Akik videókat küldtek be...

Deus Ex Bemutató by Spocc

2009.12.10. 11:32

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr681546875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43Csabi43 2009.12.10. 13:02:03

Szia. jó lett a vidi. Grat.:)

Gutty 2009.12.10. 13:51:33

szia
hát nem tetszett mer oan sötét a pálya hogy nem láttam semmit...

Petya21 2009.12.10. 13:51:57

Nos, egészen a video végéig nem tudtam eldönteni, hogy ez egy egyrészes video lesz és kész, vagy többrészes, esetleg walkthrough, aztán eldőlt, hogy te sem tudod. Itt kicsit össze is húztam a szemöldököm - nem nagyon -, és hozzáfogtam a gondolataim megfogalmazásához:
- Jobban tetszett volna, ha nem csak lopakodást és párbeszédeket ollózol össze, a helyedben bemutattam volna mitől is olyan *annyirajó* játék ez, és miért is tartják számon úgy, mint az egyik legjobb PC játékot, ami valaha megjelent...
- Amikor a sok-sok lehetséges képességet felsoroltad, azt tehetted volna lassabban, és bevághattál volna hozzávaló jeleneteket (ez csak mint ötlet merült fel bennem, ha esetleg máskor is mutatsz be hasonló játékot, akkor alkalmazhatod :))
- "nem tehetek róla, nem vagyok olyan, hogy kiállok pisztollyal és mindenkit elkezdek lövöldözni..." - az mind1 milyen vagy, ha bemutatót készítesz, akkor a nézők elvárásainak kell megfelelned, ezért is érdemes váltogatni a jeleneteket, (lopakodsz, aztán akciózol, egy ellenfél, aztán több, robbanás, aztán menekülés (ha van ilyen, nem tudom, nem játszottam a játékkal)
- "...ez a játék egyáltalán nem erről szól" - viszont magad is említetted utána, hogy vannak ilyen momentumok, azokat is érdemes lett volna látni :)

Ezt most úgy általánosságban kérdezem bárkitől, hogy muszáj kitölteni azt a 10 percet, amit a youtube megenged?
- Mert bemutatásnak szerintem egyszer-kétszer is elég, ha lelőssz valakit, elfutsz fedezékbe, összeseik, odarohansz hozzá, felkapod, elrejted...

Első videodnak szerintem tökéletes, nem követtél el benne semmi komoly hibát( leszámítva, hogy nem vicces, néhol vontatott, viszont sok infot közöltél, amik néha feleslegesen elaprózottak, de csak elenyésző mértékben(pl. cigi)), tehát én azt mondom mindenképp folytasd, mert érdemes...
Ennyit tudtam hozzászólni, remélem segítségedre lehettem!

RolandD 2009.12.10. 16:11:07

Sztem a vidi jó :) szép volt
de maga a játék ?? szerintem egy shit games :)
de ez az én vélemyényem a vidire 3/5 a játékra 0/5

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.10. 16:37:38

Nekem nem volt semmi bajom a videóval, sőt első videóhoz képest kitűnő. Tetszettek a gyorsítások, a többi effekt is ami a vidiben volt. A beszéded is folyamatos érthető volt. És nem unalmas. Sztem folytasd a videó készítést.

Ja egyébként csak egy kivetni valóm volt, hogy az elején amikor mondod a kiészítőt illetve a kiadót akkor az nem EDIOS hanem EIDOS. :) de ez csal apróbb nyelvbotlás. Megesik az ilyen. :)

Davids96 2009.12.10. 20:48:33

nagyon jó videó lett, különösen, ha azt vesszük, hogy az 1. vidid. abban azért egyet értek, hogy a játékból megmutathattad volna a fontosabb, érdekesebb dolgokat:pl. képességek. remélem lesz második rész!!!!

Oti 2009.12.10. 21:08:53

@Petya21: miért hiba az,hogy nem vicces?

ChickenLover 2009.12.10. 22:05:27

Köszönöm a kommenteket, igyekszem elvárásoknak megfelelően csinálni, de sajna még csak n00b vagyok. sry!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.10. 22:38:57

Jó kis vidi volt főleg elsőre :D Bár voltak üresjáratok, de elenyésző mennyiségben, úgyjogy grat!

Petya21 2009.12.10. 22:41:53

@Oti: Nem poénhegyekre gondoltam, hanem egy-két vicces odaillő megjegyzésre; hibaként akkor lehet felróni, ha erőlteti valaki a dolgot.
Most pedig csak azért hozakodtam elő a "vicces video" témával, mivel első videoja és próbáltam minél több összetevőt felsorolni, amit csak alkalmazhat a későbbiekben...

Vreid 2009.12.11. 16:50:24

@Petya21: Volt benne vicces dolog, a végén, a Team Fortress 2-s Scout BOINK! hang az nagyon ütött :)

ui: grat a videóhoz!
süti beállítások módosítása