Akik videókat küldtek be...

Senshi Inoue - Left 4 Dead 2 demo bemutató (2)

2009.11.08. 11:11

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr431508684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.11.08. 11:47:12

Nagyon jó kis videó volt de kár, hogy már kinn van a demó és már 40-szer kivittem. A másik meg hogy összevághattad volna úgy hogy pl.: amikor a csőbombáról beszélsz akkor lehessen látni hogy milyet robban a csőbomba.

boca12 2009.11.08. 12:12:20

majd mutasátok már be az ausztrál gyerek verziót XD

reconka (törölt) 2009.11.08. 12:14:55

videó nagyon jó..
De, legközelebb jobb lenne egy összehasonlítás szerintem pl killing floor-al.

Most kicsit savanyúan azt mondhatnám.. jó jó l4d 2 sok új fegyvert hozott de kf-ban már alapból elérhető töb tíz különböző fegyver, legyen az rakétavetőtől a balátig, a láncfűrésztől kezdve a dupla csövű sörétes puskáig...

szóval szerintem ez egy kihagyhatatlan alkalom, hogy összehasonlítsd a két játékot..

Sok sikert és további sok sok ilyen videót kívánok.

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.11.08. 20:36:13

Imádom az ilyen agyatlan HENETŐS játékokat de nem tom mért soha nem f4d-ezted dee egyre inkább az az érzésem hogy be kéne szerezni ....

Deddj. 2009.11.08. 20:39:36

Nagyon jó videó! Én eddig nem játszottam a 1-es résszel és gondoltam a 2-sel se fogok mert annyira nem tetszett, de mikor megnéztem ezt a vidit akkor nagyon megtetszett és azonnal tölteni kezdtem a demót. Kösz hogy megmutattad ezt a játékot és már várom, hogy mikor jelenik meg.

Deddj. 2009.11.08. 20:41:25

@ROw2: egyszerre írtuk a kommentet és mind a ketten azt mondtuk, hogy nem játszottunk vele, de már ki kéne próbálni. milyen véletlen egybeesés XD

Deddj. 2009.11.08. 20:42:04

majdnem egyszerre 3 perc késéssel írtam. sorry

Senshi Inoue 2009.11.08. 21:01:39

@badfear:
Na igen,ez a két videóm,már több,mint egy hete kint volt YouTube-on és későn került ki ide.Nagyon későn.

@reconka:
Ki beszél itt a Killing Floor-ról?
Én kipróbáltam azt a játékot is,de én inkább a Gears of War 2 horda módjával tudnám összehasonlítani,nem a Left 4 Dead-el.
Őszintén szólva,nem akarom ezt a két játékot összehasonlítani,hiába is vannak enyhe hasonlóságok.

Senshi Inoue 2009.11.08. 23:19:08

@reconka:
Nem egészen értem a két játék közti összehasonlítási alapot.
Játszottam én sok menetet a Killing Floor-al.
Jön a horda,ölünk,elfogynak,megyünk a kereskedőhöz,felcuccolunk,jön a horda,ölünk,fejlődik az adott perkünk,egészen ez megy,míg el nem jutunk a Patriarch (remélem jól írtam le a nevét) nevezető boss-hoz,aki jobb esetben nem rúgja szét a seggünket.
Inkább hasonlítanám a játékot a horda miatt a Gears of War 2 horda módjához,a perk és fejlődésrendszere miatt a Call of Duty játékok multiplayeréhez,a játékon belüli vásárlás miatt pedig a Counter-Strike -hoz.
De pont nem a Left 4 Dead 2-höz.Igaz,karrakterek szempontjából van egy-két hasonlóság,két szörny kísértetiesen hasonlít a Left 4 Dead-ben látottakra (itt a Boomer és a Hunter hasonmást értem).De ennyi.Fegyverekből meg minden ilyen trancsírozós játékban van dögivel.

@badfear:
Te meg ne csak magadra gondolj. :)
Igaz,jobban összevághattam volna a jeleneteket,ebben egyetértek.De lehet,hogy más nem is tudta még csak kipróbálni sem a demót,nemhogy 40-szer vagy többször kijátszani.
A bemutató többi része már kész van,a blogunkon meg tudod tekinteni,ide a Juniorra később fog kikerülni.

Xelos9 2009.11.10. 00:35:59

Senshi Inoue ha gondlod megmutathatom a versuse módját is a L4D2 nek mer ismerem a módját hogyan kell és arol is lehetne bemutatót ^^ és ismerek embereket akik jönének ha érdekel steamen vegyél fel: FistofHonor (ha 2 szer irtam ide sorry de nem láttom )

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2009.11.10. 12:27:25

Én előrerendeltem és tetszik. :) Úgy mint az első része is.
süti beállítások módosítása