Akik videókat küldtek be...

Play-ON - luckeY: Croc - Legend of the Gobbos

2009.12.04. 06:54

Az Play-On "stáb" továbbra is tagfelvételt tart. Elérhetőség a linkblogban megtalálható.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr51546764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McKenny 2009.12.04. 09:42:24

Crocot imádtam :D Azok a furcsa ütések, meg szabadítsd ki azokat az izéket :)

zsomoka1998 2009.12.04. 12:47:07

a videó elég jó

egyébként legközelebb azt a piros ördögféléket majd legközelebb Dantiny-nek nevezd ejsd: (Dantini)

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.12.04. 13:07:23

Valami borzalmasan hadartál az elején. Crocal nem sokat játszottam mer szerintem amikor megjelent már akkor sem az én korosztályomnak készítették és ugye 1 évvel előtte jött ki a Duke Nukem és az lekötötte az emberek figyelmét. Platform játéknak túl gyenge,könnyű lehet ezért sem játszottam vele olyan sokat. Persze ennek ellenére még mindig imádom a platform játékokat. A Videó egész jó volt csak mint már említettem nagyon hadartál de később szerencsére már lassabban mozgott a szád.

reconka (törölt) 2009.12.04. 13:16:48

jézusom jézusom..

"bossztos pálya" és utána még be is "füvezünk".
Biztos, hogy bosztos egy pálya?

és öreg koromba, ők fogják fizetni a nyugdíjamat.. mi lesz velem :(

bander95 2009.12.04. 16:35:38

én kicsit untam meg az elején sok volt a sóhajtozás krákogás stb. annak idején ezt a játékot én is nagyon szerettem

jumarhit12 2009.12.04. 19:03:24

Találtam egy nagyon érdekes gengszteres játékot - %game-link%! Elfoglalhatsz utcákat ami pénzt hoz neked. Harcolhatsz más gengszterek ellen. Bandát alapíthatsz más játékosokkal. Sokféle fegyverek, autók és kutyák vannak amivel felfegyverkezhetsz. Regisztrálj http://gengszteronline.hu/?affuid=15448!

reconka (törölt) 2009.12.04. 19:08:17

spamelj@jumarhit12:
spamelj fiam.. spamelj.. remélem boldoggá tesz, hogy valaki regisztrálni fog..

bander95 2009.12.04. 21:44:06

amúgy öcsém milyen hülyén tudsz röhögni xD
@jumarhit12: kit érdekel...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.05. 01:45:18

Hát sajnos, nagyon észrevehetőek voltak az erőltetett röhögések, valamint az is baromi észrevehtő, hogy azért krákogsz mert nem tudsz mint mondani... Egyébként a vidi tetszett, a játékot pedig egyszerűen imádtam, de sehonnan sem tudom megszerezni :( Hogyha valahogy közölnéd velem a megszerzés útját azt nagyon megköszönném :D

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.12.05. 08:53:19

@Gregstudio: A hozzászólásoknál NE reklámozz! Email-ben kérheted, hogy vegyünk fel a linkblogba.

@reconka: Az a te problémád :)

@jumarhit12: Te se reklámozz!!!

FearItself 2009.12.05. 15:17:59

Mi az a ,, opsionsz " menü ? Úristen.. Szánalom a köbön.

Petya21 2009.12.06. 00:51:16

Na, akkor én is hozzáfűznék egy-két dolgot :)

-Lehet, hogy épp betegeskedsz, ilyen időben ez könnyen megeshet, de mégis róbáld meg úgy felvenni a szöveget, hogy nem köhögsz bele, mert az nem illik oda.
-Észrevettem, hogy mintha magadat jobban szórakoztatnád mint minket(hahó, mi vagyunk a nézők, mintket kell szórakoztatni, ne zárkózz el előlünk egy pillanatra se! :))
-A "szerintem ez egy jó borító" mióta vélemény? Kicsit elemzgesd, ha már ott hagyod nekünk fél percre, vagy annál több időre :) (a tomb raiderre meg mintha valami ígéretet tettél volna, hogy a későbbiekben elhangzik, de lehet csak én értettem félre)
-Indokolatlanul hosszúnak éreztem ezt a 10 percet, egy fele ennyi időtartamú videoba is bőven elfért volna a hasznos tartalom(igen, mert bizony sok-sok hasznos infot közöltél velünk a játékról, csak nagyon széthúztad a közlési időt, amitől vontatottnak éreztem a videot)
-Utolsó gondolatként pedig azt vettem észre, mintha magadra erőltetnél egy kezdeti "felnőttes" álcát, amiből a (talán a játék melengető hatására?) időről-időre kivetkőztél, és "gyermekien" kacarásztál a video egyes részletein. Ez csak azért érdekes, mert érdemes a kettő közt megragadnod és a mérsékelt komolytalansággal, valamint mérséketlen komolysággal egyfajta egyveleget alkotnod... :)
Remélem segítségedre lettem és hasznosnak találod majd amit leírtam.
Minden jót!

Ui.: Az into tökéletes, egyszeri megnézésre, de ha további videok várhatók érdemes lerövidíteni, mert bizony az a fél perc rányomhatja a bélyegét a videora(már úgy értem az ismétlés miatt)

Petya21 2009.12.06. 00:52:09

Na, akkor én is hozzáfűznék egy-két dolgot :)

-Lehet, hogy épp betegeskedsz, ilyen időben ez könnyen megeshet, de mégis róbáld meg úgy felvenni a szöveget, hogy nem köhögsz bele, mert az nem illik oda.
-Észrevettem, hogy mintha magadat jobban szórakoztatnád mint minket(hahó, mi vagyunk a nézők, mintket kell szórakoztatni, ne zárkózz el előlünk egy pillanatra se! :))
-A "szerintem ez egy jó borító" mióta vélemény? Kicsit elemzgesd, ha már ott hagyod nekünk fél percre, vagy annál több időre :) (a tomb raiderre meg mintha valami ígéretet tettél volna, hogy a későbbiekben elhangzik, de lehet csak én értettem félre)
-Indokolatlanul hosszúnak éreztem ezt a 10 percet, egy fele ennyi időtartamú videoba is bőven elfért volna a hasznos tartalom(igen, mert bizony sok-sok hasznos infot közöltél velünk a játékról, csak nagyon széthúztad a közlési időt, amitől vontatottnak éreztem a videot)
-Utolsó gondolatként pedig azt vettem észre, mintha magadra erőltetnél egy kezdeti "felnőttes" álcát, amiből a (talán a játék melengető hatására?) időről-időre kivetkőztél, és "gyermekien" kacarásztál a video egyes részletein. Ez csak azért érdekes, mert érdemes a kettő közt megragadnod és a mérsékelt komolytalansággal, valamint mérséketlen komolysággal egyfajta egyveleget alkotnod... :)
Remélem segítségedre lettem és hasznosnak találod majd amit leírtam.
Minden jót!

Ui.:Az intro tökéletes, csak érdemes lerövidíteni, mert unalmas lehet egy idő után ugyanazt a 25 másodpercet végignézni! :)

Petya21 2009.12.06. 00:52:49

Hoppá, nem akartam kétszer, bocsánat, csak elsőre nem jelent meg és elbizonytalanodtam...

Petya21 2009.12.06. 01:28:19

Csak az utóiratot, a többit ctrl+c ctrl+v-vel mentettem időről időre, wááá, ne nézzél ekkora nobbnak légyszi :D, ha nem ment volna el elsőre akkor hagytam volna az egészet :D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.06. 01:52:07

@Petya21: xD Jólvanna, csak láttam, hogy egy kicsit eltérő a vége...
süti beállítások módosítása