Akik videókat küldtek be...

luckeY gameS - Metin 2

2009.10.26. 06:54

Összességében véve nem lett rossz bemutató, viszont az elejét kezdhetted volna azzal, hogy mi a játék lényege, és egyáltalán miről van szó. Személy szerint nem ismerem ezt a játékot, és a bemutatódból nem derült ki igazán. Úgy vettem észre, hogy igazából csak részeket ragadtál ki, és azokról beszéltél. A videó vége kicsit unalmas volt, valamint hol marad az elköszönés? :) Ok, szövegesen kiirtad, de szóban is illene elbúcsúzni :)

Értékelés by Othala: 6.5/10

 

Egy rövid hír, ami nem a videóhoz kapcsolódik: Elindult a Play-On nevezetű blog. Ha gondoljátok, nézzetek fel az oldalra, mert tagfelvételt tartanak :)

50 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr831439370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tejfölösmazsola 2009.10.26. 08:24:32

annyira nem lett rossz a videó, de sokkal több mindent be lehet mutatni rólla, maximum kibővíted +1 videóval. szerintem az év egyik legbénább mmorpg-je. nagyobb szinten megcsinálod a questeket, és örülsz ha a szint negyede megvan vele, utánna órák hosszat ölöd az állatokat hogy fejlődj. ha mmorpg-t akartok, töltsétek le a WOW-ot, rengeteg ingyen szervere van, az egyik legismertebb a tauri.
( nincsen elsőzés muhaha )

Deddj. 2009.10.26. 08:39:09

@tejfölösmazsola: Szerintem is nagyon szar. Kapunk küldetéseket, de azok is 2 nap múlva szarok, mert ugyan azok: ölj meg 10 állatot vagy menj el ide és neki ölj meg 10 állatot. Nagyon unalmas.

bander95 2009.10.26. 08:53:40

ezt én is be akartam volna mutatni

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.10.26. 09:04:57

@bander95: Attól még te is nyugodtan bemutathatod :)

Kull92 · http://freewarejatekok.blog.hu 2009.10.26. 09:05:34

Én el voltam vele egy darabig, de elég hamar meguntam.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.10.26. 09:06:46

oahh...A kocka unoka tesóm állandóan ezt tolja,[kb. napi 6 órán át] annyira idegesít..Kipróbáltam, [én amúgy is FPS hív vok..] sztem szar...Ízlések és pofonok, nekem nagyon nem tetszett. Maga a videó sztem jó lett, voltak benne kicsit unalmas részek, de attól még jó..
3/5
Mo$qUiTo

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.10.26. 09:19:40

@Mo$qUiTo: Hmmm, személy szerint nem szoktam ilyen tipusú játékokkal játszani. A videóból ráadásul nekem az derült ki, hogy ez nem vmi jó játék.

Hoel 2009.10.26. 09:21:50

emlékszem, amikor még Metin2 függő voltam. de most már gyűlölöm.

Hoel 2009.10.26. 09:32:29

mi derülhetne ki a videóból? hisz az egész játéknak semmi értelme. még története sincs.

bander95 2009.10.26. 09:43:59

amúgy meg énnekem ez a játék 1 hétig tartott xD

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.26. 11:19:16

nos a videó nekem bejött...bár pár dologgal nem értek veled egyett :)

Én 6 évig jáccottam MMORPG-kkel (Muonline, Cabal, PerfectOnline stb...) és hát kipróbáltam ezt a "Híres" Metint is...hát nekem az a véleményem hogy egy eléggé elb*szarintott egy játék. A grafikával nincs gondom, de a játékmenet, irányítás, zene, hangok az valami borzalom...+ még a többi játékos akora egy bunkó paraszt hogy elképesztő. Ha nem vagy minimum 50 lvl-es akkor hozzád se szólnak. A játékmenetet annyira elrontotta ezek a monoton küldetések, 1 órán keresztül tartó járkálások a-ból, b pontba, ezek a gagyi zenék és hangok...annyira reklámozzák ezt mint az állat...láttam én már Youtube-on, Indavideón, torrent oldalon, blogon, és még sorolhatnám...de közbe rájöttem mért reklámozzák...mert egyszerűen nem haladja meg azt a játékos populációt ami pl egy Cabal-ban vagy netán egy Muonline-ben van.

Én nekem megvan a tapasztalatom, de persze lehet velem vitázni...

Ha igazi, pörgős, izgalomdús, állat MMORPG-t akartok akkor szívből ajánlom nektek a MuOnline-t (többé kevésbé jó társaság, jó karakterek, segítőkéz vezetők), vagy a Cabalonline-t (gyönyörű grafika, gyögyörű skillek, gyönyörű karakterkidolgozások, segítőkéz játékosok és vezetők)

Ennyit akartam...
Köszönöm: Borsesz

McKenny 2009.10.26. 11:37:08

@tejfölösmazsola:
A Tört szerver már rossz a wow-ban. Az már nem wow, hanem egy különféle szaros mod. Ingyen mit kapsz? Bugokat, hibás emu-t, öntelt gm-eket. Azért a havi 3500 ft-ért - ami valljuk be lófütty - kapod a frissítéseket, a segítséget, a GM-eket, az ezernyi eventet, stb.

2009.10.26. 11:45:13

jaj de sokat játszottam ezzel a játékkal volt egy sura karakterem ami 21-es szintű volt de sajnos ellopták:( és a kovácsnál én egyszer akkorát szívtam volt 1 db kardom gondoltam fejlesztek rajta kb 100000 jangot fizettem és elrontotta de nem volt másik kardom (és semmilyen fegyverem)

Bugport 2009.10.26. 12:16:58

Jó vidi.:D
Apropó neked milyen géped van mert láttam az Assasin's creed-es vididet és az akadás nélkül elment?

Oddye 2009.10.26. 13:41:16

A Metin az élet egy ojan szutyka melyet a sátán küldött e világra hogy a fizetni nemképes WoW kockákat lekösse.
Hát, neméppenjöt össze:D
És csatlakozom Borsesz hez azzalkapcsolatban hogy MUonline ozzatok.
A világ legjobb MMORPGje:D

Oddye 2009.10.26. 13:42:14

A videó am jólett grat(bocs a duplapostért)

kukachun 2009.10.26. 14:33:44

hát mit ne mondjak...
unokaöcsém aki 8 éves az többet mond el erröl a játékról mint te.......
nem azt mondom hogy szar lett,nem lett az csak hát többet is el lehetett volna mondani róla....
amugy te se lehet 14 éves....az alatt lehetsz sztem..

pmate95 2009.10.26. 16:11:29

Láttam már jobb videot is. Pár ötlet
1, kezd a játékot az elejéről
2, mond el a lényeget
Én is fent vagyok metinen sőt 16 os szintű vagyok.

DarthWhite 2009.10.26. 17:24:42

@Borsesz:
Fúú én anno mennyit CABAL-oztam :D

Ekibit 2009.10.26. 17:44:35

@McKenny: Én találtam egy jó tört szervert ami viszonylag bugmentes és a karaktetek meg az admin is kedves. Itt a veboldala: nightmarewow.hu/

McKenny 2009.10.26. 18:03:48

@Ekibit:
1, Ne itt reklázmozz.
2, Nics olyan, hogy bugmentes. Eredetin is vannak még bugok. "Viszonylag" bugmentes - Ez az eredeti.
Szar, Bugos - Ez a tört.
Az már orbitális bug, ha egy talent hibás. De egy tört szerveren milliónyi bug van.
Vagyis bukta.. Csak nem ismeritek annyira az eredeti wow-ot, hogy tudjátok mi bug azon a szerón, és mi nem.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.10.26. 20:27:00

@Borsesz: A Diablo II a legjobb :) Nem ingyenes, de megvan eredetiben, és én már lassan 5 éve elszórakázoma Battle.net-en kisebb-nagyobb kihagyásokkal.
@kukachun: 13 éves LuckeY.
@Othala: Ezentúl minden videóhoz kapunk tőled értékelést? Hogyha már Lalee moste gy ideig szünetel? Mert ha igen, lehet összedobok egy videót csak azért, hogy értékelhesd :D

RolandD 2009.10.27. 08:50:27

Sziasztok ha valakinek kell egy jó kis profil szóljon. Van 1 20-as 1 21-es 1 32-es 1 34-es karakterem én már nem játszo velle akinek kell irjon az emailomra: viszingerke11@gmail.com

Csibgangsta 2009.10.27. 10:08:57

Video aránylag jó 7/10 én nemszeretem az olyan bemutatókat amiben kizárólag multiplayer játék van bemutatva.

Ill: Ez tényleg nem mondható mmorpg nek vagy legalábbis a játék színvonala a béka feneke alattvan.

tejfölösmazsola 2009.10.27. 14:42:26

nos, én egy szóval sem mondtam hogy jó a tört szerver, csak hogy aki ingyenes mmo-t akar, azért az jobb.+ cabal fannok haverjaim ^^. bár az is lehet unalmas, de lehet hogy a réseket kipótolja a gyönyörű grafika, és a skillek.ezzel a muonline-al meggyűztetek, rá fogok keresni ;) ( cabalban is ugyan ez megy: menj ide, menj oda, ölj meg 50-60db szörnyet, aztán ha kifogytál a questből, akkor jöhet a szörny darabolás órákon át [ nem fikáztam, én is nagyon szeretem, csak egy megjegyzés volt akik még ne ismernék ] )

N.Heidfeld 2009.10.27. 17:15:39

pár szót mondok erről a játékról:borzalmas szörnyű ne játsszátok. Szeny én is már rengeteg mmorpg-t játszottam és szeretem pl. muonline,wow,stb. a wow pedig nincs annyi bug de ha te olyan vagy hogy mindenáron azt keresed akkor hagyjuk..meg ekkora világot egybetartani és azé vannak a patch-ek.. a legjobb mmorpg mostanság a Runes of Magic kinehagyjátok ez a legjobb fél év alatt 2millió játékos azé látszik milyen jó:)

mate211 2009.10.28. 07:20:19

Ezt a játékot én is kipróbáltam,valahogy nem fogott meg...A WOW-ot is kipróbáltam már trialban, az sem jött be. Egyedül a Silkroaddal voltam el, jó 2 évig, de meguntam a botokat, laggot, h nem tudok belépni, hogy ha valaki rendesen akar játszan az elsők között akor az 8000 ft havonta. Nah mindegy most már nincs időm semmilyen mmora:)

Mr.Bean 2009.10.28. 13:41:37

Othala,hidd el semmit nem vesztettel azzal h nem ismered ezt a jatekot:))
1 szoban tudnam csak igazan jellemezni:
SZUTYOK CSUPA NAGY BETUVEL!!!!

Balintkaa 2009.10.28. 18:29:22

bazzz xD én kurva nagy kocka vok :D Draco-n pirosaknál 33 as ninja xD pegán 19 es ninja xD altairon 20 as BMsura :D aquilán: no comment ...
xD

Balintkaa 2009.10.28. 18:35:44

am kurva nagy hülyeséget mondtál :/ mert a fegyverkereskedőnél nem lehet minden fegyvert megvásárolni pl fms-t rib-et széleskardot nem kapsz

Balintkaa 2009.10.28. 18:36:39

@Gucs: jajj gucs xD nézni télleg szar ! xD de jáccani sokkal jobb :P

eddyvaok 2009.10.28. 19:02:50

Na kezdjuk Metin:SZAR 1 napig jacotam vele teljesen meguntam az eletem.
MuOnline:Cool azt nagyon szeretem meg most is fent van valahol a gepemen.
Cabal:Az meg mi?De ha enyire dicserik ki fogom probalni.

Es az en kedvencem a Perfect world Tobb mint 8 millio regszitralt jatekos az internationalon+ a tort szerverek ingyenes Szep grafika jol 100%osan tetsreszabhatok a karakterek igen kedves gm-ek jo segitokesz tarsasag (tobsege az)A pvp is nagyon jo sztem.Probaljatok ki a gepigenye sem veszes szal nagyon jo!

Navajonki 2009.10.28. 22:45:53

kb 1 percet néztem meg a videóból, no nem mert szar lenne, de sztem egy mmorpg-t nem lehet rendesen bemutatni (1 videóban legalábbis semmiképp)
Másfelől volt szerencsém ehhez a metin 2-höz, és egyszerűen rohadtszar. tele van bugokkal, a zenék egyszerűen borzalmasak, valamint a játékról a hivatalos oldalán semmi mást nem kapunk, mint parasztvakító reklámdumát, semmi olyat ami segíthet is a játékban. a képességkönyveket csak naponta 1x olvashatjuk, így egy képesség kifejlesztése fél évig is eltarthat!
namármost, én egy mmorpg-ben szeretem azt, ha kifizetődő a rutin. ergo ha vki 5 éve tol egy játékot akkorő akár napok alatt képes felfejlődni egy karival, de ezt ez a könyves szarság totál ellehetetleníti!
Ha jó mmorpg-t akartok, akkor biza beszoptátok, mert olyan perpill nem létezik (talán az Aion)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.28. 23:13:52

@Dick Assman 25: hát végülis igazat adok neked mert semelyik MMO sem maga a tökély. Én nem játszottam az Aion-nel (még nem volt szerencsém) de azért én is ajánlhatok pár MMO-t.
Mindegyikben van valami hiba: vagy a grafika, vagy a skillrendszer, vagy a társaság, vagy netán az adminok azok, akik elszarják a játékot. Én már 5-6 MMO-n vagyok túl és mindegyikben volt valami nem tetsző.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.28. 23:19:39

@eddyvaok: A Muonline-t azért hagytam abba mert egyszerűen annyira szar a magyar szerver hogy az elképesztő...A játékosok akkora egy analfabéta társaság hogy az hihetetlen. Az adminok meg akkora tapló bagázs mint az állat.

A Cabal online pár évvel ezelőtt lett ingyenes. Nekem eddig az tetszett a legjobban és hogy mért is? A karakterek kidolgozása, a skillek, és a küldetések olyan de olyan jól meg van csinálva hogy az hihetetlen. A grafika meg valami lenyűgöző...Egyetlen egy dolog miatt hagytam abba...az pedig az idő, mivel rengeteget kell foglalkoznod a karaktereddel, ha azt akarod hogy te legyél a király.

A PerfectWorld nekem is tetszett. Tényleg jók a karakterek meg minden de nekem csak egy nem tetszett...
Az a sok mászkálás volt. Elképzelhető az is hogy hozzá voltam szokva ezekhez az egyszerű MMO-khoz de nekem egyáltalán nem jött be...de ettől függetlenül szerintem is jó játék.

Navajonki 2009.10.28. 23:47:00

@Borsesz: Nos, nekem a Cabal meg pont az amibe inkább bele se kezdek.
Én jobban szeretem a hagyományos kardozós, mágiás stílust, mint a Cabal öhm... erősen futurisztikus stílusát.
Amúgy azért sincs tökéletesn MMO, mert hát kinke mi a tökéletes?
Nekem pl egy olyan MMO jön be, amiben nincsen kismillió skillje egy karinak, az irányítás sokkal interaktívabb, tehát nem iylen "kattintok azt odamegy és öl" hanem mint egy rendes játékban, minden mozdulatát mi határozzuk meg.
A harcrendszert is sokkal érdekesebbé téve, 2 féle alap támadás, és védekezés, így a játékban szerepet játszana az ügyesség -> kevésbé monoton.
valamint rengeteg érdekes ötlettel lehet még a játékot izgalmasabbá tenni. Pl. a szörnyek éjszaka (mm a játékban) átváltoznak, és külső-belső tulajdonságaik megváltoznak, pl. fényre érzékenyek lesznek, erősebbé válnak, ám megölésükért jobb xp/drop jár (ez mondjuk beleillene egy oylan történetbe, hogy egy Gonosz erő uralma alá hajtotta a Birodalmat, az eddig békés élőlények megvadulnak stb.)
Ez persze egy őrült agyszülemény, de a lényeg így is megvan. Jó ötletek kellenek.

eddyvaok 2009.10.29. 17:34:28

@Borsesz: utananeztem a Cabalnak az huuu nagyo jo ki fogom problani meg holnap elkepeszte menyire teszik remelem nem fogok benne csalodni :D

lanko 2009.10.31. 11:23:31

Halló Kine van egy felesleges karija a metinbe
?? ellopták az enyémet léci agyatok ha van email cimem lankovics.imre@freemail.hu

Mr.Bean 2009.10.31. 11:31:40

@lanko: nekem van 1 36-os testi kuzdelem harcos (Istenem 7500 perc az eletembol:((() de szerintem mar unokatestverem kifosztotta vagy elloptak,ha meg akarod nezni akkor szolj es adom a kododt meg a felhasznalot.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.10.31. 14:01:35

@Mr.Bean: Más is lefoglalhatja a karidat? :D adok cserébe beloadra egy meghívót, na? :D

tejfölösmazsola 2009.11.01. 07:32:32

persze hogy nincsen tökéletes mmo, de kinek mi tetszik. ha valakinek a grafika, mint pl borsesz,dick meg inkább az ügyeségget szereti. ha már dick, ajánlom haverokkal üljetek össze. és M.A.G.U.S-ozzatok ;)ha nem tudnád miaz leírom :) nekem pl azok tetszenek, amelyekben kifogyhatatlan, és változatos a quest arzenál:) egy kivétel, a ragnarok online, bár a full reset elég nagy szivatás. játszol 3 évig, van egy csomó erős karaktered, és hirtelen törlik mindenkinek :S bár ez szerverfüggő.

XrueL 2009.11.03. 20:32:28

én eddig csak 1 MMO val toltam az is a silkroad volt egy ideig fizettem érte elis értem a 100 at de utána meguntam chargeback
pénz vissza és folytattam a régi Guild Wars ot ami egy CORPG

kissodre 2009.11.04. 20:22:17

Nem mutatad be rosszul a vidit de a metin 2 sosem tetsze számomra nem kidolgozot game ez olyan ölj ölj ölj mmorpg de vann penne pár dolog horgászás meg a bányászat de csak eza 2 dolog .Én Silkroadozom az egy kurva jo mmorpg de koömolyan rohadt soka skill benne kiválo grafika a világ topp 10 free mmorpg listájában is benne van 2 fajta világ Európa és Kina de majd lesz uj (Iszlám) 35 kaszt 200 ,200 skill és nem viccelek ,és itt nem 4 szero van minta metin 2-ben hanem 35 ami 3500 slotos és midig szinte telivan:D

lanko 2009.11.10. 12:31:53

@Mr.Bean: Ott van az email ccímem el kültheted rá

andrás6 2009.11.16. 20:28:21

Azt utálom az ilyen neten reklámozott játékkokba hogy ez van kiirva:JÁTSZ INGYEN
Na én hülye regisztrálni akartam kaptam emailt hogy játszhatok HA ELŐFIZETEK ki akartam lépni és. 1 HÉTRE LEFAGYOTT A GÉPEM

#Crytek# 2009.11.16. 21:04:50

@andrás6: ????????:D nem is kell fizetni itt
süti beállítások módosítása