Akik videókat küldtek be...

HardGamerz - Ninja Blade (1)

2009.12.11. 05:53

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr901554297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petya21 2009.12.11. 08:56:22

Ehhez már megint nem lehet normális véleményt írni, de senki ne szidja szegényt, van az úgy, hogy nem sikerül...

Ez egy élettelen gameplay video, teljesen ugyanaz, mint a COD6, viszont azon legalább lehetett röhögni, annyi öngólt lőtt magának a szerencsétlen készítője, itt csak úgy érzékeltem javulást, ha elnémítottam a videot és közben valami metál zenét hallgattam...

Othala: Ha már elkészült az a bizonyos tiltott szavak listája(hiába csak 3 szó), akkor húzhatnál egy határtvonalat az ilyen videok esetében is, ahogy azt az FAQ-ban is fel is tüntetted...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.12.11. 09:46:38

Sajnos igen, ez egy gameplay vidi lett... Élettelen, monoton, unalmas volt a szinron rengeteg üresjárattal. Nem etszettek még a néhai szisszegések, meg dúdolászások. Ja és, nem a játék volt a shit, hanem te bénáztál...

reconka (törölt) 2009.12.11. 12:57:29

-"mednössz"?
-this is "spéélyssszz"!
milyen jó lenne ha mint office-nál a fraps-nál is lenne egyfajta jelzés bizonyos szavaknál..

megcsinálva.. csinálás..
alternatívák: meg van oldva a játék.. szépen megtervezték ezt a jelenetet, gyönyörű grafikát terveztek.. látványos jelenetek..

nem kell a csinálás szót emlegetni..

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.12.11. 13:43:22

nah szval...

-hát semmi kétség nagyon uncsi lett...

-másik dolog: hogy lehet bemutatni egy játékot hogyha még nem is játszottál vele? ez számomra rejtély :D

-utolsó dolog: az elején elmondtad a játék kiadási dátumát, és a kiadó nevét...
és aztán ezt mondtad: ennyit kell tudni a játékról...
köhöm...ennyit??? könyörgöm van még ott...
Történet, Grafika, Irányítás, Játékélmény, Mesterséges Intelligencia, és még sorolhatnám napestig...

hát még annyira nem vagy ráhangolva a játékbemutatókhoz, ezért a következőket ajánlom...

1. elősször játsz a játékkal minimum 3-4 napig, vagy ha teheted vidd végig.

2. aztán nézz utánna a játék történetének, szedd vázlatokba egy papíron.

3. vegyél fel játékjeleneteket (minél több van annál jobb), majd aztán vágd össze szépen.

4. aztán vedd fel a szinkront, rendesen rendezetten, összefüggően.

5. Csináld meg a videót, töltsd fel, és megnézzük ;)

Üdv: Borsesz (GG team)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.11. 14:17:57

Hát igen, elég uncsi volt! Meg mi az, hogy most játszasz vele először? Akkor mégis, hogy akarod bemutatni?

Aztán meg voltak dolgok amiket vagy 5 elmondtál egymás után.

És van egy olyan sejtésem, hogy te a szinkront játék közben vetted fel. Azt javaslom, hogy a szinkront később vedd fel, mert így elkerülhetőek az üresjáratok. Ja és a szövegre is fordíthatnál több időt. Eléggé szegényes volt.

Speed Boy 2009.12.11. 14:49:27

igen elég ratyi vidi lett... :)

köszi ,hogy felraktad ^^

Wolfi24 2009.12.11. 16:38:25

Ezt ne vedd dicséretnek, de pont az ilyen videók miatt kezdtem neki én is a pc videóknak, mert annyira zavart ez a trehányság, ami például ezt a művedet is körülveszi. Meg mi az, hogy bemutatod a játékot miközben most játszol vele először. Agyam eldobom. A következő videódat létszíves kedvből csináld és ne unalomból.

RolandD 2009.12.11. 16:42:08

Mivan ?? Most vagy az én fülem káprázott vagy egyszerűen hülye vok, de oltárira lehetet hallani hogy unotan csinálod a vidi :) ha vidit akarsz csinálni akkor a játékot legaláb vidd végig :D de a játék tetszik ;) de a vidi nem :P de ha csinálsz új vidit akk először told végig és ne unottan készitsd el !

ARSENAL4EVER 2009.12.11. 17:32:34

Nekem elég volt ebből 5 perc.Vontatott és unalmas.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.11. 19:57:46

@ARSENAL4EVER: Nekem se volt erőm végig nézni...

Pirate · http://piratevideostudio.blog.hu/ 2009.12.11. 21:35:47

komolyan mondom az első embertől hallom aki space-t spééjsznek mondja. Hol itt az angol tudás?

asdJokR 2009.12.12. 08:38:14

De most tényleg tudom nem mindig sikerül a videózás de azért hogy "még nem játszottam vele.Játszottam de nem mentettem el." "Úgy sem próbáltam ki.Normálon próbálgattam."
Ezt nem értem

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2009.12.12. 11:12:24

elég gyenge kommentár...sajnálom...tudom én sem vagyok profi...de ez téll élettelen...

Speed Boy 2009.12.12. 15:06:23

tudom , tudom.. majd a többinél igyekszem ;)

balintfenix 2009.12.12. 16:02:39

te pontosan azt mutadtad amit a youtubon láttál vagy máshol

tsukasa06 2009.12.13. 00:01:57

fuuu 1-2 tipp jaccad vegig a jatekot es utana csinlj bemutatot ;) sok szerencset :)

assassinscreed 2009.12.13. 19:07:58

@Borsesz: én még azt hozzátenném hogy: azt mondtad valamiko hibás a grafika de én nem találtam benne hibát (én nem vagyok videós pedig lenne kedvem hozzá de sík hülye vagyok hozzá és nem akarok letolást kapni)na ilyet hogy lehet mondani ?????

Bioshock_player 2009.12.15. 17:50:31

fiu vagy vagy lány?XD "spész" XD Én fél percig bírtam XD
süti beállítások módosítása