod magad, utána következő életedben 99 életed van xd. Nagyon hálás dolog rakéták terén.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.10.06. 18:18:53

@weeez: Nem a tornyokkal van a gond, hanem, hogy nincs elég idő kilőni, legalábbis nekem nem volt (én mindig hátulról lőttem, ahol a tornyok nem tudtak eltalálni). De a blogomon írta egy kommentelő, hogy elég levinni az életét 50%-ra, majd nekimenni a vezérlő hídnak.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.10.06. 18:20:52

@weeez: Mondjuk az igaz, hogy ha nincsenek tornyai akkor nem tudja kilőni a mi csillaghalyónkat:D

S.T.A.L.K.E.R 2009.10.06. 21:03:18

Ez jó lett várom a kövit!!!!!!!!!!!

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.10.07. 11:37:08

Üdv!

Néhány plusz infó.

A Lázadók Szövetségének NINCS csillagrombolója. Olyanja csak a Birodalomnak van. A Lázadóknak (nem sorrendben): cirkálói, fregattjai, csatahajói, naszádjai és vadászgépei plusz vadászbombázói vannak. ;)

És nem minden háromszög alakú birodalmi hajó csillagromboló, ezt is vedd figyelembe ha még tesztelsz SW játékokat.

Megköszönném ezt minden SW rajongó nevében.

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.10.07. 12:22:45

@Wolfgang Shärfke: Sorry, hogy nem vagyok tisztában az elnevezésekkel, de szerintem a játék bemutatása szempontjából abszolút lényegtelen, hogy melyik a fregatt vagy a naszád. Eddig sem tudtam és valószínüleg ez után sem fogom tudni. Csak a játékélmény és a hangulat miatt mutattam be a játékot, nem azért, hogy kiselőadást tartsak a játékban szereplő hajók neveiről. Szerintem te sem arra figyelsz játék közben, hogy éppen mi a neve annak amit kilősz. Azért félre ne értsd amit mondok, igazad van és elnézést kérek a tájékozatlanságomért:)

GerycoolNo1 2009.10.10. 21:34:04

Üdv Mindenkinek!
Én az elején nem tudok rakétákat használni. Valaki megmondaná,hogy kell?

GerycoolNo1 2009.10.11. 08:40:43

Újra én.A 97. életemre game over-t kaptam.Tegyük hozzá,hogy bele mentem a csillag rombolókba.
süti beállítások módosítása