Akik videókat küldtek be...

GAM kritika Star Wars The Clone Wars RH 1.rész

2009.11.13. 12:54

Minden videó köszönéssel kezdődik. Plz ezt legközelebb pótolni! A hangod unottnak tűnik, mintha nem igazán érdekelne téged az egész. Én csak a Star Wars filmeket láttam, a játékokról meg egyébről nem tudok véleményt mondani. Az egyik SW fan ismerősöm szintén megnézte ezt a videót, és fogta bizony a fejét, mert szerinte sok mindent helytelenül mondtál. Ismétlem, én nem vagyok ezzel kapcsolatban képben, úgyhogy csak annyit tudok mondani, hogy picit jobban nézz utána.

Ami a technikai dolgokat illeti: Sokszor hallani, hogy nem egyszerre vetted fel a szinkront. Ezzel alapjában véve nincs gond, viszont arra figyelj, hogy ne lehessen hallani a váltást. Ezt vágóprogramban megteheted úgy, hogy a halkabb hangsáv hangerejét feljebbnyomod.

Az ellenfelek nem is szörnyek, nem is robotok, hanem droidok :)

A bemutató összességében nem volt rossz, talán kicsit az "engem ez nemizgat" hangnemen kéne  változtatni :)

Értékelés: 7/10

Othala

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr701474070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrás6 2009.11.13. 15:51:35

elég egyhangu az elején a mikrofon hangereje változik.bemutathattál volna több pályát is.meg aki nem ismeri a sorozatot annak sztorit és szereplőket bemutathattál volna.de azért első videonak nem rossz

andrás6 2009.11.13. 15:52:39

...bemutathattad...bocs

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.13. 15:57:58

Én nagy Star Wars fan vagyok (mármint a filmek). Az SW játékokat is bírom. Aztán megjelent ugye az animációs film amit jó rajongó lévén megnéztem. Nem volt rossz. Majd jött az animációs sorozta ami tűrhető. A játékot viszont nem próbáltam ki. Egyébként nem lehetsz valami nagy fan, mert a droidokat Robotnak nevezed. XD
A lényeg, hogy nem rossz video, csak egy kicsit halk.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.13. 17:34:59

Látszik, hogy halvány lila fingod nincs a Star-Wars világáról, és ez meg is pecsételi a videódat :S Én ezért is mutatok csak olyan játékokat be amikhez értek... Egyébként maga a videó nem lett annyira rossz, de nagyon látszott, hogy semmi közöd nincs a Star-Wars-hoz...
@andrás6: Hogy árulta volna el a szorit amikor maga sem tudja? xD meg még volt egy, de arra már nem emlékszek...

Ja és voltak nagyon furcsa kiejtési problémák... kópé xD

$a$ koma 2009.11.13. 17:43:59

Hát a semmitmondó a címhez elég nagy cink,mert nem az a játék neve hogy Zlburg:D Am tényleg kicsit unalmas a bemutató meg pl nem lett volna rossz az elejétől kezdve ahogy mondták,sőt elég sztem egyszer elmagyarázni az egeres irányítás részét h nem arra vezet rá a játék.A robotos baki is poén ahogy előttem mondták xD. Másrészt meg lehet én vagyok hülye sőt biztos de a zenés rész a közepén sztem nem volt vmi humoros:S De ezeket leszámítva nem gázos,csak még a hanghibát orvosold,az nem nehéz és nem olyan nagy gond.Meg valahogy még vigyél bele sztem kis életet. A játék maga meg igazából csak sztori miatt jó sztem,a nagyrésze játékélményileg meg egy "b" kategóriás Lego Star Wars klón.

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2009.11.13. 18:37:04

Szerintem jó kis videó. Igaz a coop-ot valamiért kópénak mondtad, feltehetőleg hülyéskedésből... a Force Unleashed-et pedig forsz ánlízsdnek ejtjük. :D

And1. 2009.11.13. 20:14:02

Ne huzzátok fel magatokat ez első videó és első videóhoz képest lég jó lett bár tényleg utána nézhettél volna a storynak.Remélem ezekből tanulsz és megfogadod a tanácsainkat és fejlődni fogsz.....
Üdv: And1 ( GG Team )

SuperGT 2009.11.13. 20:28:33

amúgy nekem is megvan a játék . látszott hogy most viszed végig elsőre . egyébként mi volt az a menüs rész? nem is mutattad be a menüt csak "nézzétek ez a menü" és le is zártad. és az ugrálós részek . a beomlott folyosón akarsz végig menni? vagy mi ? ha már jedi-vel vagy használd ki a lehetőségeket!

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.11.13. 22:17:53

Köhm...egy újabb SW kocka sirám...

lézerkard? Az mi a szent szar?

Lightsabre az eredeti.
Light = fény
Sabre = szablya

lightasbre = fényszablya (de a fénykard is elmegy elvégre nem ívelt a "penge").

A többit már mondták.

Hikoro 2009.11.13. 22:25:17

@Gucs: Tudtam hogy felfog tünni ez vkinek. :)
De te szoktál köszönni,mikor kommentet írsz,az ugyan úgy más embereket is érint.

Hikoro 2009.11.13. 22:43:58

Am. most végig néztem a vidit,s nekem bejött.nagy forma vagy te hallod.. :D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.14. 00:51:29

@Wolfgang Shärfke: Tudod, a kedves magyar fordító legények, "Lézer Kardnak" nevezték el (először) és így "ivódott" be a köztudatba, aztán a hibájukból okulva később nevezték már "fénykardnak" is :) De az "eredeti" fordítás szerint valóban "fényszablya" lenne a neve, de ez ebben a formában (magyarul) eléggé komikusan hangzik (szerintem)...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.14. 00:52:09

Szóval ebbe szerintem nem érdemes belekötni, mivel mind a filmben mind a könyvekben nevezték "lézer kard"-nak is :)

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2009.11.14. 09:39:24

@Wolfgang Shärfke: MI A FAKK AZ HOGY "LIGHTSABRE" ? Az LIGHTSABER te gyökér xD Előbb tanulj meg angolul aztán fikázz az ilyen apróságokat egy videóban...

Mellesleg- bár már előttem is írták - még maga Yoda is azt mondja a SW2-ben, hogy "Lássuk, hogy bánsz a lézerkarddal, Dooku..."

Ennyit erről.

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.11.15. 04:24:34

@DarkPrince07: Gyökér ám az a jó édes anyád amelyik a világra szart egy ekkora mócsingot mint te vagy édes fiam. Hülye kis fasszopó vagy. Ha tudnál angolul akkor tudnád, hogy írják az angolok sabre és saber formában is. Azaz mindkét leírás helyes. Az meg, hogy mit mond a magyar Yoda azt magasról leszarom, ugyanis a film eredetileg angol. Szóval húzzál vissza a tetves anyádba, és kussoljál paraszt.

@Atilye: Nos igen, ezért is írtam, hogy hülyeség magyarul szablyának hívni hisz totál egyenes, ebből kifolyólag meg kard. Csak azt nem értem Lucas miért nevezte szablyának, szerintem a lightsword nem hangzik bután.

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2009.11.15. 10:09:24

@Wolfgang Shärfke: Tudod mit? Kurva anyád. Ne parasztozzál le bazdmeg. Csak fikázni tudsz, de csinálj te jobb videót köcsög. Attól még, hogy hőbörögsz nekem van igazam. Fénykard mi? kurvajól hangzik...

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2009.11.15. 10:10:27

Utálom az ilyen rohadt mocskosszájú geciket mint te. tűnjetek el mind!!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.15. 12:51:12

@DarkPrince07: @Wolfgang Shärfke: Most szerintem mind a ketten balfaszok vagytok xD Nem kell veszekedni, főleg nem ilyen szarságokon... Amúgy valóban lehet nevezni fénykardnak, lézerkardnak, fényszablyának. Mindenki, úgy nevezi, ahogy neki tetszik. Szabad országban élünk (khmmmmmm)

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.11.15. 12:59:57

@Wolfgang Shärfke: Megfigyeltem, hogy te az ilyen kis szarságokon akadsz ki. Van valami kis bolha és akkora elefántot csinálsz belőle, hogy egyszerre 6 ember szemét szúrja ki. És nem először látom, hogy ilyeneken akadsz ki. Azon gondolkodj inkább melyik volt előbb: a tyúk vagy a tojás. És ezzel is anyázzál le valakit mert neked úgy esik jól. Nem?

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.11.15. 15:16:00

Lézerkard, fénykard. Ez a két megnevezése van a Lightsabernek. Aztán pedig, ha jól tudom a játék a 1. és a 2. évad közt játszódik.
Nem kötődnek a részek... Néhány rész azért igen, viszont a nagy része külön álló rész.
De igazából még "azok is" kötődnek, mivel a Klón Háborút egyes mozzanatait meséli el.
Néha egész érdekes dolgokba kötsz bele.
A Force Unleashed c. játékhoz nem hasonlítanám, mivel más a fejlesztő csapat.
Hülye csaj segítő.... Ezt nem szeretem az ilyen bemutatókban. Nincsenek tisztában néhány SW dologgal és ez engem pl. személy szerint bánt. Nézzen utána legalább egy picit.
Ugrálás: ezzel mi a baj? Vannak olyan játékok,a hol sok ugrálós/ügyességi rész van, még is jó játék.
Zenés rész: fölösleges volt.
Nem volt rossz, de azért volt néhány hiba.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.15. 15:37:22

A sorozatot imádom! De ez a játék egy szar...

Malackutya 2009.11.17. 19:32:21

Bírom a beszéd stílusod :D Tetszik hogy lazára veszed,és kimondod azt amire gondolsz nem finomkodsz. Kicsit unott a hangod,de ez pont illik is ide. Szerintem folytasd így ahogy eddig. Ad a lazaságod egy különleges hangulatot a videónak.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.11.18. 14:35:23

@DarkPrince07: Mi a franc ez??? Kérlek válogasd meg a szavaid és ne szidj mást. Egyáltalán nincs igazad. Vagy maradj csöndben, vagy pedig szépen írd le, mivel nem értesz egyet. Meg persze egyáltalán nem te szabod meg, hogy ki tűnjön el innen.

@Wolfgang Shärfke: Ugyanez vonatkozik rád is. Ha már vki elkezd szidni, akkor ne beszélj vissza, főleg ne ilyen módon. Bőven elég megkérni rá, hogy hogyja abba. Különben is, ha nem tenné, akkor rápirítok én!

@Malackutya: LOL! Nekem pont ez a hangnem nem jött be XD!

Malackutya 2009.11.18. 15:38:15

@Othala: Nekem nagyon,vicces :D És nem görcsöl azon hogy most megfeleljen másoknak,sem azon hogy most milyen hangnemben beszél,és ezért laza ez a videó :D Remélem látok még tőle több videót is :D

Petya21 2009.11.20. 20:11:39

Ezzel a lazasággal kapcsolatban az a véleményem, hogy már foglalt, a nemtörődömség teljesen elveszi a hallgató érdeklődését, az angol kiejtés pedig elborzasztja az olyat, aki legalább egy kis reményt keresne a video élvezhetőségében, dehát éppen ezért junior az illető, hogy ezeken javítson...
Jól tudom milyen a videok fejlődési rendszere, nem tudom hanyadik ez nálad, viszont abban biztos vagyok, hogy a saját hibáidat te is fölfedezed, és az elkövetkezőkben azon leszel, hogy kiküszöböld őket, és formálisan még inkább komplexé tedd az összehatást...

BiTurok 2009.12.03. 11:41:04

Nekem az nem tetszett, hogy semmit mondó név.
Szerintem meg pont az, hogy nagyon is elmond "mindent"

@DarkPrince07 [] @Wolfgang Shärfke: Most nagyobbnak érzitek magatokat? Azon veszekedni, hogy mi a magyar fordítás pfff...
süti beállítások módosítása