Akik videókat küldtek be...

Wild Turkey Hunt Bemutató (holecz96)

2009.12.05. 16:34

Hát... hát... Szerintem ugyan arra gondolok, mint a többi néző: kit érdekel, hogy milyen programokat használsz? Ez egyáltalán nem bemutató téma, max. a végére kiírhattad volna, és kész.

Szerintem ez nem lett egy jó bemutató, több okból is:
- Eleve a játékválasztás nem volt jó. Ez a játék semmilyen, egyhangú, unalmas, és ezért lett olyan a videód is. Máskor pörgősebb játékot nézz ki, és akkor azzal párhuzamosan a videód is sokkal jobb lesz.
-Nehéz elhinni, hogy nem tudtad a Fraps-et vagy más programot beüzemelni. Kérj máskor segítséget, hogy mi lehetett a baj.
-Beszélj egy kicsit bátrabban és hangosabban :)
- A videó felétől szét van csúszva a bemutató, nincs benne rendszer, szerintem nem gondoltad át, hogy mit fogsz mondani. Kicsit úgy tűnt, mintha a semmiről beszélnél.

Értékelés: 3.5/10

Othala
 

164 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr261554248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.05. 21:52:27

Mire leírom mindig több! Szal ezzel 64! XD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.05. 21:54:19

Azért én még írnák valamit.
A videó gyenge lett az biztos.
Itt már csak az a kérdés, hogy a készítő is úgy gondolja/tudja, hogy a videó gyenge, vagy neki ez a minőségi szint megfelel és tökéletesen el van vele. Mert ha az utóbbi akkor ne is várjatok tőle jobb videót. Ha viszont a ő is sejti, hogy ezek a vidik a gyengébb kategóriába tartoznak akkor tennie kéne az ügyben, hogy jobb legyen. Több munka: pl: hangosabb legyen, ha kell vegyed fel 10-szer a szinkront de ne legyen benne, hiba, és persze tervezd meg nagyjából előre a beszédet. Egyenlőre ennyi....

Na lehet ilyen kommentet is írna látjátok! XD

Deyan-17 2009.12.05. 21:54:40

Levaygy maradva Millenotti :) Már 65:)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.05. 21:54:40

Ááá, főnök kiszúrt, hogy pakolok össze! Aszongya: még hátra van 9 perc és 45 másodperc! XD Bakker! XD

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2009.12.05. 21:57:13

holecz eléggé megosztja ahhoz a népet hogy eliduljon a rosszpcjuniorchat.blog.hu is

Deyan-17 2009.12.05. 21:57:34

Ezzel rekordot állítunk fel nemsoká :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.05. 21:58:37

@EJ&TJ: Ki csinálja meg? XD 2 és fél perc! XD

Pirate · http://piratevideostudio.blog.hu/ 2009.12.05. 21:59:55

Hát ez elképesztő egy rosszul sikerült videó után 73.!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.05. 22:00:01

Ez azért ironikus! Egy rossz videó kapja a legtöbb kommentet! LOL XD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.05. 22:02:09

Gyerekek, lejárt a túlórám! -.-" Reggel 6 óra óta nyomom! :S Végre mehetek haza! XD Oléééé! XD Na jóccakát all! XD

Ui: ha lekéstetek az "elsőzésről", de pótoljátok be a "századikozással"! XD Ne arra jöjjek fel holnap, hogy "századik vok jee!" XD

ARSENAL4EVER 2009.12.05. 22:08:57

Hát tényleg nem volt egy jó videó.Nekem mindjárt kész lesz az első videóm ami lehet az utolsó is, majd a kommentelők eldöntik.Amúgy a Pes 10-et fogom bemutatni nagy kedvenc.

ARSENAL4EVER 2009.12.05. 22:16:10

Akkor jó.Remélem mi tuén kijött várjátok majd a következőt és nem akartok élve eltemetni.XD

Deyan-17 2009.12.05. 22:18:07

Én ha rossz is lesz, azt mondom első videó. Lesz még az jobb is. J ha nézed ezeket a kommenteket mert:

-Világrekordnak lehetsz szemtanuja XD
-Másrészt tanácsok is vannak, amelyeket fogadj te is. Várom a videódat :)

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.05. 22:19:23

@Rainse: Tudom,hogy nem jó videó.Amikor készítettem még jónak láttam.Most már tudom hogy nagyon rossz lett.
Na valaki nem akar Junior chatet csinálni? :D
@ARSENAL4EVER: Várjuk :) Látom Arsenal szurkóló vagy.
Basszus lassan 90 komment :D

ARSENAL4EVER 2009.12.05. 22:20:37

Amúgy most regisztráltam 20 perce.XD De azt mondom jó lesz.Egy baja biztos lesz, hogy a mikrofonom szar.

ARSENAL4EVER 2009.12.05. 22:21:37

@holecz96: Beküldöm én abban biztos lehetsz.Jah Arsenal szurkoló vagyok.Tehát a játékban,amit bemutatok sok lesz a piros.

bander95 2009.12.05. 22:57:20

@Othala: olyan jól esik hogy megemlítesz^^ de tényleg csillogó szemmel olvastam :)

Jó éjt mindenki!xD

Petya21 2009.12.06. 00:04:47

Én is úgy látom, ahogy az előttem szólók zöme, hogy a kedves készítőnek új alapokra kell helyeznie videokészítési technikáit, érdemes mindent újból kezdeni, és szókincset, tapasztalatot(szerkesztési+vágási) szereznie mielőtt új produktummal rukkol elő :)
Vagyis úgy gondolom erről a videórol nagyon nincs mit beszélni, ezen nincs mit javítani, mert úgy rossz ahogy van...
Érdemes a szerkesztési metódust szabályszerűsíteni(kerettőrténet, vagy egyelőre vagy eleje vége a dolgoknak).
Érdemes rájönnöd, mi igazán rossz egy játékban(elég csak freddyD-t alapul venni ehhez), és azok köré az elemk köré felépítened a videodat...
Nem árt, ha egy-két poénnal is színesíted leendő videodat( ami nem sz*r és egyéb ehhez hasonló szánalmas jelzőből áll...), amihez elengedhetetlen a fantázia és a szókincs(de már eleve a jól struktúrát és választékos mondanivalóhoz is elengedhetetlen, ami kell egy JÓ videohoz...
Üresjáratokat TILOS a kisfilmben hagyni, muszáj pörögnie az eseményeknek, hogy a nézőt lekösd, ehhez kell a sok vágás, a folyamatos, hangos, érdekes témájű beszéd...
Egyelőre ennyit írok ki magamból, ezek már bőven a fejlődés útjára terelnek, ha te is így akarod...
Minden jót!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.06. 00:08:39

TeSzentségesAtyaÚristen... Ennyi komi egy vidihez hát Bekakilok, de sajna a komik 98%-a értelmetlen hülyeség szóval Grat All...

A vidi sajna elég gyengus lett.
- Ha nem tudod Fraps-el felvenni a jeleneteket akkor, keress még felvevő progikat pl: HyperCam, SnagIt. A kamerás megoldást csak akkor használd, ha már végképp nem tudod felvenni semmivel... Egyébként ahhoz képest, hogy cammal vetted fel, egyész szép volt...
- Nem tetszett, hogy mutattad a "pofád"-at xD
- Rengeteg üresjárat, sokszor nem tudsz mit mondani, szóval a jeleneteket vedd fel és egy vidiszerkesztő progival csináld meg alá a szonkront.
- Az értékelésnek semmi értelme nem volt...

ui: Észre vette vki, hogy egy pulykát sem tudott lelőni? xD

ARSENAL4EVER 2009.12.06. 00:09:58

@Petya21: Kösz a tanácsot megpróbálom az első vidimnél ezeket megcsinálni.

Petya21 2009.12.06. 00:10:24

Helyesbítek, természetesen freddyD videoi is tele vannak azzal, hogy sz*r, f*s, de módjával, emellett pedig sokminden más is viccessé teszi azokat a videokat, a kellő mennyiségű trágár beszéd pedig ilyenkor csak hab a tortára...
Ehhez pedig elég, ha megnézel egy két stand-upos humoristát :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.06. 00:11:54

@Petya21: Nah ez aztán komment... Neked aztán jó a szókincsed... Tényleg minden tiszteletem a tiéd :D

Mathlon 2009.12.06. 00:12:09

:)
És még provokálni is hagyod magad ...

MÉG.. nem készítettem IDE... videot de lassan annyi szöszmösz gyűlik őssze hogy valami féle oktató videót őssze rakok nektek mikre figyeljetek és mik azok a híbák amiket alapjáraton elkövettek ...

...Okos ember nem saját kárán tanul...

Uff!

Petya21 2009.12.06. 00:16:24

@Atilye: Köszi, a tiéd is hasznos volt, mert én sajnos nem ismerek ilyen felvevő progikat :)

aszongya nick hát beírom xD 2009.12.06. 00:19:18

Na, holecz96, remélem olvasod
Durva leszek, de ez az őszinte, jobban tennéd, ha nem gyerekesen visszanyávognál a kritikusoknak, akik rajtad röhögnek, hanem értenéd, hogy miért is vagy gáz
(tök mindegy mit hiszel, itt a társadalom számít)
hihetetlen vagy..
Tipikus nyuszi, akinek a buksija épp kilát a nyaka fölött, az interneti keménykedés utal erre.

Hogy miért mondom ezt? Tudod, ahogy nézem a videót, elhatároztam, hogy ezt most megnézem, mint egy nem profi rpjun-os videót. De egyre inkább ilyen fájdalmat és feszültséget éreztem a gerincem és törzsem környékén, komolyan.. NEKEM fájt iszonyatosan nézni ezt. jááááj
Miért? Miért? :'(
Othala jól mondta, hogy vannak, akik akkor durvák, amikor egy elképesztően összebaszott videót látnak, egyébként nem.
De most komolyan, ugye te nem ezzel menőzöl az iskolában? :S
És baszki... BASZKI!!! HOGY lehet valaki ENNYIRE láma??????? Nem bírom........
Ezek a szekszi "yo, megnézném te mi csinálsz ha szidod" meg mik?? Azt hiszed aki szarozza a videódat az nem csinál jobbat, ez annyira gyerekes, szar, lejárt, visszataszító, irritáló, gyökér kirázó, láma sügér cicerós szöveg hogy ettől 10°C-ot zuhan a hőmérsékletem.
Tudod mit? IGEN BASZKI, sokkalsokkalsokkal jobbat tudnék csinálni, és nem, nem fogok emiatt nekiállni. Baszki te mire vagy büszke? leülsz, felveszed a szájbakúrt mikrofont és belenyávogod az irritáló telibebaszott hangodat? -.-
Én is tudnék ilyen videjjót csinálni hogy "hát igen, most ez szar hát felvettem a fegyert áh lépjünk ki hát ez szar de a grafika is hát akkor most odajóvan szar hát"
mer kb ilyen szintű a videód. Szóval egyszerűen Qrva szar, és nagyon jellemez téged. És nem értek egyet azokkal, akik csak arra hivatkoznak, hogy nem fejlődöttélmeg még, mert ha lenne morzsányi sütnivalód akkor, néha észrvennéd, modjuk mikor beteszed SonyVegasba a videót.
Játszd le, mielőtt lementenéd? NEM ÉRZEL valamit, hogy:

"Te, ember, ez a videó valami kegyetlenül bitang pusztalatosan fostos vagy
háát... nem kegyetlenül kurva rossz hanem aránylag szar ... vagy ilyesmi"

NŐJ FEL! - és ezzel zárom.
csá

penge96 2009.12.06. 01:16:41

@aszongya nick hát beírom xD:
NAh végre valaki...én is gondoltam hogy leírom azt amit érzek de inkább nem mert ugyis csak lehurrogtak volna...de végre valaki megmondta...és a felsorolt dolgok közül a legidegesítőbb a szöveged hogy "háhh megnézném a videóidat hogy milyet csinálsz" hát nem azért de az itt lévő 'emberek' 90% jobb videót csinálna ennél, én elhiszem hogy dolgoztál vele, de ez mind felesleges ha a videón semmi értelem nem látszik....ez az arckitakarósdi is kezd már idegesíteni...mivel az olyanok mint te k**vára de nem azért takarják ki az arcukat hogy ne látszódjon, hanem csak azért hogy "olyan menő legyél mint freddy" mivel marhára de nem muszáj felvenni az arcod-.-'
most gondolom jön az értelmes válaszod hogy mekkora bunkó vagyok, de én nem csesztetni akartalak ezzel csak közölni hogy akik kritizálnak, joggal teszik!!!!
jah és hogy ne mondhasd hogy én milyen videót csinálnék, nézd meg YouTube-on a channelem, ArsenalBlade96, igaz én más stilusú videókat csinálok...

Blade

penge96 2009.12.06. 01:18:21

nah ez hülyén jött ki, a komment első mondata vonatkozik aszongya nick hát beírom xD-ra, a többi értelemszerűen Holecz felé irányul....

Benyo513 2009.12.06. 02:21:55

@aszongya nick hát beírom xD: Szerintem ezt még sokan elmondanák, hogy köszönjük! Holecz sokkal jobban kell csinálnod! Máskor inkább el se kezdd a "játékbemutató" készítést, ha ilyen rossz lesz... És inkább tényleg nézd át jó párszor a videót és gondol át, hogy ez így most jó? Vagy azt, hogy nem kéne egy pár (most eléggé sokat kellett volna) javítást csinálni?!
Jah és még valami... Tudom, hogy ez egy webközösség, de azért fogalmazzátok meg, hogy mit akartok elmondani!!!

Benyo513 2009.12.06. 02:28:56

Holecz ugye egy Full HD-s Asus monditorod van?

pjoco 2009.12.06. 02:57:16

Nekem azt tetszett a legjobban hogy 3 percig magyaráz milyen progikat használ erre meg kamerával veszi fel! Mekkora már! :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 09:21:08

@Benyo513: Ki nem sz*rja le??? XD

@pjoco: Jaja! XD Elmagyarázza hogy milyen progikkal vesz fel, errefel jön a cam! Elmagyarázza hogy milyen progikkal vág/szerkeszt, egy másodpercnyi vágás nem volt benne! XD

És igen, nekem is túl érdekes volt egy a maszkos, arckitakarós bevágás! Haver, az minek kellett oda? Azért mert freddyD is csinálja? Akkor ne majmold! Ő ha az arcát mutatja, annak funciója van! Nem azért mutatja, hogy mindenki lássa, hanem mert valamit el akar mondani, vagy mutatni! De te... egyrészt azért ne mutasd, mert felesleges időpazarlás! Másrészt meg azért, mert megtudta mindenki, hogy a billentyűzeten hardcore kiskölyök igazából 12-13 éves (amit lehet tudni mondjuk a nevedből)! Harmadrészt ha már mutatod az arcod, ráadásul funkció nélkül, csak úgy, akkor ne ilyen értelmetlen fejet vágj! Olyan ronda vagy, hogy az anyád is a traktor platóján vitt az oviba, és búcsúzáskor 20m-ről küldte a puszit!

Szóval... nagyon gyors javulást ajánlok, pozitív irányban! Ha a kövi videód is ilyen szánalom lesz, akkor próbálkozz inkább hagyd másra a videóbemutatást!

Ja, és még valami! 102. komment! XDXD VILÁGREKORD! XD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 09:23:53

Bocs, nem töröltem ki jól az előző gondlatmenetet! XD

"...akkor próbálkozz inkább hagyd másra a videóbemutatást!"

helyett:

"...akkor hagyd másra a videóbemutatást!"

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 10:22:58

@Benyo513: Nem. LG Flatron W2042S
@pjoco: Haha.
@Millenotti: Ez is vicces.Nem azért vágtam be az arcom mert freddyD is azt csinálja.Csak beraktam és kész.
Olyan ronda vagy, hogy az anyád is a traktor platóján vitt az oviba, és búcsúzáskor 20m-ről küldte a puszit!
-Na persze,és a te anyád hogy vitt oviba? :D

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 10:28:24

@Millenotti: És kit érdekel,hogy hány éves vagyok.Bárki csinálhat videót.Na,jó azért egy két éves nem xD
@aszongya nick hát beírom xD: Látom,nem változtál.
Na,jó emberek.Zárjuk le ezt a témát.Nézzétek az új Cheap Games videót.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.12.06. 10:31:10

@Petya21: A videó szerkesztési/vágási/egyéb tapasztalat videózás közben fejlődik ki igazán :P

@Mathlon: Nyehehe, várom a videód :P :D

@aszongya nick hát beírom xD: Nem érdekel, hogy ideges vagy. Az sem érdekel, hogy nem értesz velem egyet. Viszont azt elvárom, hogy a gondolataidat normálisan fogalmazd meg, hogy az a másik javára váljon. De úgy látom te ilyet nem ismersz, örömödet leled benne, ha mást sértegethetsz.

@penge96: Azt nem értem, hogy ha vki egyszer elkövetett egy hibát (jelen esetben rossz videó), AKKOR MIÉRT KELL EGYRE JOBBAN ALÁZNI???? Ezen gondolkodjon el mindenki, aki felhúzta magát, és szidáson kívül mást nem tudott.

@Millenotti: Már elmondta neki más, hogy ne mutassa meg az arcát. Szerintem bőven megértette, nem kell még neked is ezen lovagolni! Jah, és hogy jössz ahhoz, hogy más külsejét ócsárold? Igy született, igy néz ki (különben sem láttad az egész arcát), és kész!!!! Sztem neked sem tetszene, ha mondjuk felvesz téged vhol egy kamerás, leadnak a TV-ben/Youtube-on/bárhol, és vki sírva röhög azon, hogy milyen ocsmány vagy.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.12.06. 10:33:03

@holecz96: Hagyjátok békén egymás anyját!
Egy két éves nem is tudna videót késziteni. Egyébkén igen, bárki küldhet be videót. Örülnék, ha a korosztályokkal nem tragédiáznának egyesek.

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 10:38:16

@Othala: Na jó azért mindenki nem tudna vidit csinálni.Szerintem úgy kb. 11 éves kortól lehet PRÓBÁLKOZNI.
Szeretnélek megkérni arra,hogy zárold a kommenteket légyszíves mert ez sok :D

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.12.06. 10:43:54

@holecz96: Mondtam már, hogy nem érdekel a korhatár. Felőlem küldhet be 7 éves is, ha jó a videója. És ne kezdjünk el azon vitatkozni, hogy tudna-e egy hét éves videót csinálni! Engem úgyis csak a végeredmény érdekel.
És nem fogom zárolni a kommenteket.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 10:58:30

Holecz, Othala, félreértettetek! Én nem a külsőjét kritizáltam, épp azért, mert nem láttam teljesen! De milyen arcot vág már? Mint egy 2 éves, komolyan! :S

@Othala: Nem mondom, hogy egy született szépség vagyok, de attól is messze állok, hogy kiröhögjenek! (nem nagyképűség)!

@Holecz: Igen, bárki csinálhat! De ha a billentyűzeten keresztül hardcore kisfiú vagy, akkor lehetőleg ne mutasd meg, hogy igazából csak egy kis 13 éves kiskölyök vagy, mert csak jobban kiröhögnek! Én is röhögök azon, ha egy billentyűzet-hardcore-ról kiderül, hogy igazából egy 9 éves pisis kisfiú, aki muterjával alszik! (az utolsó mondat nem rád irányult, főleg nem az utolsó 3 szó!)

És igen, épp ezaz, hogy fejlődni kell! De ha valaki először videót csinál, ne a 0-ról induljon! Csináljon egy videót, amit nem rak fel sehova, legyen benne annyi, hogy képes észrevenni a saját hibáit, azokat javítsa ki, mutassa meg haverjainak, mondják el ők is a javítandó dolgokat, azokat is javítsa ki, majd újra bírálja el magának, és ha igazán jónak találja, akkor jöhet élesben egy videó, amit kitesz! Ha ezt megteszi, akkor az első éles videója is jó lehet! Ha megteszi, és mégis gagyi lesz az első vidi, akkor tényleg bujjon a paplan alá, és süllyedjen el szégyenében! Holecz, ezt ajánlom neked is!

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 11:00:52

@Millenotti: Szerintem nem vágtam két éves arcot :D Direkt néztem olyan hülyén.Engem valahogy nem tud érdekelni,hogy ki hány éves,csináljón egy nagyon jó videót és kész.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 11:04:49

@holecz96: Persze, csináljon! DE LEGYEN MÁR ÖNKRITIKÁJA! NEKED IS! Ilyen videót kiadni a kezed közül... nem tudod kritizálni a saját munkád! És ez rányomja a bélyegét!

Figyelj, én nem kritizállak tovább, ha képtelen vagy felfogni, hogy ez egy nagyonnagyonnagyonnagyon sz*r videó lett, akkor szállj ki! De ennél tudsz jobbat, mert láttam már a többi videódat! Szóval csinálj egy jó videót, hogy ezt a szégyent, amit ezzel a videóval kivívtál magadnak, letöröld magadról! Hajrá!

És még valami: ha bármikor egy másik videónál kritizálni mersz valakit ezután a videó után, én komolyan megkereslek, és megverlek! XDXD

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 11:08:09

@Millenotti: Tudom,hogy a videó nagyon rossz.Amikor csináltam ezt még csak asszem a harmadik vidim volt.Én is 10-ből 2-őt adnék rá.Vagy lehet,hogy annyit se.

Megversz? NEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D :)

Deyan-17 2009.12.06. 11:08:49

Nah emberek erre kelek fel, hogy 116 komment?

Nah azért ezt álmomban nem hittem volna :D

Összefoglalva: Van ennél jobb videója, az is itt lesz, (szerintem) és majd mégnézzük az milyen. És szerintem megérdemlek egy alapos dícsérgetést holecztől, mert az egyik bemutatójánál én buzdítottam, hogy nem elég ilyen játéknál 7 perc. És eztán? Csinált egy teljesen korrekt 9 perces vidit. Mostmár aztán én megtettem a magamét. Minden játékot alaposan vesézz ki. És ennél sokkal jobb videókat kívánok!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 11:14:07

@holecz96: Ez a harmadik videód? :O Annál nagyobb a szégyen, már bocs! :S

@Deyan-17: Ennél rosszabbat nem is lehet! XD

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 11:17:04

@Deyan-17: Kösz.És jó reggelt :D
Nem küldök be ide több videót.
@Millenotti: Szerintem a legtöbb videósnak az első két-három videója nem túl jó.Aztán mindenkinél jön a fejlődés. :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 11:18:54

@holecz96: De neked pont fordítva van, hogy az első 2 videód jobb volt, mint a 3.! XD

Igenis folytasd, mert így úgy maradsz meg mindenkiben, mint a fiú, aki egy kegyetlen sz*r videót csinált! Mutasd meg, hogy tudsz jobbat!

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 11:22:15

@Millenotti: Ja,ezt nem tudtam :D

Már megmutattam a legújabb videómnál szerintem.Azt ide nem küldöm be mert elment a kedvem attól,hogy ide még egy videó küldjek. :D

ARSENAL4EVER 2009.12.06. 11:23:28

@holecz96: De küldjél be ide videót.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 11:32:41

@holecz96: Az előbb azt kérted, hogy ne verjelek meg! Ha folytatod, nem teszem! XD Csak vicc, de tényleg folytasd! :)

Deyan-17 2009.12.06. 11:53:46

Na ez a beszéd! mutasd meg mit tudsz..

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.12.06. 12:04:54

am egy kérdés: én írtam 3.-nak komit, meg is jelenítette, de most meg eltűnt...moderálva lett, v mi?

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 12:06:49

@Deyan-17: Meg fogom.
@Mo$qUiTo: Lehet,hogy a 100.-ik után az eslő tíz moderálta magát :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 12:22:15

@Mo$qUiTo: Nem moderálta senki, az oldalon egyszerre csak az utolsó 100 komment van! Ha az kicsúszik a 100-ból, akkor van olyan gomb a legfelső komment felett, hogy "Szeretném látni az összes kommentet!" Itt nem csak az uccsó 100 van, hanem az összes!

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.12.06. 12:28:43

Sweet Jesus Christ! Ez lett vna az utolsó amire gondoltam. Régen [vagy még soha] nem gyütt ennyi komi EGY vidihez.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.12.06. 12:34:56

@Millenotti: OMG, ezt én se tudtam XD! Csodálkoztam is, h hova tűnt pár komment XD!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 12:40:57

@Othala: Olállá! XD Jobban értek hozzá, mint az oldal szerkesztője? XD Amúgy volt már egy híresebb blogom is, lehet ismertétek anno, az asallof.blog.hu-ról van szó, csak egy nagyon nagy félreértés miatt törölték a blogot és hiába bizonygattuk igazunkat, nem adták vissza! :( Ott bejegyzésenként 150-200 komment simán megvolt! :D

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.12.06. 12:42:22

- Az intro zenét ki kellene fade-elni
- Programlista a végére jobb lenne felirattal (ezt már mondták)
- Halk nagyon
- Kamera... amire három hónapja gyűjtök
- Arckifejezés: majdnem elröhögted magad...
- HD monitor (én meg szenvedek az 1024x768 max. felbontással...)
- "Hagyjuk inkább az egészet" - csak legvégső esetekben
- Az utolsó pálya bár kinézhet hasonlóan, nehezebb lehet teljesíteni a követelményeket
- "Az egér hangja" hááát... mintha egy ló trappolna
- Graphics don't make a game
- Nem csak máshova vannak a fák lehelyezve, totál máshogy néz ki az a pálya szerintem
- Zavar a pulyka? Hát turkey = pulyka szerintem ^^,
- A vadászat igenis sport
- A 3-as túl nagy
- Nem volt valami összeszedett bemutató...

Lesz ez még jobb is szerintem.

A-Lister 2009.12.06. 14:45:44

Hát ez no komment video volt:D
Hogy kifejtetted a vadászat az nem sportXD

ARSENAL4EVER 2009.12.06. 15:10:30

Segítsetek.A Frapssel nagyon akadozik a játék és így nem tudom fel venni.Nem tudtok olyan progit, amivel nem akadozna?

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.06. 15:35:53

Najóvanhe, szerintem itt az ideje leszállni erről a vidiről...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 16:06:39

@ARSENAL4EVER: HiperCam, Snag It stb. keress rá neten! Google a barátod! XD

haveeer 2009.12.06. 16:11:44

Szánalom ezerel ....

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 17:02:30

@Laja (HT): Haver, itt a videóról kell véleményt mondani, nem rólad... -.-"

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 18:20:39

@A-Lister: Szerintem nem az.Én úgy gondolom.Ez az én véleményem.
@Laja (HT): Hát ezt nem vártam volna tőled.

haveeer 2009.12.06. 18:21:26

1. Nem a videóra írtam hanem azokra akik ilyen okosak és 120 kommentet tettek a bejegyzés alá ... a másik 20 talán normális.
2.Millenotti: én nem vagyok oylan szánalmas,hogy egfolytába beszologasak szegény videókészitőnek .... Tanácsokat kell adni nem szidni vazz...
3. Szánalmas vagyok? miért is ? ..
Nah további 'napot...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 18:26:38

@Laja (HT): Sorry, azt hittem, hogy egy újabb fikázó gyökér! :D

haveeer 2009.12.06. 18:34:33

Különben a videókészitőjének:
1.Sokaknak igaza van ha nem bírod felvenni hagyad a pi**ába ne foglalkozz a játékkal keress másikat mert ez a kamers ötlet ... Bluáááá(Aki azt mondta,hogy "nézeeed már a sok plüssöt" na annak üzenem: ésss?vazee nem lehet plüsse ? Lehet,hogy gyermekkori emlék ...

2. Háát ez az arc eltakaros dolgot mellözük erre jönnek majd azokat az ugatások : Teeeeeeee k*cs*g Copy-s g*ci...

3.Igen.Sok az üres járat ... A játékról nem tudtunk meg semmit ... Mi a lényege vagy ilyesmi ... ezt javitsd ... Szerintem lehet belöled több is :)

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 18:38:32

@Laja (HT): Köszi.1.De már talán harmadszorra mondom,hogy azok NEM plüssök :D
2.Nem érdekel,hogy vki azt mondja copy,nem tud érdekelni.Nem azért raktam be a videóba mert Freddy is azt csinálja.
3.Ide nem tudok mit írni :D.
Mégegyszer kösz :)

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.12.06. 19:09:35

@holecz96: Csak ismerjük Othival egymást jó ideje, néha túlzásba visszük. Na, mentem vissza tanulni XD!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.12.06. 19:13:51

@holecz96: De mégha plüssök is lennének! Akkor mi lenne? Nekem is van plüssöm, pedig idősebb vagyok holecz-nél! Anno kisgyerekkoromban (5-6 éves voltam) sok ideig voltam kórházban, távol otthontól, és napi 4-5 óránál sajnos nem tudtak rokonok bent lenni! És ott mikor egyhelyben fekszek, egy nap nagyon sok idő, főleg egy mozgást igénylő kisgyereknek! És olyankor nekem sem volt különösebben más, mint a plüssállat! És ennek ilyen pszichés nyomai maradtak! De attól még nem leszek sem kislány, sem b*zi, sem szánalmas, sem semmi!

bander95 2009.12.06. 19:32:57

@Millenotti: tök igazad van
(megint chat xD)

Petya21 2009.12.06. 21:58:24

@Othala: A videó szerkesztési/vágási/egyéb tapasztalat videózás közben fejlődik ki igazán :P - Ebben tökéletesen igazad van, nade nem mindegy, hogy hányadik próbálkozását mutatja be, vagyis ha teszem azt 10 perc alatt összedobja és "send", akkor azzal nem fejlődik igazán, mintha azt egy hétig folyamatosan átalakítgatjaja :)

Gregstudio · http://greg-games.blog.hu/ 2009.12.07. 09:05:57

157 komment xD... és ebből jó ha van 30db ami értelmes :)

Gregstudio · http://greg-games.blog.hu/ 2009.12.07. 09:11:58

Amúgy a játék grafikájának nagyon alien anarchy beütése van:)@Visor / Selfunderestimating Starman v2: Az egér téll mint egy ló léptei xD

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.12.07. 18:21:08

Oké, akkor nem vagyok egyedül ezzel sem. :D

Lagra 2009.12.07. 19:45:41

Na Holecz az első lépés az legyen nálad hogy elismered a hibáidat, és észreveszed őket! Az lenne a legnagyobb lépés, onnantól már gyerekjáték lesz egyre jobb videókat csinálni! Kíváncsian várom a következő videót.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.12.08. 17:01:02

@Petya21: Három próbálkozás után rossz videó még nem a világ vége. Az lenne baj, ha 20 videó után nem fejlődne.

aszongya nick hát beírom xD 2009.12.10. 23:13:21

@Gucs:
És?? Nem érdekel, minek tartasz, de az tény, hogy te meg "vak" vagy. Szerinted mi a frászt érek vele, ha normálisan leírom ugyanazt, amit már kismillióan megtettek, hogy "hát szerintem ezen javítanod kéne stb stb"
Ha gondolkodnál, tudnád, hogy ez szt sem ér, és szükség van az ilyenekre, mert sokszor csak ez nyitja fel a szemüket, mert amúgy pont magasról leszarják ők is.
Az pedig, hogy ki mit enged meg magának beszéd ügyben, totál szubjektív. Bár biztos te nagy tiszta lelkiismerettel és léleki büszkeséggel adagolod magad, hogy ház bizony te rendes srác vagy :S Pedig itt csak szimplán nagyon le vagy maradva. Ha "normálisat" akarsz olvasni, akkor olvasd el a többi 150 kommentet, és mindegyiket dicsérd meg, hogy jófejül kommentelt =P
Ha redelkeznél empátiával (amit épp fitogtatsz) akkor azt is látnád, hogy ahhoz hogy szót értsünk egy ilyennel, aki nem fogja fel hogy mások komolyan gondolják amit írnak, és ilyen nagyon gyökér módon "csináj jobat" válaszol, akkor ahhoz le kell süllyedni, kész. Othala is egy nagyon rendes admin, nem az ő feladata a hangolás, neki az is feladata, hogy ugyanazt elmondja mindenkinek, hogy lágyabban írja le negatív észrevételeit, közbe az éterbe koptatják csak a billentyűket.
Ezt is le kellett írnom, most hosszan, mert látom nem tartasz ott, hogy ezt megértsd, talán nem is fogsz eljutni odáig.
Ennyi.

Petya21 2009.12.11. 03:02:58

@Othala: Mellesleg tudhattad volna mi vár erre a videora itt a kommenteknél :D
Megkímélhetted volna őt ettől... Tényleg, hogy-hogy nem dobtad vissza neki javítási célzattal?

GordonFreeman · http://grandtheftautoiv.blog.hu/ 2009.12.14. 13:46:32

köpedelem ez a játék:D a videó nem lett igazan rossz, a játék ami igazan:D a teknika meg mindennel egyut nekem 6.8/10 bol, de lekozelebb elvarom vmi normalis jatekot mutass be, nem ojat h 1 hejbe állsz és bummbumm...:)
süti beállítások módosítása