Akik videókat küldtek be...

Best PC Games - GTA: Vice City 3. rész

2009.11.29. 15:44

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr931512918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.29. 16:33:33

Nekem sem adja be!

@Speed Boy: Nem tudom megérteni, hogy mi poén van ebben az elsőzésbe! Tényleg ennyire gyökerek vagytok? (ez az elsőzőknek szól)! Sok láma elsőző, fúúj! :@

@gyuri590: Nem nyitja meg a linket sem! :S

-=Lalee=-, egy újralinkelést kérünk! :D

jatekbemutatok 2009.11.29. 17:47:47

Nekem beadta és grat a készítőek. Sztem jó videó lett.

Navajonki 2009.11.29. 18:46:06

jó videó, de az intro elég erősen RPCJS-re hajaz...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.29. 18:46:47

Mostmár nekem is beadja, biztos javítva lett!

Hát nekem az eleje nem tetszik! Kezdve az intróval, ami alapból nem túl , és még az a kis sem a te fejedből született! :/

Aztán az a bábos izé, az pocsék! Az a róka olyan, mint egy füves, részeg, elmebeteg, Alzheimer-kóros, mittudomén milyenes piros paca! Az a rész egyszerűen szánalmas! A többit nem tudom, mert a füves róka után leállítottam a videót, elég volt belőle! :S

2/10

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.29. 18:48:09

Jah, kihagytam 1-2 szót! Szal:

Hát nekem az eleje nem tetszik! Kezdve az intróval, ami alapból nem túl igényes, és még az a kis "igény" sem a te fejedből született! :/

Így már jó! :D

argo001 2009.11.29. 18:48:24

@Millenotti: Te is ahhoz az értelmes társasághoz tartozol, aki az első perc alapján próbál ítélni a 10 és fél percből.
Na, az ilyenek véleményére nem adok! ;)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.11.29. 18:54:55

Nem bántásból, de most néztek először Best PC Games videót? Mert nagyjából ez volt az első igazán nagy durranás a RPCJr. oldalon, és ez az intro akkor is, és szerintem már akkor sem zavart senkit sem. Ahogy írtam valahol korábban, ez anno egy anti-RPCJS (nem rossz értelemben) sorozatnak indult, ami rossz játékokkal nem foglalkozik. Másfelől argo elég régi motoros ezen a téren, szerintem kifejezetten megérné az egész videót megnézni. Nem bántásból, csak ne kezeljétek elsővideós kezdőnek.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.29. 19:07:21

Végül végignéztem, mert imádom a GTA: VC-t, de nem lettem semmivel gazdagabb!

LaLee, én nem nézem első videós kezdőnek, mert tudom, hogy vannak videói, de ennek a videónak a minősége... gyatra! Volt már jobb videója! :S Ez speciel nem lett jó!

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2009.11.29. 20:07:11

@Millenotti:Úgy beszélsz,mintha te jobb vidit tudnál csinálni...

Oddye 2009.11.29. 20:38:36

Sztemjó kisvidi lett :D
Az introról meg annyit hogy ami juó azt nemkell elfelejteni.
Am valaki nemtudna a 2zenéről küldeni linket?
Előreis THX

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.29. 22:15:01

Ez baromi jó videó :D Naggyon tetszett, ahogy beszélzél a játékról :) Az F1-es paródia pedig hát... Eszméletlenül jóó lett :D Tényleg az a faszi pontosan így beszél xD

Viszont a végén a kép bevágások nem tetszettek, nagyon időhúzós szaguk van...
@Millenotti: Szerintem te a 2. kommentedet csak, visszavágásból írtad... Te magad is jól tudo, hogy ez egy baromi jó vidi lett. Dee muszály, vissza vágni, hogy a végén a tiéd legyen az utolsó szó... Ilyen faj az ember, ez van...

McKenny 2009.11.30. 00:04:50

:D Nagyon jó, és részletes videó volt.

@Millenotti:
Aki belekezdett a VC videókba, sikerült részletesen, jól bemutatnia, ami azt jelenti, hogy elismerést érdemel.
Te pl. belekezdtél a cod2-es blogodba, és háát... Olyan, amilyen.. Nem belekötni akarok, mert nem sok hiba van benne, de cracked szerveren textúra bugok előfordulnak, ezért nem hiszem, hogy olyan munkát tettél le az asztalra, amire bárki is kiváncsi lenne.

Malackutya 2009.11.30. 09:19:52

Egyik kedvenc játékom,anno 99%-ra teljesítettem,végül nem találtam meg az utolsó csomagot,ami valahol a tengeren van. Legalábbis a kézikönyvben mellékelt térkép szerint. Én mégsem bukkantam rá. De csalás nélkül végigjátszottam,és hihetetlenül pörgős,élvezetes játék. És a története sem utolsó. Jól kidolgozott karakterek,nagyon eltalált helyszín. A kedvencem még mindig az ügyvéd. Hát az hatalmas csóka. Egyik kedvenc GTA-m Örülök,hogy bemutattad,mindegyik videódat megnéztem a játékkal kapcsolatban.

A videóról.: Szerintem jó lett. A vágások is jók,bár mintha eztaz utolsót kicsit elkapkodtad volna,mondjuk a kis küldetések nem érdemelnek sok szót,bár azért a végére bevágtam volna az egyik legjobb jelenetet a játékba. Amikor megveszed a "fagylalt" üzemet! Na ott az öreglány,hatalmas szövegeket mond :D
A zenék,és a forma 1 es bevágás nagyon ütött :D A bábos is elmegy,legalább próbálsz újítani. És ez jó. Gratulálok,sok videót készíts még nekünk :)
És további sok sikert!

5/5

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.30. 10:40:38

@ProCukor: Honnan tudod, hogy nem? Készül a videóm, de sajna nincs időm rá, szinte semennyi, soká lesz kész!

@Atilye: Attól, mert mindenkinek tetszik, csak nekem nem, attól még nem kötekedés! Ahogy írtad, ilyen faj az ember: nem mindenkinek ugyan az tetszik! Én csak véleményt nyílvánítottam! Ha jól tudom, erre való!

@McKenny: Az nem kimondottan az én blogom, sőt, a képeket és a szövegeket nem én szerzem, én csak felteszem őket, mert én jobban értek a html-hez és az ilyesfajta munkálatokhoz, mint a szerkesztő! És biztos elkerülte a figyelmed, de az utolsó bejegyzés hetekkel ezelőtt volt, mert haverom gépe besz@rt, és nem tudja átküldeni a képeket! Ezért átmenetileg nincsenek új képek! De rövidesen új bejegyzések lesznek! Amúgy szerintem jó kis oldal, rendezett, értelmesen megfogalmazva minden, és nem pocskondiázós!

És még valami: ha valakinek nem tetszik, hogy más a véleményem, az menjen inkább magánzárkába, mert az nem társas lény, nem emberek közé való ember! Beszélgetés = véleménynyílvánítás, eszmecsere!

BiTurok 2009.12.03. 11:48:54

Jó lett a videó, imádom a GTA sorozatot:D
süti beállítások módosítása