Akik videókat küldtek be...

Play ON - luckeY : NFS: Undercover

2009.11.22. 20:47

Az introban felcsendülő Skillet miatt már kapsz egy piros pontot :) 
A videó elején az a rész felolvasósra sikerült. Semmi baj azzal, hogy bevezetőnek egy jobban megfogalmazott, átgondoltabb szöveget mondasz, csak arra ügyelj, hogy ne ilyen felolvasósnak tűnjön. Ezek után a videó egész jó, viszont az utolsó rész nekem kicsit kaotikus volt, nem nagyon értettem, mi történik. Az értékelésnél jó ötlet a medve, tényleg, csak inkább mélyíts a hangján ne vékonyíts, mert a végefelé már kaszabolja az ember idegszálait :)

Értékelés:  3,5  /  5
-=LaLee=-

Edit by Othala: Jajj, azt elfelejtettem mondani, hogy a Play-On oldal tagfelvételt tart. Lessetek fel ide.

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr211510015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ryder62 2009.11.22. 21:28:37

"...új, nagyon jó, need for speed lett..."
Érdekes hogy így látod. Ez a játék nagy port kavart mert mind a sajtó mind a játékos társadalom fikázta ezt a játéknak nevezett valamit. Undorító grafika, sz*r irányíthatóság (sínautó ever), idegesítő játékmenet. Ha egy 500 ft-os kukorica pehely mellé adták volna mint ajándék akkor elmenne, de hogy ezért pénzt is kérnek... Pff.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.11.22. 21:49:04

sose értettem mi ez mostanában ez a duma: "átment a vizsgán"...WTF? Külön nagy játékcégek kijelöltek embereket hogy vizsgáztassák le a játékokat több szempont alapján???
Haggyuk már ezeket a hülyeségeket...

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.11.22. 22:40:58

Grat jó videó lett.
A videó alapján nem lehet valami jó játék,mondjuk én csak egy NFS-el játszottam
a Porsche 2000-el.

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.11.22. 22:42:45

Hány éves vagy? 12?
Szerintem előbb tanulj meg beszélni, a szókincsed növeld meg 500 szóról úgy 5000-re aztán utána talán Te is átmész a vizsgán.

Pfff...

OldHerold 2009.11.23. 09:25:40

ha a hang kap tizet, és a játékélmény 6-ot akkor ezt a két tényezőt nemlehet összehasonlitani...

jó hang + szar játék = szar
rossz hang + jó játék = jó

amúgy igazábol ennek a játékélménye ugy 2-3 a tízböl, mert értelmetlen a sztori, és az eredeti szállal nem függenek össze a küldetések.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.11.23. 10:10:48

Fiatal vagy és valószínű nem játszottál a régi NFSekkel és nincs viszonyítási alapod, a Történetről egy szót sem szóltál pedig az is elég egyszerű. Ahogy hallom nem kellett nagyon vékonyítani a medve hangját ;)

assassinscreed 2009.11.23. 13:52:31

bocsi nem azért mondom amikor ,,PUNCI" beszélt akk az te voltál mert amikor el kezte mondani a grafikát szó szerint ezt monta én már mondtam a grafikáról úgyhogy nem szeretném annyira kibelezni

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.23. 13:58:19

Már bocs, de csak engem zavar, hogy a medve neve PUNCI? Nem az én is káromkodtam a videóimban néha, de szerintem azért van egy határ.

luckeY - Play ON (törölt) · http://www.play-on.blog.hu 2009.11.23. 14:25:37

@Rainse: azért szerintem a punci, nem káromkodás. Sőt.. inkább neked kéne mondani h hol a határ -.-

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.11.23. 14:50:14

@Rainse: @Play ON: de azért kicsit elgondolkodtató a neve...nem azt mondom hogy túlzás...csak elgondolkodtató...

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.11.23. 15:53:53

Háát...Szerintem a "PUNCI" nem valami jó név egy medvének :S De szerintem vehetjük káromkodásnak.De ez csak az én véleményem.

luckeY - Play ON (törölt) · http://www.play-on.blog.hu 2009.11.23. 17:18:40

@Rainse: te? nem.. :) te a mester vagy. csak annyi h a punci nem káromkodás :S

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.11.23. 18:55:39

@Wolfgang Shärfke: 13 éves, csak még nem mutál. Miért baj ez? -.- És elég legyen ez, hogy káromkodás, vagy nem. Végülis nem azt mondja, hogy "A k***a anyád!" Nem kéne ilyenekkel zaklatni az adminokat... Gondolom ők is kapnak e-mailt, hogy "Új komment érkezett ..... bejegyzésre" stb. Ja, és kösz LaLee a banda nevéért, nem jöttem volna rá, hogy az a Skillet. Nem is ismertem őket. ^^Kössz. Teljes szám: www.youtube.com/watch?v=gablEKsjlWg

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.23. 19:13:00

A baj tényleg ott kezdődik, hogy még nagyon gyerek hangod van, de ezt persze kinövöd!

De maga a bemutató is gyenge volt, pl. azt az általad leszinkronizált jelenetet simán kihagyhattad volna, mert különösebben nincs funkciója, csak formát ad a sztorinak, és érdekesebbé teszi azt! Viszont a sztoriról nem nagyon beszéltél, mondhatni semmit! Tehát az a videóbejátszás csak úgy "lógott a levegőben"!

És még valami: -=LaLee=- tévedett! Nem felolvasás-szaga van az intrónak, hanem az tényleg felolvasás! Egyértelmű...! Már meg ne haragudj, de egy 13 évesnek nincs ilyen szókészlete, hogy "kerekded" stb. valamint hallatszódik, ahogy vesszőknél hogy kihagsúlyozod azt! Sőt, ha ez nem elég, elég annyit beírni google-ba, hogy "kerekded menyecske" és rögtön az első linken megtalálni azt a mondatot, amiben a "kerekded menyecske" van! Gondolom a szöveg többi részét máshonnan szerezted... :S

Szóval egész jó, de még egy kis gyakorlást azért igényel! :)

jumarhit12 2009.11.23. 20:26:46

@Millenotti: szegényke ezt most megkapta

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.11.23. 20:56:01

@lifeguard: Igen, igazad van. Olykor fárasztó olvasni az értelmetlen veszekedéseket. Egyébként múltkor 5-6 napig nem néztem meg az emailjemet, és kb 300 email értesitőm jött erről az oldalról XD!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.24. 07:06:28

"PUNCI"? Nem tudom, hogy ez most poén akart lenni vagy mi a fakk? Mert ha az, akkot vagy én nem értem a viccet vagy valóban nincs semmi értelme... Az alapból is vékony hangodat rossz ötlet volt még jobban elvékonyítani (PUNCI). Baromira irritált a vidi elején a felolvasós rész, nem tudom mi ez a hülye szokás... A vidi egyébként nem lett rossz, de, hogy értékelést csinálj ahhoz szerintem túl keveset mutattál a játékból...

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.24. 10:05:59

@Atilye: Na végre valaki egyetért velem. XD

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.11.24. 17:15:17

@Rainse: Örüljél neki. Ja Othala! Majd' elfelejtettem, legyél szíves, és rakd ki a blogunkat a Libkblog-ba. Köszönöm szépen. ^^

Iggypoppp 2009.11.24. 17:41:27

Hát a vidi jolet viszont szerintem nem olyan jo ötlet h kapásbol inen kezditek az nfs bemutatását.Minimum Undergroundal kéne kezdenetek még ha bemutaták már akor is.Melesleg valaki nem akarja a prince of persiát is bemutatni?:D mind a 4 részét? mivel én gépem gyenge szivesen nézném másét:D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.11.24. 18:44:53

@Iggypoppp: én az egyet és a hármat tuti bemutatom :)
de a 2-őt meg a 4-et tuti nem fogom mert a 2-őt gyűlölöm...a 4 meg nem indul el...

Iggypoppp 2009.11.25. 17:48:55

A borsesz egyik kedvenc videosom vagy:D O gyerünk már a 4 nem muszáj de a 2 szerintem kihagyhatatlan darab:D Föleg hogy 2 befejezése van :D

kacumoto 2009.11.28. 21:36:04

Na hát körülbelül ezekre a véleményekre számítottam. Az a medve nagy port kavart. Szerintem is bizarr hogy PUNCI nevet adtál neki, bár én jót röhögtem rajta eleinte. Poénnak nagyjából elment, de ha legközelebb is ilyen fajta értékelés lesz, ne feszítsd túl a húrt.
Sok ember füle érzékeny a magas hangokra, úgyhogy a medve hangja legyen mélyebb ha lehet. Az intrónál a számat tátottam. Igazi mestermű tényleg. Ez volt a legerősebb oldala a videónak. A szinkronnal az egyik bajom az, hogy hiányos, kevés benne az infó a játékról. A másik meg az hogy néha abbahagytad a dumát. Egyébként majdnem jó lett volna. Szerintem ha ezeket figyelembe veszed akkor csillagos ötös lesz a szinkronod. További sok sikert!

Danessz 2009.11.29. 17:49:03

Pedig reméltem, hogy valaki végre megmondja a frankót. Ez egy rohadtszar játék! Csoda, hogy NFS-ek meri magát nevezni.
Grafika: 7-es, és akkor még kedves voltam
Irányíthatóság: 3-mas
Játékélmény: 2-es
Hang / Zene: 4-es

BiTurok 2009.12.03. 11:13:21

Nem tudom...Nekem 1 kicsit se jött be.
Rögtön az elején az a felolvasás.
He télleg lelesed egy honlapról h mit mondj a játékról, akkor legalább olvasd át párszor, h ne akadozz, úgyanis látom, olvasni sem tudsz rendesen.
Ez a játék a NFS sorozat egyik, ugymond "bukása" volt. Nagyon elbaltázták és az EA szívott is. De ha utánna néztél volna, tudtad volna.
Meg az a "punci"...nahh ott kész voltam xD
Nem értem az ilyen 10 éves gondolkodást, de ez nagyon nem volt egy...hogymondjam...jóhúzás

BiTurok 2009.12.03. 11:16:21

UI: Nagyon unalmas a videó... Főleg amikor a Porséval versenyeztél...Szétuntam magamat..Ez a videó max egy gameplay nek elmegy, de semmi több

BiTurok 2009.12.03. 11:21:08

UUI:(boccs ezt nem hagyhatom ki):

Mi az, hogy amikor "PUNCI" mesél a grafikáról akkor azt mondja h beszélt már róla.

Mikor is?:O Csakmert én a játék végén találkoztam Puncival, és nem beszélt semmit a grafikáról...Akkor ez, hogy is van????

BiTurok 2009.12.03. 11:21:57

******Boccs má teljesen hülye vagyok...Nem a játék, a videó végén :D:D

Daxard 2009.12.04. 17:38:10

Én csak annyit szólnék hozzád a Grafika miatt
,hogy csak azért rossz nálad vagy másnál mert nem elég jó a gépe hozzá. Élmény ha kormánnyal játszol az nagyon jó . Én Ps3-ra vettem meg és nagyon jó.

Daxard 2009.12.04. 17:40:04

Jah és Biturokkal egyet értek mindenben!
süti beállítások módosítása