Akik videókat küldtek be...

Pc Játékok Értékelése: Free Running (epizód 1)

2009.11.23. 20:40

Ez Medvebeni első videója. Pozitív jellegű értékelést várok tőletek, hogy megtudja, mit kell a jövőben kijavítania.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr991546733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.23. 22:18:33

Na, én értékellek először! :)

Első videónak kifejezetten jó (szerintem), a videó elején kicsit zavart voltál, de aztán azt kinőtted! :) Szerintem elég egyszer köszönni, bár inkább 2x, mint egyszer se! :) Mondhattál volna valamit a játékról, mert csak annyit mondtál, hogy kemény sport, aztán jöttek a trükkök! Dehogy az milyen trükk, arról fogalmunk sincs! :D Ahol valamit hibázol, ott inkább vedd fel újra, de egy baki az én szememben ront a videón! Ez vonatkozik szövegre és a játékra is! Részletekbe vedd fel, vágd össze, és ha hibás, vedd fel újra! És ami még nekem nagyon zavaró volt, és nem lehet kihagyni: ha folytatni akarod a videógyártást, vegyél egy új mikrofont! Ha jól gondolom, botmikrofonod van, amihez hol közelebb, hol távolabb ülsz, néha oldalbavágod, néha levered, és totál bezörög! Ezt nem szabad! Nagyon csúnya! A legjobb választás ehhez a "füles", vagyis a headset! Ez mindig egyenlő távolságra van a szádtól, és a hang mindig ugyan olyan marad!

Van mit javulni, de elsőre szép próbálkozást! :) Sok sikert! :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.11.23. 23:05:29

Csatlakozni tudok Millenotti-hoz...

-Máskor figyelj oda hogy miket veszel fel, mert az elején jó volt a hang...utánna halk...utánna hangos, utánna megint halk...és megint hangos...

-Hát remélem lesz még bemutatód mert csak a traning-ből mutattál...

Többet nem tudok kritizálni mert nem értettem semmit a videóból...az elejét meg a végét hallottam csak. A zene hangosabb volt mint te és ez nagyon bezavart...

Remélem ezeken javítasz még...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.24. 07:49:18

@Borsesz: Ja igen, ezt kifelejtettem, hogy véleményem szerint egyszerre veszed fel a játékot és a hangot! Szerintem először vedd fel a játékot, közben magadban beszélj, hogy tudd, kb. miből mennyit kell mutatni, ne az legyen, hogy 20 mp-t veszel fel az egyik trükkből, de csak 10-et tudsz róla beszélni, és csend lesz (most csak egy példát mondtam)! Valamint ha tanácsom megfogadod, és vágsz a videókban, akkor egyúttal a videó hangját kicsit vedd lejjebb, a tiedet meg feljebb!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.24. 10:21:01

Első videóhoz képest jó lett. Csak egy hiba volt, hogy alig hallottam. Erre a közeljövőben figyelj. Próbálj utólag hangosítani, vagy szerezz be egy új mikrofont de valamit csinálj vele. Egyébként a videó fasza. XD

assassinscreed 2009.11.24. 12:57:40

Fasza vidi
Negatívum: csak az a hang, a hangnak hangosabbnak kell lennie sajnos nem mutattál a játékból szinte semmit csak a gyakorló pályát
Pozitívum:Nem volt nyelvtani hibád egy sem nem hagytál ki semmit sem. első videóhoz képest nagyon jó lett

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.24. 16:27:07

@assassinscreed: Mivel a címben az van, hogy epizod 1 szerintem lesz több része is. Tehát majd akkor bemutatja a többi pályát.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.24. 17:19:48

Akkor éjpítő jellegű kritika ;) (lehet, hogy ezeket a Dógokat előttem már leírták)

Az első ami nagyon zavart, hogy a játék hangja hangosabb volt mint te, és szinte az egészből nem hallottam semmit, ja és a vidi elején jó volt a hang csak utána halkult el... Gondolom ez azért volt mert egyszerre vetted fel a jeleneteket és a hangot. Először vedd fel a játékot és utána beszélj rá. Szerintem túl sokat tököltél a menüben, a beáálításokat nem éri meg bemutatni, csak akkor ha van benne valami érdekes ;) Első vidinek fasza, de ezekre amiket leírtam ügyelj! várom a folytatást :)

factorywow 2009.11.24. 17:29:24

Nah oké...figyi én megértem hogy a legelső videód de néhány dologra tényleg odafigyelhetnél(esküszöm semmi bajom veled csak tanácsokat szeretnék adni):

-ez majdnem egy 10 perces videó szóval elég lenne az egész játék bemutatására ergó nem kéne több epizód

-a hang tényleg eléggé halk amin lehetne javítani de nem lenne muszály ha lekapcsolnád a hangot a játékban mert akkor mi feltekerjük a hangfalat de így hogy megy a zene... túl hangos a videó

-nagyon sokat időztél a menüben (kb. 5 percet)ami fölösleges...csak egy-két opciót megmutatsz és kész(az olyan menüpontot amiben nem tudod mit kell csinálni egyátalán ne rakd be a videóba mert fölösleges)

-nagyon sokat terődtél a trainingel ami nm lenne baj de az ilyenek pl.:futás,ugrás...fölösleges max. elmondod hogyan kell (melyik gombbal és kész)...inkább a játékkal törődj...mármint alig beszéltél a trükkükről pedig a street running pont olyan sport ahol ez a "legfontosabb" inkább trükköket kellett volna felvenni különféle pályákon egy kb 40 mp-s gameplay-el együtt

-elmondhatnál vmit a játékról: mikor adták ki, ki adta ki, szerinted milyen a játék, milyen munkát végeztek a fejlesztők a korhoz képest...ilyenek

-ha legközelebb felveszel egy játékot egy kicsit játsz elötte vele hogy tudd hol vannak izgalmas részek amiket meg kell mutatni szépen letisztulva gondold végig, hogy milyen részeket fogsz felvenni és utána vedd csak föl

pozitívum:nekem tetszett az esés bemutatása(nekimész a falmak-elesel) tetszett a kis vicced az esésnél de ne légy a vicceknél letört egy kis életkedvet, vidámságot vigyél a játékba

Összegzésként: első vidinek nagyon jó, jó a játékválasztás(a street run nagyon érdekes,látványos sport sokakat érdekelhet)

+pontot érdemelsz mert felkeltetted az érdeklődésemet :)

Gratulálok, figyelj az apró hibákra és így tovább! :)

Speed Boy 2009.11.24. 18:44:35

Jó videó meg minden de olyan halk ,hogy nem halottam :(

Wizz the boomer 2009.11.24. 19:07:52

kedvem lenne kipróbálni :)
Viszont angollal nemtudom, hogy álsz de a flats az lakásokat jelent és nem pedig várost. És tényleg a hangal csinálj valamit :P
De összegében 1. videónak nagyon jó

andrás6 2009.11.25. 13:32:23

hát nem sokat tudtam meg arrol hogy mijen a játék.
meg minek kétszer köszönni(azért nem kell ilyen udvariasnak lenni).a video felét a menüben töltötted.meg annál a tutorial résznél csomót lehetett volna vágni és nagyon halk voltál.remélem fejlődsz(van mit)

kacumoto 2009.11.28. 20:43:27

ÖÖÖ... Na jó.... Hát most már nem tudok semmi újat mondani az előző hozzászólások után után.
Ami legjobban szúrta szememet az sok idő a főmenüben, a zavaros hangsáv meg fogpiszkálóm. :D
Ezeket el lehet nézni hiszen az elő videód, úgyhogy további sok sikert ember!
(vagy szíjjat hasítunk a hátadból :D :P)

barna100 2009.11.29. 16:26:36

Hello!
Én segítséget szertnék kérni mert nekem az amatuerbe nem akarja beadni a vaultot már 1 napja probálgtatom nyomom a z-t de semmi nekimegy azt megáll.

miksa1998 2009.12.02. 14:29:31

Sajna addig hallottam rendesen a hangod amíg el nem kezdődött a zene.(Néha azért volt egy-két hangosabb rész)Amúgy jó vidi.:)
süti beállítások módosítása